Allimac Skrevet 15. mai 2007 #1 Skrevet 15. mai 2007 Rett og slett: hvilke(n) stilling(er) liker du best, og hvorfor?
Gjest 6'ern Skrevet 15. mai 2007 #2 Skrevet 15. mai 2007 Det må jo bli direktørstillingen, den har jo som oftest best betalt - spøk til side - bakfra er det deiligste jeg vet, beskue den deilige runde bakenden til en kvinne, samtidig som en kan beskue pikken som jager inn og ut av henne. Samtidig så gir det en deilig mulighet til å forsiktig massere henne i det andre hullet.
Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2007 #4 Skrevet 15. mai 2007 eskue den deilige runde bakenden til en kvinne Huff ikke si det! Nå er det vel ingen jenter som tør la seg bli tatt bakrfa, det er vel det største komplekset jenter for tiden har virker det som. Jeg elsker og den stillingen Og når jenta ligger på magen, bare klaske på så det disser i rumpeballene
Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2007 #5 Skrevet 15. mai 2007 Jeg liker best misjonær, hvor jenta trekker beina skikkelig opp og bakover. Og så liker jeg bakfra, klask klask klask.
Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2007 #8 Skrevet 15. mai 2007 Trudde det var dere som liker og ha kontrollen
Liskat Skrevet 15. mai 2007 #9 Skrevet 15. mai 2007 Oppå, da har jeg kontrollen, og det er lettest for meg å få orgasme i den stillingen. Bakfra gjør bare vondt...
Gjest glamourgirl Skrevet 15. mai 2007 #10 Skrevet 15. mai 2007 Liker i grunnen best når jeg blir kastet rundt om kring og ikke helt vet hvilken stilling jeg er i, eller hva som er opp og ned eller bak og fram...
Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2007 #11 Skrevet 15. mai 2007 Liker i grunnen best når jeg blir kastet rundt om kring og ikke helt vet hvilken stilling jeg er i, eller hva som er opp og ned eller bak og fram... ← Misunnelig!
Gjest glamourgirl Skrevet 15. mai 2007 #12 Skrevet 15. mai 2007 Hvorfor misunnelig, jeg sier jo ikke at jeg har opplevd det i det siste
Gjest _S_ Skrevet 15. mai 2007 #13 Skrevet 15. mai 2007 Liker i grunnen best når jeg blir kastet rundt om kring og ikke helt vet hvilken stilling jeg er i, eller hva som er opp og ned eller bak og fram... ←
Gjest Mysticgirl Skrevet 15. mai 2007 #15 Skrevet 15. mai 2007 Liker best bakfra gjerne litt røft,hardt og fort! Liker også å sitte oppå
Gjest DyneTryne Skrevet 15. mai 2007 #16 Skrevet 15. mai 2007 Trudde det var dere som liker og ha kontrollen ← Huff nei. Tenner ikke på å være dominant i mildere eller sterkere grad. Gøyere når han knuller meg som en filledokke :hoho: lzm
Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2007 #17 Skrevet 15. mai 2007 Det liker dama mi og Men hun liker og å sitte på topp og kunne styre orgasmen sin selv. Jeg liker og at hun tar styringen av og til
Gjest Mysticgirl Skrevet 15. mai 2007 #18 Skrevet 15. mai 2007 Huff nei. Tenner ikke på å være dominant i mildere eller sterkere grad. Gøyere når han knuller meg som en filledokke :hoho: lzm ← Jeg tenner på å være litt dominant!
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2007 #19 Skrevet 16. mai 2007 Før likte jeg best å bli tatt bakfra. Men nå tror jeg at jeg foretrekker misjonæren rett og slett. Fordi det da er maks kroppskontakt og det er det jeg behøver for tiden. Å sitte oppå gir meg ingenting og er skikkelig turn off.
Gjest Gjest_Anders_* Skrevet 16. mai 2007 #20 Skrevet 16. mai 2007 Jeg må nok bare føye meg i rekken her. Jeg elsker å ta konen minn bakfra. Når hun bøyer seg og blottlegger den deilige stussen sin så klarer jeg ikke å stå imot. En gang bant hun meg fast til sengen og red meg til jeg kom som bare det. Det var også veldig godt. Eller hemningsløst knull på stuebordet. Jeg liker å ha kontrollen, men synes det er opphissende når hun er litt frekk og uanstendig. Utrolig hvordan den sjenerte søte lille uskyldige dama blir et sexmonster innenfor husets 4 vegger bare jeg får henne kåt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå