Gå til innhold

Tale/sang fra bruden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet at dette ikke er nødvendig, men jeg er av den taletrengte sorten, og gjestene vil nok få sjokk om jeg ikke sier noen ord ;)

Det jeg lurer på er om jeg kan vente til kaffen med å holde den? Har kun de nærmeste til middag (foreldre og søsken...)

Jeg lurer nemlig på om jeg skal avslutte talen med en sang, men da er jeg avhengig av musikk, og den kommer jo ikke før til kaffen...

Jeg skal ikke synge selv (begynner bare å grine), men lurer på om jeg skal spørre søskenbarnet mitt eller bandet til å spille "så gla i dæ" av Åge Aleksandersen, da denne sangen betyr mye for oss.... (da kommer sikkert han til å felle en tåre også.. :hjerter_rundt::grine::hjerter_rundt: )

Noen synspunkter om det? Kan jeg avslutte med en sang slik? Og kan jeg i det hele tatt vente til under kaffen?

Kanskje feil å spørre om jeg KAN, er jo "mitt" bryllup..... he he :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ditt bryllup -du bestemmer :tommel:

Det "vanligste" er at bruden holder tale under middagen hun også,

men synes det er helt greit at du venter. Det er sikkert moro for kaffegjestene å få med seg noen taler de også (spesielt siden dere er få til middagen) :)

Synes det høres super-romantisk ut å avslutte med sang :hjerte:

Skrevet

Syns du skal holde talen din når du vil!! Jeg skal ikke holde tale, me skal synge for manne min da bandet har kommet.. :rødme: Gruer meg litt kan du si..

Skrevet

Siden brudens tale ikke er obligatorisk, så mener nå jeg at du kan velge selv når du vil holde den.

Å spare den til kaffen er ingen dum idè. Det blir gjerne mange nok taler under middagen alikevel, og man blir sittende lenge til bords.

Lykke til. :tommel:

Skrevet

Jeg mener det går helt fint å vente med talen din til kaffen, bare koselig med noe som "skjer" da også!

Skrevet

Jeg skal ikke synge selv (begynner bare å grine), men lurer på om jeg skal spørre søskenbarnet mitt eller bandet til å spille "så gla i dæ" av Åge Aleksandersen, da denne sangen betyr mye for oss.... (da kommer sikkert han til å felle en tåre også..  :hjerter_rundt:  :grine:  :hjerter_rundt: )

Artig å høre at flere har denne som "sin" sang :)

Vi har ordnet med gitarist/solist som skal fremføre den i kirka :legrine:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...