Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er helt ny på facebook og har ikke helt kontrollen..... :sjenert::sjenert:

Kan jeg finne en oversikt over de jeg har send "forespørsel" til eller må jeg stole på hva jeg husker.

Jeg har prøvd å legge til 4 stk, men lurer på om jeg glemte en av dem. Er det noen plass jeg kan finne ut hvem jeg har sendt til?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke meninga å kuppe tråden, men overskrifta passa så fint til spørsmålet mitt :)

Finnes det en logg der det er mulig å se når noen var pålogget sist? Og hvem som har vært å sett på profilen min?

Skrevet (endret)
Er helt ny på facebook og har ikke helt kontrollen..... :sjenert:  :sjenert:

Kan jeg finne en oversikt over de jeg har send "forespørsel" til eller må jeg stole på hva jeg husker.

Jeg har prøvd å legge til 4 stk, men lurer på om jeg glemte en av dem. Er det noen plass jeg kan finne ut hvem jeg har sendt til?

Hvis du går inn på privacy - Poke, Message and Friend Request Settings og ser nederst i høyre hjørnet kan du i hvert fall se hvem som har tilgang til profilen din som ikke er på vennelista di, men som du har kontakten via venneforespørsel, poke eller melding.

Ikke meninga å kuppe tråden, men overskrifta passa så fint til spørsmålet mitt :)

Finnes det en logg der det er mulig å se når noen var pålogget sist? Og hvem som har vært å sett på profilen min?

Nei, ingen kan se hvem som har vært inne på profilen din, og ingen kan se hvem som har sett på hvilke bilder osv. Går nok heller ikke å se når folk var pålogget sist, men du kan se hvem som er pålogget akkurat nå, ved å gå på friends - online friends. (Noen kan for øvrig ha reservert seg mot å vise at de er pålogget.)

Endret av Gjenglemt sykkellås
Skrevet
Nei, ingen kan se hvem som har vært inne på profilen din, og ingen kan se hvem som har sett på hvilke bilder osv.

Heldigvis, for ellers hadde det ikke vært like artig ;)

Skrevet
Heldigvis, for ellers hadde det ikke vært like artig ;)

Helt enig. :ler:

Skrevet
Er helt ny på facebook og har ikke helt kontrollen..... :sjenert:  :sjenert:

Det er bare å prøve en gang til, for dersom forespørselen allerede er sendt, vil du få beskjed om det :) Det vil nok også stå "friend requested" der det normalt står "add friend". ;)

Gjest Gjest 1
Skrevet

Utrolig, enkelte har opptil 4 sider eller mer med over hundre "venner". Det betyr altså at de kjenner så mange som de ville ha stoppet opp på gaten og slått av en prat med? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...