Gå til innhold

å bli "bånna"

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En skjede er ca 10 cm dyp. En pikk er ca 15 cm. En som er mindre enn 7,5 kan få problemer med å befrukte en kvinne. Bare litt statisikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Macleod

Det både jeg og samboeren liker er når penishodet ligger og "vogger" i "gropa" mellom livmortappen og skjeden. DET er deilig. Får på en måte massasje av penishodet, og det berører henne deilig også.

Man trenger heller ikke nødvendigvis 17-18 cm. Jeg har ca 16 og det holder. Ellers varierer det fra kvinne til kvinne hvor dype de er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Litt kinkig med ett målebånd oppi der...

Trenger ikke målebånd. Gutta har målestokk :ler: (som etter akten blir målebånd :( )

Ettersom gutta gjerne skryter på seg noen centimetre, gir "dybdemålingene" gjort med deres "målestokk" gjerne noe overraskende resultater...

- flude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest larry
Kvinners dybde er ett lite diskutert tema.....

ja da syns jeg jentene kan ta en utfordring:

finn ut hvor DYPE dere er!!!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ettersom skjeden utvider seg etter det som kommer inn, selvsagt kun inntil en viss grad, vil jeg si det er uinteressant å måle dybden i skjeden. Dybden kommer også an på hvor kåt man er under målingen, akkurat som med guttas lengde.... :wink:

Har man en dårlig dag, vil selvsagt målingen bli deretter... :ler:

Det som virkelig er interessant er hvor trange dere er.... :sjarmor:

Hvem av dere er så trange at dere får vondt av å knipe rundt finger'n deres....? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En skjede er ca 10 cm dyp. En pi## er ca 15 cm. En som er mindre enn 7,5 kan få problemer med å befrukte en kvinne. Bare litt statisikk

I følge Tante Pose har jeg 7 cm, så jeg burde hatt problemer med befruktning... Ettersom jeg er pappa nå, stemmer vel ikke betraktningene dine så godt Bimbo... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir sjøsyk av "bånning" jeg :( ...

HEHE :hoho:

DET HØRTES VELIG KJEDELIG UT OG HA SEX DA :(

Noen ganger er det ok,kommer litt ann på hvor kåt man er da.

Men en ting er sikkert sex er sinnsykt sundt tror jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...