Gjest sexysadie Skrevet 7. mars 2003 #21 Skrevet 7. mars 2003 Cluet er vel i så fall lang fremfor tykk... Nemlig, en lang en i full fart er ganske vondt.
Kevin Skrevet 7. mars 2003 #22 Skrevet 7. mars 2003 Går'e an å bånne a....? Trodde det var fritt fram til man kom til tenna, jeg....
Gjest Anonymous Skrevet 7. mars 2003 #23 Skrevet 7. mars 2003 spørs jo hvor diger han er... 20-22 cm...
Midnattsol Skrevet 7. mars 2003 #24 Skrevet 7. mars 2003 Jeg må le, jeg. Takk det trengte jeg i dag. For å svare: "bånna" skjønte jeg ikke helt først, men etter Tusenfryds "flotte" beskrivelse så skjønte jeg. Jeg vil vel ikke påstå at det er helt *mmmmmmmmm* hvis han freser på i full fart uten null "oppvarming", men etter hvert så kan det bli ganske bra.
Nelle Skrevet 7. mars 2003 #25 Skrevet 7. mars 2003 Synes ikke de lengste er de beste. Da kan han lett bånne for hardt, og det er ikke godt. Dessuten er det vanskelig å bånnsuge en som er veldig lang. Men sånn passe lengde, og litt tykk -det er bra! Nelle
Gjest sexysadie Skrevet 7. mars 2003 #26 Skrevet 7. mars 2003 En kuk trenger ikke å være lengre en 12 cm (max 15 cm) men litt tykkelse pga massasjeeffekten er bare litt heftig.
Gjest slemjente Skrevet 7. mars 2003 #27 Skrevet 7. mars 2003 Hvorfor trenger den ikke å være lenger enn 12 cm????????
Gjest sexysadie Skrevet 7. mars 2003 #28 Skrevet 7. mars 2003 Ja, og derfor trenger den ikke å være lengre Slem jente: Den trenger ikke å være lengre for meg.
OppNed Skrevet 7. mars 2003 #29 Skrevet 7. mars 2003 hehe...det spørs på steminingen, på en (eller mange) måte®.Også spørs det litt hvor mange ganger jeg har kommet i mål på forhånd, for å si det litt sånn pent. Det er som regel ikke noe stort sjakktrekk å starte ut med intens "bånning" Klønete, rett og slett. Maiken
Gjest Anonymous Skrevet 7. mars 2003 #31 Skrevet 7. mars 2003 12 cm nok for å bånne....ja da må hu være lita.........
Gjest sexysadie Skrevet 7. mars 2003 #32 Skrevet 7. mars 2003 Eller ikke særlig kåt, livmoren "trekker seg nemlig litt opp" og skjeden blir litt lengre når en dame er i d lune hjørnet...
Bertha Skrevet 7. mars 2003 #33 Skrevet 7. mars 2003 Litt enig med Nelle her: Det kommer alt an på hvor man er i syklusen. Enkelte ganger så er det sårt og vondt nesten uansett, mens andre ganger så er jeg nesten umettelig Og så spiller sikkert smak og behag også en rolle. I tillegg til hvordan rammene for "bånningen" er. Er det en "kjapp en" uten for mye forspill, så klarer jeg heller ikke så mye... Mens dersom laaangt forspill så stiller det seg ofte annerledes.
Focus Skrevet 8. mars 2003 #34 Skrevet 8. mars 2003 Noen ganger er det veldig vondt, andre ganger deeeeilig! Det kommer ann på stillingen og hvor man er i syklusen, som Nelle nevnte.
Gjest football Skrevet 8. mars 2003 #35 Skrevet 8. mars 2003 hvilken stilling er beste å gjøre dette i da?
Gjest Adrenalin Skrevet 8. mars 2003 #36 Skrevet 8. mars 2003 Jeg liker det best når vi har sex i "skjed-form" (begge på siden - han bak meg), eller "the doggy-style" (hvor han kommer LANGT oppi meg - men det er best rundt, og etter eggløsning, når livmortappen er høyt oppe) Da er det gost å bli "bånna" da!!!!!
Ellen26 Skrevet 9. mars 2003 #38 Skrevet 9. mars 2003 Nei, jeg liker det IKKE. Er nok skapt slik at dette gjor veldig vondt... Ellen
Gjest KATTAstrofe Skrevet 10. mars 2003 #40 Skrevet 10. mars 2003 Godt-vondt på en måte........hvis noen skjønner ...hmmmm Skjønner hva du mener
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå