Gjest Anonymous Skrevet 31. mars 2002 #1 Skrevet 31. mars 2002 Jeg er en jente på 18 år som trenger litt profesjonell hjelp. Jeg har så fryktelig vondt i underlivet. Jeg klarer aldri å ha sex med kjæresten min, noe som vi begge syntes er fryktelig leit... Jeg var først hos lege med problemet, han satt meg på nye p-piller (noe som overhodet ikke hjalp) Deretter dro jeg på gynekologisk undersøkelse, hvor de tok prøver, men alt var helt i orden. Ikke sopp-infeksjon som jeg trodde. Men jeg kjenner at jeg er sår der nede... Hva i all verden kan dette komme av?
Lisemor Skrevet 31. mars 2002 #2 Skrevet 31. mars 2002 Du må undersøke mer med leger... Je4g får av og til vont når jeg har sex men da hjelper det somregel å skifte stilling-livmora beveger seg hele tiden og hvis den ligger (feil) så gjør det vont. Ellers kan en ha masse loftsmerter,men det burde de/du ha funnet ut. Lykke til videre og håper du får en snarlig løsning på problemet. La oss få vite hva det var?? 12
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2002 #3 Skrevet 1. april 2002 hei du jeg har også dette problemet gynekologen fant ut at jeg har gardnerella.. men det tok 2 år å finne ut.. det kan også være vestibulitt..ikke gi deg!
Gjest Anonymous Skrevet 28. september 2002 #4 Skrevet 28. september 2002 Jeg er en jente på 18 år som trenger litt profesjonell hjelp. Jeg har så fryktelig vondt i underlivet. Jeg klarer aldri å ha sex med kjæresten min, noe som vi begge syntes er fryktelig leit... Jeg var først hos lege med problemet, han satt meg på nye p-piller (noe som overhodet ikke hjalp) Deretter dro jeg på gynekologisk undersøkelse, hvor de tok prøver, men alt var helt i orden. Ikke sopp-infeksjon som jeg trodde. Men jeg kjenner at jeg er sår der nede... Hva i all verden kan dette komme av? Dette kan være vestibulitt. For å få denne diagnosen bør du oppsøke gynekolog eller HUDSPESIALIST! Les mer om vestibulitt på www.vestibulit.gq.nu PS! Regel nummer 1: unngå alt som er vondt! Og for all del: unngå Canesten!!! Lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå