Gå til innhold

Klemt nerve?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har litt susing i hodet - ofte hode pine av og til kjennes det at noen drypper i hjernen min på en måte, er ikke lett å forklare.

Det kribler/prikker/"magesug" i beina og litt i armer - gjør at jeg blir litt mer slapp

Har vondt i nakke og mellom skuldrene mine, det stikker som en nål når jeg drar noe/bruker ostehøvel.

Får en følelse av eletriske impulser i hjernen kanskje 1-2 ganger pr. dag hvis jeg er stresset eller sliten.

Har litt spent i kjeven og føler må gnisse ofte - kan vel være fra nakken?

Når det prikker/kribler etc. i beina er så svært ubehagelig, og at jeg

øker min redsel.

Hva kan det være om dere vet om dere har opplevd liknende før?

Kiropraktor eller Fysioterapeut er vel best?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror jeg ville ha sjekket dette hos legen først...

Skrevet

Jeg ville bestillt meg time til en naprapat. De kan mye mer om sånt som ligger i klem osv enn legene, er min erfaring!! :tommel:

Jeg har kjempegode erfaringer med naprapater og låsninger i nakken, som gjorde at begge hendene min dovnet bort. Når jeg var til legen med dette, gjorde han noe med det...vet ikke om han glemte det eller hva...(gjorde noen tester for noe annet og)....men alikevel... :sjenert:

Skrevet
Jeg ville bestillt meg time til en naprapat. De kan mye mer om sånt som ligger i klem osv enn legene, er min erfaring!!  :tommel:

Jeg har kjempegode erfaringer med naprapater og låsninger i nakken, som gjorde at begge hendene min dovnet bort. Når jeg var til legen med dette, gjorde han noe med det...vet ikke om han glemte det eller hva...(gjorde noen tester for noe annet og)....men alikevel... :sjenert:

takk :)

Skrevet

Gå til legen først du.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...