Gjest _S_ Skrevet 15. mai 2007 #21 Skrevet 15. mai 2007 Vi er begge i 30-årene. Jeg har forsøkt å spørre ham, men får bare som svar at han tenner på at jeg tent. Det er bare at jeg skulle ønske det var omvendt også, at han kunne være tent først og så vise meg at han er det. Jeg ønsker å ha litt "psykisk forspill" for å få opp spenningen litt, for å komme i stemning. Litt finere undertøy kan fungere slik for meg, at det skaper en forventning, at man begynner å tenke på hva som kan skje, at man blir tent på forhånd uten at det må begynne med en berøring. Han viser nok generelt ikke så godt at han er tent, og det er nok noe jeg savner. Det handler vel om at det gjør at man føler seg begjært, attraktiv, sexy og tiltrekkende. Han sier at jeg er det, men han gir meg ikke følelsen av det. ← Det er i alle fall et sunt tenningsmønster, mener jeg. At man tenner på partners kåthet, altså. Det er i alle fall slik jeg er skrudd sammen. Pust meg i øret og jeg er din. Men etterhvert som man blir vant til hverandre blir sex også en vane, så da blir det å vente på 'signal'. Og det er ikke alltid mottageren er stilt helt på den frekvensen i utgangspunktet, så det må ekstra inspirasjon til. Det virker ikke som om 'problemet' ligger hos deg, men hos ham. Du vil jo leke? Kanskje han ikke føler seg noe særlig sexy og trenger litt egenfiksing. 'Bli litt ny'? Det kan hjelpe med noen nye klær også for ham, et par sexy boxershorts f.eks., kanskje ny frisyre, litt trening eller litt fresh brunfarge. Eller en kombinasjon av dette. Nytt etterbarberingsvann? Det er viktig for menn og å føle seg sexy, selv om det kanskje ikke er det som prioriteres mest alltid. *egen erfaring* Du kan jo kombinere det med å kjøpe litt lekkert undertøy til deg selv, samt kanskje bytte parfyme eller på andre måter blir litt 'ny'? Nye vaner bryter mønsteret om ting blir for hverdagslige, det gjelder vel begge parter. Ta en kikk på siste 7 dager i samlivet deres og se om dette gjentar seg fra uke til uke. Hva kan endres for å gjøre ting mer spennede? De tingene som skiller seg ut som ekstraordinære slår gjerne ut på hverdagen i etterkant. Man kan ta inn på hotell og ha sex i en annen seng enn den vanlige eller ta nattoget og elske mens toget dundrer gjennom natten. Personlig har jeg aldri tatt tog (med sovevogn) uten å bli heltent. Det er noe med rytmen av hjulene mot skinnene og plutselig suser det inn i en tunnell...TSJAKK! Det er action, sant?
Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2007 #22 Skrevet 15. mai 2007 Jeg har prøvd å lokke ham med på undertøy-shopping til oss begge, men han var ikke så ivrig. Jeg foreslo også en boxer *smelter ved tanken*, men de liker han ikke. Vi skal på ferie snart, dessverre ingen togtur, men kanskje litt avveksling fra hverdagen kan hjelpe. Frisyren er det ikke mulig å forandre, trener gjør vi alt, klær har han mer enn jeg, men jeg kan jo likevel forsøke å vise ham hvor sexy han er. Igjen. Jeg forslår å dusje sammen, jeg har "overfalt" han når han kommer hjem fra jobb, jeg har vekket ham midt på natta i helga (ingen vane, han får nok søvn ), jeg har forsøkt mye, men jeg savner initiativ fra hans side. Jeg føler meg så lite attraktiv!
Endlessly Skrevet 15. mai 2007 #23 Skrevet 15. mai 2007 Kjenner meg mye igjen i det du skriver TS. Venter spent på svar om hvordan jeg kan vekke villdyret i min kjære
Gjest _S_ Skrevet 15. mai 2007 #24 Skrevet 15. mai 2007 Jeg har prøvd å lokke ham med på undertøy-shopping til oss begge, men han var ikke så ivrig. Jeg foreslo også en boxer *smelter ved tanken*, men de liker han ikke. Vi skal på ferie snart, dessverre ingen togtur, men kanskje litt avveksling fra hverdagen kan hjelpe. Frisyren er det ikke mulig å forandre, trener gjør vi alt, klær har han mer enn jeg, men jeg kan jo likevel forsøke å vise ham hvor sexy han er. Igjen. Jeg forslår å dusje sammen, jeg har "overfalt" han når han kommer hjem fra jobb, jeg har vekket ham midt på natta i helga (ingen vane, han får nok søvn ), jeg har forsøkt mye, men jeg savner initiativ fra hans side. Jeg føler meg så lite attraktiv! ← Du er i alle fall ganske attraktiv for meg, om du tar et ord fra en anonym person på internett for noe Og sannsynligvis for mange andre menn som leser dette. Du har en fin innstilling til dette her, så ikke gi opp. Du er attraktiv for alle andre enn det vanedyret du bor sammen med, han må bare se deg slik andre menn ser deg. Kanskje det virker mot sin hensikt at du tar mye initiativ? Gå ut på byen med venninner (eller gjør noe annet der du møter mennesker) og få bekreftelse fra fremmede menn på at du er sexy og tiltrekkende, så kanskje han vil se deres beundring gjennom din utstråling, og tenke nytt. PS. Du skjønner at når alle svar går på at du bør gjøre noe, at dette ikke er din feil, og at det egentlig er han som burde få fart på seg? Bare slo meg at det må være litt kjipt å bli overstrødd med tips på hva du bør og ikke bør gjøre når du allerede prøver så godt du kan.
Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2007 #25 Skrevet 15. mai 2007 Jeg forslår å dusje sammen Man foreslår ikke å dusje sammen! Man går i dusjen til han, foreslår man ting er det veldig forutsigbart. Hele overaskelses momentet er borte ved og planlegge ting Vær frekk! Hvis han likte og bli sugd når dere hadde sex... kryp under dyna og begyn å leke med satven hans. Hvis han likte og sleike deg... sett deg på ansiktet hans. Jeg hadde blitt helt gal av kåthet hvis dama mi hadde gjort slike ting Nøkkel ordet er: Ver frekk! Hvis han blir sint eller avviser deg er han bare rett og slett ikke intressert! Da tenker jeg det er på tide at du finner deg annet beite, det går ikke og være i ett forhold der sex ikke fungerer. Vær realistisk!
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2007 #26 Skrevet 16. mai 2007 Du er i alle fall ganske attraktiv for meg, om du tar et ord fra en anonym person på internett for noe Og sannsynligvis for mange andre menn som leser dette. Du har en fin innstilling til dette her, så ikke gi opp. Du er attraktiv for alle andre enn det vanedyret du bor sammen med, han må bare se deg slik andre menn ser deg. Kanskje det virker mot sin hensikt at du tar mye initiativ? Gå ut på byen med venninner (eller gjør noe annet der du møter mennesker) og få bekreftelse fra fremmede menn på at du er sexy og tiltrekkende, så kanskje han vil se deres beundring gjennom din utstråling, og tenke nytt. PS. Du skjønner at når alle svar går på at du bør gjøre noe, at dette ikke er din feil, og at det egentlig er han som burde få fart på seg? Bare slo meg at det må være litt kjipt å bli overstrødd med tips på hva du bør og ikke bør gjøre når du allerede prøver så godt du kan. ← Det hjalp litt. Jeg er nok litt utsultet på positiv oppmerksomhet, for jeg ble kanskje litt vel glad for oppmerksomhet som jeg fikk gjennom jobben i går. (Helt uskyldig, for dem som måtte lure.) Jeg setter virkelig pris på all tilbakemelding, for jeg håper jo at noen av dere kommer med ideer som jeg ikke har tenkt på eller prøvd. det er også veldig interessant å lese menns syn på dette. Det er jo ikke akkurat noe jeg setter meg ned og diskuterer med kamerater. Det er ikke slik at jeg alltid tar så mye initiativ. Det går litt i bølger. Men hvis jeg ikke gjør det, skjer det heler ikke så mye. Man foreslår ikke å dusje sammen! Man går i dusjen til han, foreslår man ting er det veldig forutsigbart. Hele overaskelses momentet er borte ved og planlegge ting Vær frekk! Hvis han blir sint eller avviser deg er han bare rett og slett ikke intressert! ← Litt vanskelig, for han dusjer som regel på trening, og jeg tror ikke at jeg skal snike meg inn i garderoben der. Han blir aldri sint eller irritert hvis jeg tar initiativet. Det kan jo hende han er trøtt og det er helt ok, men ellers blir han svært gjerne med på leken. Jeg savner bare det at han starter leken. Alt fungerer for så vidt hvis jeg tar initiativet, men det jeg savner er at han i blant gjør det. Jeg er visst mest ute etter tips og triks for å provosere fram at han gjør det. Sikkert ikke så lett for dere å komme med hjelp, men takk for at dere forsøker. Det hjelper litt å skrive om det, tankene mine blir litt klarere av det.
Gjest Gorgonzola Skrevet 16. mai 2007 #27 Skrevet 16. mai 2007 Strømper (stay-ups) er dritsexy. Cameltoe (artig uttrykk forresten) er også sexy Kjæresten min i skjørt (kort eller langt) med bare ben og uten truser er også sexy. Et "kom og ta meg blikk" er sexy.
Gjest Gjest30 Skrevet 16. mai 2007 #28 Skrevet 16. mai 2007 Strømper (stay-ups) er dritsexy. Cameltoe (artig uttrykk forresten) er også sexy Kjæresten min i skjørt (kort eller langt) med bare ben og uten truser er også sexy. Et "kom og ta meg blikk" er sexy. ← Stømper, høye hæler, silke undertøy, lakk hansker, kåte blikk, frekke og kåte kommentarer / meldinger (rett på sak),
Gjest _S_ Skrevet 16. mai 2007 #29 Skrevet 16. mai 2007 Det hjalp litt. Jeg er nok litt utsultet på positiv oppmerksomhet, for jeg ble kanskje litt vel glad for oppmerksomhet som jeg fikk gjennom jobben i går. (Helt uskyldig, for dem som måtte lure.) Jeg setter virkelig pris på all tilbakemelding, for jeg håper jo at noen av dere kommer med ideer som jeg ikke har tenkt på eller prøvd. det er også veldig interessant å lese menns syn på dette. Det er jo ikke akkurat noe jeg setter meg ned og diskuterer med kamerater. Det er ikke slik at jeg alltid tar så mye initiativ. Det går litt i bølger. Men hvis jeg ikke gjør det, skjer det heler ikke så mye. Litt vanskelig, for han dusjer som regel på trening, og jeg tror ikke at jeg skal snike meg inn i garderoben der. Han blir aldri sint eller irritert hvis jeg tar initiativet. Det kan jo hende han er trøtt og det er helt ok, men ellers blir han svært gjerne med på leken. Jeg savner bare det at han starter leken. Alt fungerer for så vidt hvis jeg tar initiativet, men det jeg savner er at han i blant gjør det. Jeg er visst mest ute etter tips og triks for å provosere fram at han gjør det. Sikkert ikke så lett for dere å komme med hjelp, men takk for at dere forsøker. Det hjelper litt å skrive om det, tankene mine blir litt klarere av det. ← Så fint da Det hjelper å snakke med noen, og kompiser er neppe et bra valg i så måte. Eller i alle fall ikke alltid.
Hobgoblin Skrevet 16. mai 2007 #30 Skrevet 16. mai 2007 Du høres ut som du har prøvd det meste - men har du sagt at du ønsker deg mer initiativ? Det går jo an å ha en "hva fantaserer du om"-samtale, og da kan du fortelle ham hva du drømmer om. Nok et forslag til handlinger: Min kjære liker strømper og hofteholdere. Jeg liker særlig godt strømper med "søm" på baksiden. Til helga skal vi ut og spise, og jeg skal ha på strømper, men ikke truse. Og mens vi er ute, forteller jeg ham hva jeg har på og ikke har på, som kveldens første teaser. Deretter ser vi hva kvelden bringer... Dette passer kanskje ikke for din kjæreste, men han må jo synes at et-eller-annet er sexy. Og det kan du jo finne ut i forannevnte "fantasi-samtale"...
Gjest Gjest_Knut_* Skrevet 16. mai 2007 #31 Skrevet 16. mai 2007 Hei. Du gjør alt riktig. Med det du gjør tror jeg du klarer å tenne 90% av alle menn i Norge. Dama mi gjør mye av det og jeg elsker henne for det. Kanskje du ikke skal prøve så hardt men heller avvise han litt. Det å bli avvist en stund gjør nok at han blir sulten på mer sex. Få gjerne andres oppinion om han. Jeg er litt skeptisk til når gutter ikke tenner eller tar for lite initiativ. Hos alle mine kamerater er det guttene i forholdet som får for lite sex, utenom en men han har sykdommer som reduserer sexlyst, og en annen som jobber for mye og dermed ofte er for sliten. Du kan jo fortelle han det sånn det er: At du ofte er veldig kåt på han og lurer på om han ikke er interessert i mer sex? Si han at hvis han skal ha mer sex så må han skjerpe seg. Du forventer at han tar initiativet oftere. Du er jo hans kvinne og ha et seksuelt liv. Det kan jo være at det hele stikker litt dypere.... Jeg synes det er sexy med kvinner som deg som har lyst, og som utfordrer seg selv til å være sexy og ta initiativet til sex innimellom.
CoolDuckie Skrevet 20. mai 2007 #32 Skrevet 20. mai 2007 Litt inspirasjon i hverdagen behøves. Hva synes du er sexy? Hva ønsker du partneren skal gjøre/si/ta på seg for å være sexy? Frekt snakk er sexy. CD
Gjest Stocking lover Skrevet 30. mai 2007 #33 Skrevet 30. mai 2007 Han er litt vanskelig. Jeg skulle gjerne ha brukt mer spennende undertøy, gjerne strømper også, men sist jeg prøvde lo han bare og forsto ikke vitsen. Rompa mi er han ikke så interesert i, jeg vet ikke helt hva jeg kan gjøre. Høye hæler, og han føler seg minnet på at han ikke er større enn meg. Uten klær, og jeg fryser, eller han klager på at det er for varmt om jeg skrur på ovnen. Cameltoe (takk for forklaring) kan jeg jo alltids prøve. Jeg mener ikke å være vanskelig. jeg setter pris på alle forslag. Det er bare at det ER så vanskelig få få til noe som gir meg positiv tilbakemelding. Synd at mn ikke setter pris på strømper og stiletthæler! Da hadde du i hvertfall gjort meg lykkelig! Stockinglover
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå