Gå til innhold

Er redd kjolen til min gravide venninne

Anbefalte innlegg

Skrevet

ikke vil passe om to uker.

Min venninne skal gifte seg om to uker, og da vi prøvde kjolen hennes hos skredderen for 3 dager siden, var det sånn at vi akkuratt fikk igjen glidelåsen. Hun er 4 månder på vei.

Tror dere hun får på seg kjolen om to uker??Er veldig nervøs for at hun ikke får den på.......men tør ikke si noe til henne, av frykt for å stresse henne...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sa ikke skredderen noe om det??? Det syns jeg var rart i så fall.. Da er det kanskje ingen fare?

Jeg aner ikke hvor mye gravide kvinner vokser rundt den tida, det er det sikkert andre her som vet bedre.. *krysser fingrene for at den passer* ihvertfall :blunke:

Skrevet
ikke vil passe om to uker.

Min venninne skal gifte seg om to uker, og da vi prøvde kjolen hennes hos skredderen for 3 dager siden, var det sånn at vi akkuratt fikk igjen glidelåsen. Hun er 4 månder på vei.

Tror dere hun får på seg kjolen om to uker??Er veldig nervøs for at hun ikke får den på.......men tør ikke si noe til henne, av frykt for å stresse henne...

Det er vel bedre at du sier ifra nå. Tror nok hun blir mer stresset om hun ikke oppdager det før hun henter kjolen, og det ikke er tid til å få gjort noe med den.

Skrevet

Si ifra nå, så kan helt sikkert skredderen legge den ut før bryllupet. 4 måneder på vei-mager vokser omtrent så det synes fra dag til dag!

Gjest Frances
Skrevet

Litt merkelig at hun ikke har tenkt på dette selv, men det er tross alt bedre at du hinter om dette nå slik at det evt kan ordnes opp i.

Skrevet

Man kan vokse ganske mye på to uker ja. Tror jeg ville ha tatt en prat med henne jeg.

Skrevet

Hehe, jeg måtte bare lese om hvorfor du er redd for kjolen til din venninne ;)

Men jeg er enig med de andre, du må si ifra. I verste fall har hun ingen kjole i bryllupet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...