**Anne*** Skrevet 13. mai 2007 #1 Skrevet 13. mai 2007 Noe som har vært der ? Hvordan er hotellet ? Vi kikker litt på det som reisemål for sommeren, men jeg har fått det for meg at hotellet ser litt slitent ut
treningsjenta Skrevet 13. mai 2007 #2 Skrevet 13. mai 2007 dette er et flott familieanlegg, spessielt om dere har barn. er nesten bygd opp som en liten by med alt innenfor.. flott stort basseng og masse plass å boltre seg på. dessuten veldig hyggelige folk som jobber på hotellet. og innen rimelighetens avstand til sentrum. greit å bo her, slipper man å b midt oppi partylivet som er i byen.... fikk ikke forståelsen for at dette var særlig slitent nei...
**Anne*** Skrevet 14. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. mai 2007 Så fint da Jeg bare lurte litt, fordi det nærmest var den eneste hotellet det fortsatt var ledige plasser. Så jeg googlet det, og kom opp med følgende * Hotellet bærer preg av å være litt slitent og ikke så godt vedlikeholdt særlig på bad og toalett - Hotellet var i beste fall middels bra. Ikke 4-logoer/stjerner som det ble opplyst ved kjøp av reisen. Sagas representanter på feriemålet virket uprofesjonelle * Da blir man jo litt skeptisk. Men, fint å høre fra andre som har vært der. Da tror jeg at jeg legger inn en bestilling.
treningsjenta Skrevet 14. mai 2007 #4 Skrevet 14. mai 2007 (endret) jøss... dette var rart... men det er to år siden jeg var der da.. men altså det kan jo ikke akkurat falle sammen på to år heller... nei det finner jeg litt merkelig. tittet på noen bilder jeg har herfra, og ser ingen slitasje og husker ikke noe. klart jeg hadde husket det.. nei det er veldig veldi fint hotell. er faktisk et av de bedre jeg har vært på. om han mannen på stranda er der enda, er du heldig. han er kjempe koslig. står en enslig fyr der og driver ne liten strandbar med drikke og noen fantastisk gode baguetter.. mmm d er knallgode. Endret 14. mai 2007 av treningsjenta
**Anne*** Skrevet 14. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. mai 2007 Høres veldig betryggende ut. Og da har jeg bestilt turen. Gleder meg. Har aldri vært på Kypros før. Har bare vært i Spania og på Mallorca tidligere.
treningsjenta Skrevet 14. mai 2007 #6 Skrevet 14. mai 2007 aldri vært i kypros før? da har du noe å glede deg til. skal dere på familietur eller bare party eller vi to tur? er det familie tur så kan hotellet hvertfall anbefales, da det er mye som er lagt opp for barna. dessuten slipper dere det værste støyet i form av liv i fra byen. det flotte med hotellet er at det likevell ligger i en flott gangavstand inn til byen. er det vi to tur, er hotellet også fint i det at det er så stort og en kan gjemme seg bort blandt alle andre. party derimot er kanskje ikke helt det rette hotellet, da ville jeg valgt et inni byn. kypros er fantastisk! agia napa er fantastisk! jeg har vært der veeldig mange ganger. var der før det ble ibiza nr 2, og har vært der etter. nå som det er rimelig ville tilstander der i høysesong er det greit å velge et hotell litt utenfor livet, men allikevell innen gang avstand. strendene i kypros er de beste noengang! hvertfall de i agia napa! de er flotte! langgrunnede og sand, deilig myk sand. maten i kypros er herlig..mmmmmmmmmmm synes dere må ta turen inn til byen og prøve den stranda som ligger der også. den er flottest. den ved hotellet er duganes:) som sagt se om det str ne mann omed en liten bod og selger drikke og baguetter. han er kjempe koslig, og lager gode baguetter. inne i byen må du oppleve kirkegården. den er spesiell i seg selv, og ikke minst klosteret som ligger midt i sentrum med en flott omgivelse. også er det sele plassen i sentrum, med en stoooor fin fontene i midten. her er det ofte liv om kvelden i form av boder og folk som tegner deg, tattoverer osv. prøv restauranten som ligger her inne. ordentlig god stemning:) eneste negative med kypros, som gjør at jeg har valgt litt andre steder de siste årene er prisen. det har blitt sykt dyrt her nede. koster omtrentlig like mye å gå ut å spise der som det gjør her hjemme.. så billig er det ikke. dessverre.. også varmen, du er garantert sommer og sol, og ikke minst god varme!! kommer det regn så er det over på fem minutter, og er nesten verdt å oppleve det og:)
Blyanten. Skrevet 15. mai 2007 #7 Skrevet 15. mai 2007 Vi bodde der for noen år siden. Var veldig flott der. Vi hadde ikke med oss barn, men det passer ypperlig for barnefamilier. Er en del år siden vi var der da, så kan godt være at det er blitt litt mer slitt nå ja. Men vi var i hvertfall veldig fornøyd:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå