Gjest Kardemomme Skrevet 13. mai 2007 #1 Skrevet 13. mai 2007 For ca 3-4 dager siden fikk jeg utslett i ansiktet og nedover ryggen (begynte som små knotte stikk). Det har blitt verre for hver dag, og i dag gjør det vondt også. Det brenner i panna og utslettet har hovnet opp og ser nå ut som blemmer. I tillegg har jeg fått sår i hodebunnen Bruker mild rensemelk fra apoteket og fuktighetskrem uten parfyme. Ikke har jeg spist eller gjort noe annet jeg kan ha reagert på heller... :klø: Hva i alle dager er det som skjer, jeg ser ikke ut og ikke føles det bra heller. Lurte på om jeg skulle oppsøke lege eller hudpleier i morgen. Har allergi, men merker ingenting på øynene eller nesa slik som ellers. Noen som har opplevd noe liknende? Skal på ferie om noen dager og har IKKE lyst å bli sjuk eller se sånn her ut da !
Gjest Sativa Skrevet 13. mai 2007 #2 Skrevet 13. mai 2007 kan høres ut som elveblest, det skyldes vanligvis allergi, kanskje mot noe du ikke vet om. Prøv å ta et par allergitabletter sa kanskje det gir seg.
Gjest *-*Pinky*-* Skrevet 14. mai 2007 #3 Skrevet 14. mai 2007 Visst det er elveblest så vil jeg anbefale en krem som funket veldig bra på meg. Den heter eurax.
Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2007 #4 Skrevet 15. mai 2007 Kanskje det kan være brennkopper? Jeg hadde det for en tid siden, det startet også som små røde prikker som utviklet seg til blemmer. I såfall kan du kjøpe brulidin (salve/krem) reseptfritt på apoteket. Denne er antiseptisk og bakteriedrepende. Pass på at du ikke tar på blemmene og så andre steder på huden, dersom bakteriene kommer i små rifter og sår vil også disse kunne bli brennkopper.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå