Lemon Skrevet 16. mai 2007 Forfatter #21 Skrevet 16. mai 2007 Jeg er litt tynnere enn denne "drømmekroppen", og prøver å legge på meg. Er høy, men smal. Så kroppsmessig passer det perfekt, utenom at jeg mangler musklene da.
workout Skrevet 16. mai 2007 #22 Skrevet 16. mai 2007 Ehm... Jeg har samme kroppstype som evangeline lily, tynn, ganske smale hofter (litt bredere enn hennes, kanskje) og mye magemuskler. Jeg trener daglig, men det er absolutt IKKE sån at jeg ikke spiser mye og usunt iblant. Jeg har bare rett og slett veldig høy forbrennig, noen er bare slik. Man er altså ikke nødt til å være hysterisk for å være så tynn og trent! Måtte bare få det ut. Folk har det med å tro at jeg bare tenker på sunnhet og trening bare fordi jeg elsker å trene, og gjør det daglig.. Akkurat dette siste hadde forsåvidt ikke noe med noen av dere å gjøre det, men ville bare poengtere at man ikke er nødt til å være helt hysterisk for å se slik ut...!
Gjest Peachbud Skrevet 16. mai 2007 #23 Skrevet 16. mai 2007 Basert på det bildet du viser, synes jeg hun så veldig androgyn ut. Du må nok i utgangspunktet ha brede skuldre for å se slik ut. Jeg la hånda over hodet hennes, og da så hun ut som en mann med pupper.
Annikken Skrevet 16. mai 2007 #24 Skrevet 16. mai 2007 Ehm... Jeg har samme kroppstype som evangeline lily, tynn, ganske smale hofter (litt bredere enn hennes, kanskje) og mye magemuskler. Jeg trener daglig, men det er absolutt IKKE sån at jeg ikke spiser mye og usunt iblant. Jeg har bare rett og slett veldig høy forbrennig, noen er bare slik. Man er altså ikke nødt til å være hysterisk for å være så tynn og trent! Måtte bare få det ut. Folk har det med å tro at jeg bare tenker på sunnhet og trening bare fordi jeg elsker å trene, og gjør det daglig.. ← Selvfølgelig er det en del som har høy forbrenning og er naturlig tynn, som du sier. Jeg kjenner ei slik jente. Men tingen her er at du tilhører nok mindretallet. De fleste sliter veldig mye mer med å få vekta AV enn å få den PÅ, og det er nok derfor de fleste kan tro at du jobber hardt for å være så tynn. Selvfølgelig kan det virke diskriminerende, men statistikk kan være ganske diskriminerende. (Det viktigste er jo at man fokuserer på helse framfor kroppslig utseende, men nå er det nå en gang sånn at de fleste i dette landet er ganske kroppsbevisste...)
white2 Skrevet 16. mai 2007 #25 Skrevet 16. mai 2007 Syns ikke dette var noe spesielt å trakte etter da, men det er jo min smak. Syns hun ser lite feminin ut, jeg kunne tippet det var en tenåringsgutt om det ikke hadde vært for puppene. Jeg har ingenting i mot veltrente jenter, det kan være fint det. Men ingenting er så fint som en kvinne som har fine feminine hofter og samtidig er litt trent, uten at vi snakker om bodybuilder. Det er supert fint på kvinner.
happyhappy Skrevet 17. mai 2007 #26 Skrevet 17. mai 2007 Evangeline Lily har slitt for den kroppen der også da. Jeg tror ikke du skal tenke på stort annet enn trening og kosthold for å klare å oppnå en slik kropp, hvertfall om du ikke er naturlig kjempetynn/ har veldig høy forbrenning. Evangeline er "skinny girl", bare at hun har trent på seg masse muskler. Jeg tror jeg ville gått for noe som er litt mindre steinhardt arbeid. Noen nevnte Britney her, og det synes jeg er et godt eksempel. Topptrent, slank, men likevel med kvinnelige former (selv om Britney også garantert ikke gjorde annet enn å trene og spise sunt da hun var sånt.) Selv synes jeg Shakira og en lubben versjon av Beyonce er mye mer å gå etter Da kan man ete usunt en og annen gang om man vil, bare man danser masse og trener masse! Litt former er bare sexy, bare man har muskler og føler seg veltrent Ok, nå skal jeg slutte å rante ← helt enig!!! Men forøvrig syns jeg mange her er så negative og lite oppmuntrende jeg... Gå for det du selv synes er bra du, vesla!
Lemon Skrevet 17. mai 2007 Forfatter #27 Skrevet 17. mai 2007 (endret) For meg ville en Shakira eller Beyonce kropp vært vanskelig å ha som forbilde. De har former, og litt "ekstra" å ta i. Det har ikke jeg. Derfor tenker jeg meg at Evangelines ville vært mer passende, og jeg må innrømme jeg liker den best. Endret 17. mai 2007 av Lemon
Tabris Skrevet 17. mai 2007 #28 Skrevet 17. mai 2007 (endret) Siden du spør - jeg synes hun var altfor tynn med for lite former. Har ikke sansen for det som er ansett som modellvakkert for tiden. Kate Winslet er ei jeg synes har en veldig fin kropp. Endret 17. mai 2007 av Tabris
Lillemor Gull Skrevet 17. mai 2007 #29 Skrevet 17. mai 2007 Ehm... Jeg har samme kroppstype som evangeline lily, tynn, ganske smale hofter (litt bredere enn hennes, kanskje) og mye magemuskler. Jeg trener daglig, men det er absolutt IKKE sån at jeg ikke spiser mye og usunt iblant. Jeg har bare rett og slett veldig høy forbrennig, noen er bare slik. Man er altså ikke nødt til å være hysterisk for å være så tynn og trent! Måtte bare få det ut. Folk har det med å tro at jeg bare tenker på sunnhet og trening bare fordi jeg elsker å trene, og gjør det daglig.. Akkurat dette siste hadde forsåvidt ikke noe med noen av dere å gjøre det, men ville bare poengtere at man ikke er nødt til å være helt hysterisk for å se slik ut...! ← Selvsagt, alle er forskjellige. Noen er naturlig veldig tynne, noen får fort definerte muskler osv ... Men de aller, aller fleste må jobbe litt for "drømmekroppen". Når jeg sier jobbe litt mener jeg ikke at man nødvendigvis å være totalt hysterisk hva angår trening og kosthold, hvor mye man kan tillate seg å skeie ut er også svært forskjellig fra person til person.
Gjest Peachbud Skrevet 18. mai 2007 #30 Skrevet 18. mai 2007 helt enig!!! Men forøvrig syns jeg mange her er så negative og lite oppmuntrende jeg... Gå for det du selv synes er bra du, vesla! Det ble spurt etter ærlige meninger her, ikke oppmuntring.
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2007 #31 Skrevet 19. mai 2007 Har sansen for jenter som ser ut som de bruker kroppen sin til annet enn bare å sitte på sofaen. Hun ser utrolig flott ut!
Annikken Skrevet 20. mai 2007 #32 Skrevet 20. mai 2007 Har sansen for jenter som ser ut som de bruker kroppen sin til annet enn bare å sitte på sofaen. Hun ser utrolig flott ut! Den gyldne middelvei...?
Noodle Skrevet 20. mai 2007 #33 Skrevet 20. mai 2007 For tynn og for lite hofter, jeg syns ikke hun ser særlig feminin ut.
Rainbow Brite Skrevet 20. mai 2007 #34 Skrevet 20. mai 2007 Personlig synes jeg det er skikkelig skummelt å se hvordan alle plukker andre menneskers kropper fra hverandre og kritiserer margen ut av dem...
Annikken Skrevet 20. mai 2007 #36 Skrevet 20. mai 2007 Utdyp..? Det finnes sikkert en mellomting mellom å "bare sitte i sofaen" og å trene så mye at man får en så slank kropp og så markerte muskler som Evangeline. Selv om hun er tynn i utgangspunktet så må hun ha jobbet hardt for å få så markerte muskler. Man får ikke en sånn kropp av å trene 1-2 dager i uka, men til og med det er jo myyye mer enn å bare sitte i sofaen hver dag. Var det jeg mente med at det finnes en mellomting.
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2007 #37 Skrevet 20. mai 2007 Det finnes sikkert en mellomting mellom å "bare sitte i sofaen" og å trene så mye at man får en så slank kropp og så markerte muskler som Evangeline. Selv om hun er tynn i utgangspunktet så må hun ha jobbet hardt for å få så markerte muskler. Man får ikke en sånn kropp av å trene 1-2 dager i uka, men til og med det er jo myyye mer enn å bare sitte i sofaen hver dag. Var det jeg mente med at det finnes en mellomting. Da har vi forskjellig syn på hva trening er. 1-2 ggr i uka kan knapt kalles trening. Det er mosjon.
Annikken Skrevet 20. mai 2007 #38 Skrevet 20. mai 2007 Ja, jeg har sett at kroppsbyggere bruker den definisjonen der (Treningsforum, osv.) Men jeg, og sikkert mange andre også, sier at de har vært på "trening", ikke "mosjonert", og det er vel der den definisjonen har blitt sittende. Men uansett er poenget mitt fortsatt valid. Med mindre du sidestiller 1-2 ggr i uka med løping/ spinning/ aerobic/ lagtrening/ styrke med å bare sitte i sofaen, da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå