Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

litt for tynn , liker litt mer former

Gjest Frøken Titt
Skrevet

For lite underhudsfett etter min smak.

Gjest Mirina
Skrevet

For markerte muskler på magen.

Skrevet

liker muskler jeg, men for meg kunne det aldri vært en realistisk drømmekropp siden jeg fra naturens side har mer hofter en henne.

Så for min del hadde det ikke vært ett lurt bilde å ta med til trenern, men det kommer jo helt an på hva slags kropp du har og hva som er mulig for deg å få til.

En ting er jo å like mer hofter, større eller mindre bryster etc etc, men akkurat det er jo faktisk ikke alltid noe man kan gjøre noe med.

selv liker jeg mer former men også såpass med markerte muskler, synes akkurat den kombinasjonen mellom myke kvinneformer sammen med mer stramme muskler er stilig, og jobber mot det selv. :)

Gjest =tentacle=
Skrevet

Idealet har en god del mer fett jevnt fordelt enn hun har.

Se for deg at brystene hennes ikke var der. Uten dem kunne hun sett ut som en slank tenåringsgutt.

Skrevet

jeg synes egentlig hun er nært opp mot perfekt jeg ;) men så ut som hun var tynnere på det bildet enn andre jeg har sett, hun er finere med litt mer fett..

Skrevet

Flott kropp!

Har du lik kroppsbygning da?

Gjest Perfekt biff
Skrevet

Jeg synes den var altfor tynn, og med musklene i tillegg, og føler det var sånn friidrettsguttene så ut (bortsett fra puppene) når de var sånn 12 år. Hvis man vil ha muskuløs kropp, så synes jeg det er finere med litt former... Sånn som britney så ut når hun var på topp omtrent synes jeg er fint!

Gjest blåkopi
Skrevet

knallfin kropp, men bildet var tatt fra en skrekkelig vinkel, ser ut som hun ikke har midje. bra valg av kropp, men finn et bedre bilde hvor man faktisk ser formene hennes?

Gjest Frances
Skrevet

Det kommer jo veldig an på hva slags kropp du allerede har, men jeg tør påstå at den kroppen der er ganske uoppnåelig for de aller fleste (i den grad man i det hele tatt ønsker seg en slik kropp da).

Gjest Gjest 1
Skrevet
Skulle ta med meg et bilde av "drømmekroppen min" til den personlige treneren jeg har.

http://www.blogcadre.com/files/images/evangeline_lilly.jpg

Hva synes dere om målet mitt? For tynt, for tykt, for muskuløst, for lite muskuløst, eller hva? :)

Alt i alt pent men kanskje en anelse for sterkt definerte muskler. Fint å trene etter som et ideal.

Gjest Hilde K S
Skrevet

For å få en sånn kropp må du ha lange lemmer og smalt hofteparti. Uten det utganspunktet er det nyttesløst.

Gjest Huldali
Skrevet

veldig fin kopp, men litt for mye muskler syns jeg.

Skrevet

Evangeline Lily har slitt for den kroppen der også da. Jeg tror ikke du skal tenke på stort annet enn trening og kosthold for å klare å oppnå en slik kropp, hvertfall om du ikke er naturlig kjempetynn/ har veldig høy forbrenning. Evangeline er "skinny girl", bare at hun har trent på seg masse muskler.

Jeg tror jeg ville gått for noe som er litt mindre steinhardt arbeid. Noen nevnte Britney her, og det synes jeg er et godt eksempel. Topptrent, slank, men likevel med kvinnelige former (selv om Britney også garantert ikke gjorde annet enn å trene og spise sunt da hun var sånt.)

Selv synes jeg Shakira og en lubben versjon av Beyonce er mye mer å gå etter ;) Da kan man ete usunt en og annen gang om man vil, bare man danser masse og trener masse! Litt former er bare sexy, bare man har muskler og føler seg veltrent :)

Ok, nå skal jeg slutte å rante :ler:

Skrevet

Nå er det jo ikke alle som har former da ;) Av typen smal midje, brede hofter, rund rumpe og lår, som f.eks Beyonce og Britney. Og da nytter det lite at det er finere. For de av oss som har guttekropp er det å se ut som Beyonce ganske umulig ;)

Skrevet

Fin kropp, og ikke for mye muskler .. synes jeg.

Men jeg er enig med andre om at den ikke er oppnåelig for alle. Hun er jo relativt smal over hoftene. Men samme fordeling av fett/muskler kan man vel oppnå med mye trening og strikt kosthold.

Det er vel verdt å tenke på at mye av "jobben" til disse stjernene er å holde seg i form - spise riktig og trene mye, og at det krever mye tid og krefter som kanskje ikke "vanlige" folk har.

Gjest Kristin_
Skrevet

Hadde vært et for skinny ideal for min del, med mindre jeg skulle filt ned hoftene. Synlige muskler syns jeg bare er pent, skal veldig mye til før det blir for mye på damer. Om det er realistisk kan jeg ikke uttale meg om siden jeg ikke har sett noe bilde av deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...