Gå til innhold

Sexkubber finnes det

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Bea_*
Skrevet

Finnes det sex-klubber i Norge, der det er mulig at par går og får utforske seksuallivet sammen med andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener du swingersklubber? Det finnes, tror jeg, men jeg vet ikke om noen siden jeg ikke er inne i swingersmiljøet.

Skrevet

club4 dått no kan sikkert være en god start.

Gjest Gjest
Skrevet

Har hørt om SYS, men aner ikke hvor seriøse de er. Virker hakket for fikserte på utseende enn det jeg er bekvem med. (Setter pris på litt mellom ørene til en potensiell sexpartner)

Gjest Gjest_bjarne_*
Skrevet
Har hørt om SYS, men aner ikke hvor seriøse de er. Virker hakket for fikserte på utseende enn det jeg er bekvem med. (Setter pris på litt mellom ørene til en potensiell sexpartner)

å? Det er nå ikke hodet du skal ha sex med, det er kroppen :)

Gjest Gjest
Skrevet

nå er vel adam & eva stengt.... de er muligens på utkikk etter nye lokaler, men pr. i dag er det i så fall kun noen happenings i privat regi.

SYS er halvveis (helveis?) nedlagt etter at de to som startet hele greie gikk fra hverandre...

Så i Oslo området er det meste pr. i dag borte.

Dersom dette er noe dere har lyst til, burde dere vurdere å ta en tur til Nederland og klubben fun4two.

Det er en VIRKELIG stilig klubb hvor dere kan kose dere kun med hverandre eller hva dere måtte ønske.

God mat, utrolig stilfullt og kåret til Eurpas beste swingersklubb mange ganger.

Gjest Gjest_Nysgjerrig_*
Skrevet

På slike steder, man trenger vel ikke ha sex med andre enn sin egen partner? Burde vel være spennende med bare kollektiv sex??!

Skrevet

Man trenger ikke ha sex med andre enn sin egen partner... på fks. fun4two er det vel en overvekt av mennesker som holder seg til sin egen partner.

For mange så ligger spenningen i å se på/bli sett på.... samtidig som man KAN....

Det er en fantasi greie ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...