Gå til innhold

Hva syns dere om denne kjolen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klarte ikke å forstørre bildet, men kjolen ser helt nydelig ut! :)

Har du bestemt deg for å kjøpe den?

Skrevet (endret)

Fin kjole - kjenner ei som skal ha den.

Likevel ikke helt min stil. Jeg liker glattere og enklere skjørt. Syns dessuten at selvom blonder på kjolen er helt sinnsykt nydelig når man ser kjolen IRL så kommer det ikke så bra frem på bilder alltid...

Endret av *Emma*
Skrevet

Den var flott

Skrevet

Jeg vet ikke helt! Den er ganske anderledes i vrikeligheten enn på bildet... Også skal jeg i såfall ta vekk noen av sløyfene foran...

Jeg fikk ikke den følelsen av at "dette er kjolen" når jeg prøvde den på, men jeg har tenkt veeeldig mye på den i ettertid!

Gud, det er vanskelig!!!

Skrevet

Jeg synes den var veldig søt :tommel: Så syns jeg den var litt annerledes. Jeg kunne godt tenkt meg en slik kjole, men det er ikke slik form som passer meg best :sur:

Skrevet

Helt nyyydelig! :rødme:

Gjest Frances
Skrevet

Jeg synes skjørtet var litt for mye bestemorgardin, ellers var det en veldig pen kjole :)

Skrevet

Jeg synes den var "for mye" for min smak :) Altfor mye skjørt og roser og blonder... Ingen enkelhet og stil...

Skrevet

Tanken er god. Synes litt alternative kjoler kan være kjempefint, spesielt de som ser litt vintage ut. Men denne var nok ikke helt etter min smak. Litt mye "gardinpreg" på skjørtet.

Skrevet

Utrolig kult snitt! Liker at skjørtet ikke er så klassisk :)

Skrevet

Den var ikke helt min stil heller,

men synes den var fin til å være den stilen. Og veldig moderne!

Jeg liker best "klassiske" brudekjoler, men smak og behag.

Hvis du liker denne, så kjøp den :tommel:

Bestemoren min har iallfall ikke slike gardiner :ler:

Skrevet

Takk for mange hyggelige kommentarer! :)

Jeg har tenkt litt på at det er litt bestemorgardin preg over de jeg også...

Men nå har eg vært å prøvd enda en fin kjole, tror den var fra pronovias, men finner den ikke på hjemmesidene deres... :(

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Likte den ikke så godt. Likte ikke skjørtet, og eller skjæringen i utringningen.

Gjest Gjest
Skrevet

Den var knallfin!!! Akkurat min smak i alle fall! Ikke sånn kjedelig, standard, glatt, normal, (sa jeg kjedelig?) kjole som jeg har sett så alt for mange tusen ganger før! Den er sikkert enda finere i virkeligheten også! Jeg hadde gått for denne =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...