Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2007 #1 Skrevet 13. mai 2007 Noen eksperter her? Jeg har magesmerter (nederst i magen) . Stikkinger og noe som ligner på menssmerter. Stikker også litt i underlivet. Har rikelig med slimete utflod som er grønnlig på farge og har svarte/mørkebrune striper i seg(blod..?) Var hos lege på fredag for en sjekk. Han sa det kunne være klamydia. Livmorhalsen var visst blodig eller noe sånt. Får svar i løpet av neste uke. Men pointet er at det er lite trolig det er det. Isåfall har typen vært utro, noe jeg overhodet ikke mistenker. Noen ideer om hva det kan være utenom klamydia? Sluttet på p pillen i mars. Sammeneheng m dette montro? Er dette tegn på graviditet? Er litt småredd :/
Gjest DyneTryne Skrevet 13. mai 2007 #2 Skrevet 13. mai 2007 Jeg blødde aldri da jeg hadde klamydia. Ble bare litt fort sår under sex, så det kan hende det er noe annet. Men du får iallfall svar snart og kan slappe litt mer av, uansett hva svaret blir. Alt er bedre enn å lure
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2007 #3 Skrevet 14. mai 2007 Først av alt, klamydia kan ligge latent i flerfoldige år, så om du/dere ikke har blitt testet før så behøver det ikke være utroskap i bildet. Ubehag og slimete utflod som likner eggehvite kan være eggløsning, og det er det mulig å få oversikt over med enten blodprøver eller urintest som du kjøper på apoteket. Det svarte KAN også være blod pga eggløsning, men det er skjelden store mengder. Graviditet er alltid en mulighet, men vil vel tro at legen testet deg når du alikevel var der? Om ikke det så er kan nå en graviditestest være en grei ide, lett å ta selv, og du får greit svar. Andre ting kan være begynnende mens, bakteriell vaginose, infeksjon (grønt er ikke en farge som bør finnes i underlivet), cyster osv. Be om henvisning til gynekolog om ikke legen finner ut av det, så du får tatt ultralyd osv.
Kosemose Skrevet 29. september 2011 #4 Skrevet 29. september 2011 Tråden er ryddet for spam Kosemose, mod
AnonymBruker Skrevet 30. september 2011 #5 Skrevet 30. september 2011 http://www.nettdoktor.no/sykdommer/fakta/skjedebetennelse.php her står det hva grønn utflod kan være
AnonymBruker Skrevet 30. september 2011 #6 Skrevet 30. september 2011 Trichomonas skyldes en liten parasitt, også kalt en flagellat. Man har som regel rikelig, illeluktende, grønn-gul utflod og kløe, svie eller smerter i skjeden
Kosemose Skrevet 30. september 2011 #7 Skrevet 30. september 2011 Tråden er stengt, da noen har funnet ut at denne tråden er grei å spamme ned. Mette Forumansvarlig
Fremhevede innlegg