Huldra:) Skrevet 13. mai 2007 #1 Skrevet 13. mai 2007 Jeg skal kjøpe meg ny koffert. Har sett på Samsonite ca 87 liter. Er det noen som har tips om hva det kan være lurt å tenke på ved kjøp av koffert? Jeg ønsker meg egentlig i fargen turkis, er det noen som vet hvor jeg kan få tak i det? Hva slags koffert har du, og hva setter du pris på ved den?
gustav Skrevet 13. mai 2007 #2 Skrevet 13. mai 2007 hva jeg setter mest pris på med min er at den rommer alt jeg tar med meg, veier lite, og at den kommer samtidig med meg til bestemmelsestedet.. Utover det er jeg verken nøye med pris eller merke. Skitne blir de uansett etter endel turer, og vaskes kan de fleste jo ikke. Derfor vil en mørk koffert oftest holde seg pen lenger, mens en med farge vil være lettere å finne igjen på rullebåndet (og mindre sannsynlighet for at noen forbytter by accident).
Loquita Skrevet 13. mai 2007 #3 Skrevet 13. mai 2007 Jeg kjøpte en diger samsonite for noen år siden, husker ikke akkurat hvor mange kilo. Det eneste håndtaket knakk og falt av første gangen jeg brukte den. Ikke særlig bra, nei..
Coronas Skrevet 17. mai 2007 #4 Skrevet 17. mai 2007 Har du tenkt å shoppe, burde du ha en tøy koffert. De er ikke så tunge med tanke på overvekt osv. Jeg har en stor tøy koffert og den er tung når jeg kommer fra ferie med masse rart oppi. Har aldri hatt overvekt.
Gjest Deception Skrevet 17. mai 2007 #5 Skrevet 17. mai 2007 Mitt tips (bittert erfart): Ikke kjøp den største kofferten du kan finne, for da kommer den garantert til å veie mer enn tillatt selv om den er godt under full. Når det er sagt, har jeg flere ganger fått anbefalt plastkoffert fra Titan, som koster rundt 1200 for en stor koffert (husker ikke antall liter). Denne har vært best i flere tester, og fås hos Wedins.
lillesky Skrevet 18. mai 2007 #6 Skrevet 18. mai 2007 Kjøp hardplast! Jeg hadde hardplast før, men nå har jeg stoffkoffert. Savner hardplasten... Viktig det Deception sier ang. størrelse, men ikke kjøp for liten heller. Jeg har ganske stor koffert, og av en eller annen grunn er den alltid full når jeg skal hjem.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå