treningsjenta Skrevet 13. mai 2007 #1 Skrevet 13. mai 2007 vi skal til kreta siste uken i mai.. hvordan er det der dA? hva pakker vi. hva kan vi forvente av vær? kan det pakkes singletter og bikini eller må det lette jakker og bukser til? ser at på nettet står det 22 grader idag, og det er jo ganske så varmt det da, tatt at dt er i skyggen.. men jeg aner ikke, er det noen som vet?
Gjest Marillia Skrevet 13. mai 2007 #2 Skrevet 13. mai 2007 Jeg hadde pakket med meg en lett jakke til kvelden, 3/4 bukser og t-skjorter, selvsagt både singlet, shorts og bikini. Det vil nok sikkert være varmt og fint midt på dag, men til kvelden kan det være godt å ha en jakke om det skulle bli kjølig.
Leone Skrevet 17. mai 2007 #3 Skrevet 17. mai 2007 Vi kom hjem fra en ukes ferie på Kreta natt til mandag etter å ha vært der en uke. De første par dagene var det litt småkjølig på kvelden (som en vanlig norsk sommer) så da var det greit å ha lette bukser og lett jakke. Fra onsdag og ut uken steg temperaturen også på kveldstid. Mellom 25-30 grader på dagtid, og vi gikk i 3/4 bukse og tynn cardigan på kvelden. Jeg hadde pakket altfor mye klær, det handlet vel heller om at det ble for mange topper og 3/4bukser/skjørt å velge mellom, så lønner seg å skrive pakkeliste og tenke seg om to ganger før man hiver det i kofferten. .Tror ikke dere trenger å bekymre dere for mangel på varme klær i slutten av mai. Et par cardigans og et par 3/4 bukser/vanlige bukser burde holde, i tillegg til det andre sommertøyet dere tar med som kan brukes på dagtid! Kos dere masse på tur, Kreta er herlig!!!
treningsjenta Skrevet 17. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. mai 2007 oioioi nå kom reiselysten! dette hørtes deilig ut.. 25 til 30 grader dagtid ja.. kan jeg spørre hvor dere var? fikk dere badet? var det god badetemp i vannet? jeg har nemlig forestilt meg at det er litt småkjølig dagtid jeg da.. men da har jeg noe å gledemeg til:)
Leone Skrevet 18. mai 2007 #5 Skrevet 18. mai 2007 Åja, det er bare å glede seg!! Gradestokken krøp over 30 grader også, i sola da vel og merke. Vi frøs aldri på dagtid! Vi var i Agia Marina. Var som deg bekymret for hvordan temperaturen ville være både på land og til vanns. Gikk fint an å bade i havet hvis ikke man er skikkelig kresen på badetemp da. Vil tippe mellom 18-20grader i vannet! Var til og med meldt regn et par av dagene vi var der. Den ene dagen var det noen skyer, men mest sol og den andre dagen det liksom var meldt regn var himmelen knall blå!! Er bare å glede seg masse, ingenting å bekymre seg for!!
treningsjenta Skrevet 18. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. mai 2007 da går det an å glede seg:)30 grader er herlig.. da kan jeg pakke singletter, kjoler og bikini:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå