Gå til innhold

Kjoleprøving / Leie kjoler


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Skal til en brudesalong på lørdag å prøve kjoler. Hvordan fungerer det når jeg er str 46, og butikken kanskje ikke har min str i den kjolen jeg ønsker...bestilles det opp (skal leie tror jeg) eller må jeg ta det dem har. Er redd for ikke å finne noe til meg...Erfaring fra noen her inne??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo vanskelig å prøve kjoler om de ikke har den størrelsen. Jeg vil anbefale deg å spørre før du drar dit, slik at du ikke kaster bort noe tid.

Jeg har kjøpt meg kjole i Kristins brudesalong, bruker selv 38, men da jeg var der og prøvde var det et par store jenter der. De var utrolig flotte i kjolene de prøvde, og fortalte at Kristins brudesalong i Lillestrøm var en av de få som hadde et bredt utvalg også i store størrelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har kjøpt min kjole som er en strl 44 hos Christiane i Oslo. Det var noe de hadde inne i butikken og de var veldig hjelpsomme de som jobbet der med å finne frem alternativer.

Stor brud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt kjolen min hos Kikki i Bergen. Der har hun bare "prøvekjoler" i butikken (ulike str) og så bestiller hun kjolen din etter dine mål og str. fra California. Drømmekjolen min var litt for liten i butikken, men jeg så likevel at den var riktig for meg, og nå har jeg fått min i riktig str. Hun har mange flotte kjoler, billige er de også (ivertfall i forhold til alle de andre brudebutikkene i byen). Jeg syns det var flott å få sydd en kjole bare til meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg fant meg kjole (jeg leide) hadde butikken en del å velge mellom i størrelse 44 (som jeg måtte ha), men de hadde utvalg også i størrelse 46. Vil anbefale deg å ta en telefon til butikken å høre hvilke størrelser de har inne.

Ellers var det slik i den butikken at de ikke bestilte en leiekjole hvis de ikke hadde størrelsen inne. Men de pleier visst å ta inn 2-3 ulike størrelser av samme kjole, så det er allikevel nok å velge i. Men dette varierer nok veldig fra butikk til butikk, så jeg ville tatt en telefon og spurt i forkant jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...