Chelsea Skrevet 12. mai 2007 #1 Skrevet 12. mai 2007 Noen som har sett noen fine litt store potter i sink evt. en gammeldags sinkbøtte? Jeg kan ikke finne det noe sted!
panda Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 Jeg har vært på jakt etter det samme, men har ikke funnet det. Igår så jeg at de hadde det på Neste Stopp, men hadde ikke muligheten til å handle med meg da.
Brunhilde Skrevet 3. juni 2007 #6 Skrevet 3. juni 2007 Jeg så noen fine på Oasen hageland, store (og dyre), men skikkelig flotte.
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2007 #7 Skrevet 3. juni 2007 Jeg kjøpte hos den lokale brukthandleren! Fikk tre store bøtter for en hundrings. Tidligere har jeg også kjøpt en svær balje til hundrelappen og en litt mindre til 80,-. Der er solide, ser brukt ut fordi de har vært brukt, og så er det jo ypperlig gjenvinning å kjøpe brukt!
Brunhilde Skrevet 3. juni 2007 #8 Skrevet 3. juni 2007 Jeg kjøpte hos den lokale brukthandleren! Fikk tre store bøtter for en hundrings. Tidligere har jeg også kjøpt en svær balje til hundrelappen og en litt mindre til 80,-. Der er solide, ser brukt ut fordi de har vært brukt, og så er det jo ypperlig gjenvinning å kjøpe brukt! Det var jo kjempesmart, har ikke tenkt på den muligheten. Jeg har forresten sett mye sinkbøtter, baljer, brett ol i Danmark, der er prisen også en helt annen enn i Norge. Kvaliteten ser OK ut også.
Pail Skrevet 3. juni 2007 #9 Skrevet 3. juni 2007 Skeidar har en hel kolleksjon akkurat nå. Bøtter og potter i alle fasonger. Jeg har nettopp handlett litt av det.Her er link til skeidar sine sider der de viser litt av det de har i sink
panda Skrevet 3. juni 2007 #11 Skrevet 3. juni 2007 Plantasjen mener jeg hadde sånt. De hadde det ikke på den Plantasje-butikken hvor jeg var.
Pail Skrevet 3. juni 2007 #12 Skrevet 3. juni 2007 Skeidar har en hel kolleksjon akkurat nå. Bøtter og potter i alle fasonger. Jeg har nettopp handlett litt av det.Her er link til skeidar sine sider der de viser litt av det de har i sink Jeg svarer på mitt eget innleg, jeg.. hehe Ville bare tilføye at de ikke var dyre.... men nå lukter det reklame her... Ikke meningen
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2007 #13 Skrevet 4. juni 2007 Skeidar har en hel kolleksjon akkurat nå. Bøtter og potter i alle fasonger. Jeg har nettopp handlett litt av det.Her er link til skeidar sine sider der de viser litt av det de har i sink Det hjelper dessverre ikke å linke til sider på Skeidar, for de sender deg rett tilbake til førstesiden. Kan du ikke heller si hvor på nettstedet du fant bildene av sink-pottene? Tretønnen de selger for 139,- var forresten fin. Passer veldig bra til hortensia e.l.
Pail Skrevet 4. juni 2007 #14 Skrevet 4. juni 2007 Det hjelper dessverre ikke å linke til sider på Skeidar, for de sender deg rett tilbake til førstesiden. Kan du ikke heller si hvor på nettstedet du fant bildene av sink-pottene? Tretønnen de selger for 139,- var forresten fin. Passer veldig bra til hortensia e.l. Okey.. Jeg kom rett inn på den siden der de viser sinkbøtter.. Men her skal jeg forklare hvordan jeg kom meg inn dit fra forsiden deres: Til venstre er der en meny, trykk på "hagen"--->"hageutstyr"-->bla deg så to sider frem. Der er diverse ting i sink. Håper dette hjalp
Gjest Pax Skrevet 4. juni 2007 #15 Skrevet 4. juni 2007 Plantasjen reklamerte med at de hadde sinkbøtter i forskjellige farger. Så det også i en utstilling ved inngangen, men så ingenting i butikken. Kikket grundig, men orket ikke spørre noen, så mulig de hadde et sted jeg ikke så. Synes sinkbøtter kombinert med terracottapotter på verandaen er fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå