Gå til innhold

;)


Gjest Frøken Titt

Anbefalte innlegg

Gjest DyneTryne
HAHAHA! Du er f... meg smart, Tryne! Det ER en bedrevitersmiley! Nå har jeg brukt den i alle innleggene jeg har skrevet i kveld, og jeg har bare følt meg SÅÅÅ bedrevitersk og selvgod! :hoho:

Ja, avogtil vettu :---)

Det har jo seffklart noe med hvordan setningen er også. Den kan jo bli bedrevitende når du forklarer som du gjør, ja. ;) ;) ;)

;) er du nesevis? ;) ;) haha. Den smileyen er grusom :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Phø, nå syns jeg dere er urettferdige mot stakkars ;) . Det er en "glimt i øyet" smiley. En som illustrerer at man ikke er gravalvorlig og bombastisk men at man snakker med snev av selvironi eller distanse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Titt
Ja, avogtil vettu :---)

;) er du nesevis? ;) ;) haha. Den smileyen er grusom :ler:

:kgblunk:

Er det bedre nå? :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yme? ;) :klø:

Skjerp deg a, BitchTitt... Tror du virkelig at jeg ville sensurert "fhaan"?

Merker at jeg blei litt forbanna, egentlig.

Jeg skjønner det og, da... Jeg og met skriver ganske likt, for vi er jo trossalt søsken ;)

Endret av Yme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Gjest Elastica

Dynetryne, forklaringen din er helt korrekt. Og hvis jeg kan komme med et lite tillegg; jeg-er-klar-over-at-jeg-uttaler-meg-ørlite-frekt-og-ikke-rent-lite-nesevist-men-det-betyr-ikke-at-jeg-ikke-liker-deg-og-ikke-vil-være-i-klikken-din-smiley. Med referanse til denne tråden. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Det er mange som bruker den for å ta brodden av innlegg hvor de synes de er litt skarpe. For ikke å være "slemme" og "såre" noen.

Jeg synes den bare understreker den skarpe tonen, jeg, fordi den ser litt sånn "ehe, vet du ikke det engang?" ut.. Den ser jo ikke noe hyggelig ut. Om jeg skriver noe litt kritisk eller skarpt og ikke ønsker å understreke det, eller vise at jeg ikke er sur eller irritert på brukeren(e) jeg svarer, velger jeg heller en :)

I noen innlegg er den grei, forsåvidt. Når den er på slutten av en morsom kommentar som ikke er sarkastisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...