mamma_mia Skrevet 12. mai 2007 #1 Skrevet 12. mai 2007 Hvem andre her er det som skal gifte seg den dagen? Fant ut at det er nøyaktig 8 uker til i dag Wow, går fort det.. Får nesten litt panikk her, har endel som gjenstår..
Dragona Skrevet 12. mai 2007 #2 Skrevet 12. mai 2007 Hei, å herregud å tiden flyr.. Men jeg gifter meg den dagen, har en god del å ordne ennå
Søtnos Skrevet 12. mai 2007 #3 Skrevet 12. mai 2007 jeg gifter meg også da.....hjelp tiden går så fort!!
Lillebrud Skrevet 12. mai 2007 #4 Skrevet 12. mai 2007 oioi! Det er jammen ikke lenge til! Det skal jo gå i orden, men føler det fortsatt er en del igjen å gjøres... gleder meg!
snøblomst Skrevet 13. mai 2007 #5 Skrevet 13. mai 2007 jeg skal også gifte meg 07.07.07 vi skal gifte oss på et slott i danmark så de ordner det meste, og det de ikke gjør er jeg snart ferdig med... det jeg bekymrer meg mest for om dagen er at min kjære tilkommende ikke har begynt å se etter antrekk ennå så han ender vel med å stå der i olabuksa
mavir07 Skrevet 13. mai 2007 #6 Skrevet 13. mai 2007 Jeg skal også gifte meg denne dagen. Mye gjenstår men mye er også kommet i boks. Samboeren min har heller ikke begynt å se etter antrekk. På dagen er jeg ca 6 mnd gravid og er liv redd kjolen ikke skal passe.. he he Men det går nok i boks.
mamma_mia Skrevet 13. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 13. mai 2007 Treige mannfolk altså..min er heller ikke begynt å se etter antrekk.. På tide at noe skjer nå snart Ellers er vi vel på god vei.. selv om det alltids gjenstår litt.
Kykkelikokos Skrevet 13. mai 2007 #8 Skrevet 13. mai 2007 Jeg gifter meg også denne dagen. Mannen min har heldigvis vært tidlig ute, så både dress, sko og annet tilbehør er klart i skapet hjemme.
Besson Skrevet 13. mai 2007 #9 Skrevet 13. mai 2007 (endret) Vi skal også gifte oss den dagen. Vi bestemte oss for det fredag for en uke siden, så vi har egentlig kun fått bekreftet kirke og catering! Samt er det bestemt at vi skal ha selskapet i hagen på hytta (ca. 25 gjester). Fant en nydelig Linea Raffelli kjole jeg ville ha, men den kunne jeg ikke få, for den måtte bestilles minst 2 mnd i forveien. Så jeg har ikke kjole enda, og enda mindre dress til sambo og klær til barn. Men det ordner seg tenker jeg! Har laget invitasjoner, som skal sendes ut denne uken, de ble så fine atte. Ellers ikke noe særlig panikk enda, men så blir det ikke så stort bryllup heller da. Endret 13. mai 2007 av Besson
Ray Skrevet 1. juni 2007 #10 Skrevet 1. juni 2007 Vi skal også ha 07.07.2007. Vi har kirke, lokale, drikkevarer, kokk, barnevakt, limousine, forlovere, frisør, sanger, ringer, klær til barna (2), klær til brudgom (-sko), klær og alt tilbehør til meg klart. Jeg har også skrevet talen fra meg til brudgommen Hadde svarfrist på invitasjonene i går og mangler bare svar fra 4 stk. Men vi har fortsatt mye igjen. Her en natt lå jeg våken i over 3 timer og tenkte på alle detaljene som gjenstår....
mowgli Skrevet 1. juni 2007 #11 Skrevet 1. juni 2007 Vi gifter oss også 7. juli... Det meste er på plass... lurer litt på hvordan bordene skal pyntes bare... :klø:
Majabeth Skrevet 2. juni 2007 #12 Skrevet 2. juni 2007 (endret) Vi gifter oss også denne dagen. Føler at det meste er på plass. Nå er det mest bare brunfargen som må ordnes. Endret 2. juni 2007 av Majabeth
Søtnos Skrevet 2. juni 2007 #13 Skrevet 2. juni 2007 Vi gifter oss også da. det meste er i boks, men synes det dukker opp nye småting hele tiden
Gjest K Skrevet 7. juni 2007 #14 Skrevet 7. juni 2007 Og idag er det kun 1 måned igjen!!!!!!!!!HJELP! Nå går tiden fort. Hva har dere igjen å gjøre?
honning Skrevet 7. juni 2007 #15 Skrevet 7. juni 2007 Ja tenk at det bare er en måned igjen! Sitter nok midt i middagen på denne tida da Vi har igjen å lage kirkeprogrammet, sangheftet, kjøpe kaketopp og engangskamera, bordplasseringa, og litt sånne småting. Og ikke minst kjøpe morgengave...
mowgli Skrevet 8. juni 2007 #16 Skrevet 8. juni 2007 Vi har igjen: Samtale med presten Lage ferdig kirkeprogrammet Meny/bordkort/gjesteinfo heftene Borddekorasjon Sminke Undertøy/sokker til brudgommen Strømpebukse til brudepiken Blomster utenfor kirken Frukt/brus før middagen Tja.. det var vel det jeg kom på i farta... :rødme:
mamma_mia Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #17 Skrevet 8. juni 2007 Tør ikke tenke på hva vi har igjen..med andre ord endel
nygarda Skrevet 8. juni 2007 #18 Skrevet 8. juni 2007 Jeg (eller vi....eh) har igjen: - få bekreftet servitører og bartender - program for vielse og kvelden - undetøy og sko til bruden - diverse ting som skal kjøpes, pynt, drikke, snacks osv Men det jeg er mest stressa over er selve organiseringen dagen før og på selve dagen. Hva skal gjøres, hvem skal gjøre hva, hvem kan jeg stole på som tar ansvar... Uff. Må nok bare delgere litt etter hvert.
Ray Skrevet 8. juni 2007 #19 Skrevet 8. juni 2007 Hvor mye må dere betale for bartender og hvor har dere skaffet dere det fra? Har ringt litt rundt vi også...
Gjest Wonderolga Skrevet 29. juni 2007 #20 Skrevet 29. juni 2007 Vi skal også gifte oss 07.07.07, den største bekymringen akkurat nå er faktisk været...langtidsvarsel på met.no sier regn og byger over hele landet, bortsett fra mørekysten og lengst nord...det er riktignok kun til og med fredag, og er ofte feil Satser på at det gjelder nå også, og at lørdagen kommer med strålende sol og lett vind!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå