Annie Skrevet 29. januar 2008 #1941 Del Skrevet 29. januar 2008 HAr vært innom bloggen og er enig med Begonia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 30. januar 2008 #1942 Del Skrevet 30. januar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 30. januar 2008 #1943 Del Skrevet 30. januar 2008 Hvordan har dagen i dag vært? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #1944 Del Skrevet 30. januar 2008 Natta. Sov godt og drøm søtt. Har vært innom bloggen... Har sovet veldig godt i natt Skal inn i bloggen og kommentere etterpå :dåne: Du dåner etter da? God natt, og sov godt. HAr vært innom bloggen og er enig med Begonia Hvordan har dagen i dag vært? Den har vært bedre enn i går iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #1945 Del Skrevet 30. januar 2008 Ja, da måtte jeg bare kapiturere og komme meg til legen igjen.. Og jeg har bihulebetennelse på høyre side, og har nå fått antibiotika. Så nå må det no vel bli bra Så har jeg vært å klippet meg idag!! Jeg tok kjempe masse av lengda. Sikkert opp mt 20-25 cm Deilig å få det tunge håret bort, men må bare venne meg til at det er så kort igjen Tusen takk for mange svar i Løvehula! Skal inn der nå å lese bedre gjennom svarene en gang til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 30. januar 2008 #1946 Del Skrevet 30. januar 2008 Gratulerer med ny sveis! Alltid moro med noe nytt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 30. januar 2008 #1947 Del Skrevet 30. januar 2008 Gratulerer med ny sveis. Må se å få klipt meg jeg og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 30. januar 2008 #1948 Del Skrevet 30. januar 2008 Msn og webcam kanskje..... Grattis med ny sveis. Bra du fikk orden på den bihulebetennelsen. Er ikke godt å ha det over lengre tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #1949 Del Skrevet 30. januar 2008 Gratulerer med ny sveis! Alltid moro med noe nytt Takk! Gratulerer med ny sveis. Må se å få klipt meg jeg og. takker! Er det noe jeg gjør sjelden, så er det å klippe meg.. Men nå bare sparket jeg meg selv bak.. Msn og webcam kanskje..... Grattis med ny sveis. Bra du fikk orden på den bihulebetennelsen. Er ikke godt å ha det over lengre tid. Tar cam'en senere vi Har nettopp slappet av på sofaen, så er ikke helt våken igjen nå. Er veldig fornøyd med klippen, men er litt sånn småredd for at hun har klippet det for kort Ja, jeg var helt borte på jobb i dag pga smertene i ansiktet.. så da var det ikke no å vente etter lenger.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 30. januar 2008 #1950 Del Skrevet 30. januar 2008 Bihulebetennelse er ikke noe å spøke med. Det ER vondt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #1951 Del Skrevet 30. januar 2008 Bihulebetennelse er ikke noe å spøke med. Det ER vondt. Jeg hadde nok innbillet meg at det ville være verre enn dette her..Men kanskje jeg har tatt litt av verken allerede, ved å skylle mye med saltvann og bruke nesespray... :klø: Men vondt er det jo på sin måte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 30. januar 2008 #1952 Del Skrevet 30. januar 2008 Du har nok tatt en del da ja. Jeg hadde bihulebetennelse for noen år siden, og det var innmari vondt. Men, nå kan jo ikke smerte måles da. Kan jo hende at du har en høyere smerteterskel enn det jeg har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 30. januar 2008 #1953 Del Skrevet 30. januar 2008 Kommer det noen bilder av den nye sveisen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #1954 Del Skrevet 30. januar 2008 Kommer det noen bilder av den nye sveisen? Vet ikke om jeg tørr legge ut bilder av meg selv her inne jeg.... Tenk om jeg skremmer bort hele gjengen da?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 30. januar 2008 #1955 Del Skrevet 30. januar 2008 Vet ikke om jeg tørr legge ut bilder av meg selv her inne jeg.... Tenk om jeg skremmer bort hele gjengen da?! Nye sveisen var kjempefin og du har da ikke klart å skremme meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 30. januar 2008 #1956 Del Skrevet 30. januar 2008 Du kan jo bruke blogger eller msn til slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #1957 Del Skrevet 30. januar 2008 Nye sveisen var kjempefin og du har da ikke klart å skremme meg. Takk! Det var jo bra Du kan jo bruke blogger eller msn til slikt. Skravla har fått sett på web cam.. det kan sikkert du også om du vil.. Bare send meg en pm med adr di du så skal du få se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 30. januar 2008 #1958 Del Skrevet 30. januar 2008 Du kan jo bruke blogger eller msn til slikt. MSN er en god ting. Eller du kan ta bilde, så legger jeg ut i hovedinnlegget i løvehulen. Tror ikke du kan legge inn i kommentarene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #1959 Del Skrevet 30. januar 2008 MSN er en god ting. Eller du kan ta bilde, så legger jeg ut i hovedinnlegget i løvehulen. Tror ikke du kan legge inn i kommentarene. Tørr jeg det da..? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 30. januar 2008 #1960 Del Skrevet 30. januar 2008 Tørr jeg det da..? :klø: Enten tør du ellers så må Multi komme hit neste torsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå