Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Loevinna

Anbefalte innlegg

Gjest marihan

Krysser fingrene for at det ikke blir så veldig dyrt! (prøvde å finne en smiley som krysset fingrene, men det finnes ikke)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Krysser fingrene for at det ikke blir så veldig dyrt! (prøvde å finne en smiley som krysset fingrene, men det finnes ikke)

Den smileyen har jeg også lett etter mange ganger :ler:

Håper også at det ikke blir så veldig dyrt.. Noen tusen må vi nå regne med, men uansett blir det billigere enn å skulle bruke forsikringen.. Der har man ulempen med å kjøre BMW.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marihan

Blir det billigere å ikke bruke forsikring? Har BMW veldig høy egenandel eller noe sånt? Har ikke så god peiling på dette.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det billigere å ikke bruke forsikring? Har BMW veldig høy egenandel eller noe sånt? Har ikke så god peiling på dette.. :sjenert:

Egenandelen er på enten 10.000 eller 20.000... husker ikke hvor mye det er snakk om, men det er mye... og så dyrt blir ikke den reperasjonen! Det tviler jeg sterkt på. :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glad vi har byttet bil jeg!

Er veldig fornøyd med bilen i seg sjølv. såg berre på den sammenstøten idag.. berre ei lita ripe i min bil, men bulk i den andre... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Begonia

Er glad jeg har månedskort på bussen jeg. :jepp: Ingen egenandel og ikke noe ansvar for ræva på bilen foran...

Håper du får en god natt. Og at morgendagen blir bedre. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er glad jeg har månedskort på bussen jeg. :jepp: Ingen egenandel og ikke noe ansvar for ræva på bilen foran...

Håper du får en god natt. Og at morgendagen blir bedre. :klemmer:

Takk for det :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
God natt. :klemmer:

:klem:

Natta!

:klemmer:

Undersøk med verksteder dere også. Det er ikke sikkert at hun velger det billigste.

Min samboer har snakket med henne, så tror de diskuterte det med verksteder..

:klemmer: Uff, så leit. Jeg håper det ikke blir for dyrt og at du føler deg bedre i dag.

:kaffekopp:

bedre i dag ja! Litt gretten er jeg jo over uhellet enda, men gjort er gjort!

:vinke:

Håper du har en fin dag! :)

:hallo: dagen min har vært grei den, men har hatt et irritasjonsmoment på jobb idag. men vil ikke legge ut om det her :)

:klemmer: Håper du har det bedre i dag.

Bedre med en sak og dårligere med en annen :tunge1:

:klemmer:

:vinke:

:hallo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt med ting og tang på jobben. Trenger du et utblåsningssted, så si fra. Du kan få hybel i Borgen.

Ellers er jeg på msn hvis du trenger skravlings. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...