Annie Skrevet 28. januar 2008 #1842 Skrevet 28. januar 2008 Tenkte jeg skulle legge meg tidlig i dag jeg også. Og det er det jammen nå!!
Loevinna Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #1843 Skrevet 28. januar 2008 Kjenner at jeg snart skal køye jeg også. Håper jeg får sove litt bedre i natt. Været har roet seg litt, så jeg har ikke sånne smerter nå. Så jeg tror det blir lettere å sovne i kveld. Natta Løven. Sov godt og drøm søtt. Håper du fikk sove godt i natt! Natta løven. Sov godt. Tenkte jeg skulle legge meg tidlig i dag jeg også. Og det er det jammen nå!! Tidlig? Da hadde jeg sovet i mange timer allerede
Annie Skrevet 28. januar 2008 #1845 Skrevet 28. januar 2008 Tidlig? Da hadde jeg sovet i mange timer allerede 2 er tidlig for ei klokke som går til 24
Gjest Begonia Skrevet 28. januar 2008 #1846 Skrevet 28. januar 2008 2 er tidlig for ei klokke som går til 24 Alt kan tolkes på mange måter...
aprikos Skrevet 28. januar 2008 #1847 Skrevet 28. januar 2008 God morgen Nye uke, nye muligheter. Har du noen store planer for uka?
Annie Skrevet 28. januar 2008 #1848 Skrevet 28. januar 2008 Alt kan tolkes på mange måter... Det er viktig å tolke ting sånn at det blir riktig for en selv
Gjest Begonia Skrevet 28. januar 2008 #1849 Skrevet 28. januar 2008 Det er viktig å tolke ting sånn at det blir riktig for en selv Du er inne på noe der ja...
FrizzleSizzle Skrevet 28. januar 2008 #1851 Skrevet 28. januar 2008 Nei, fy...her kommer jeg med popcorn-figuren!
Loevinna Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #1852 Skrevet 28. januar 2008 Æsj for en drit dag Jeg skulle hente en venninne etter jobb idag, og kom da inn mot den siste rundkjøringen før jeg skulle plukke henne opp. Jeg var trøtt, sliten, hadde hodepine og fryktelig uoppmerksom.. Resultatet ble at jeg dultet inn i bilen fremfor meg Jeg hadde ikke stor fart, og det eneste som viste på min bil var en liten skrape.. Men den andre bilen fikk en bulk i støtfangeren. "Oppgjøret" gikk jo greit for seg, og vi skal betale for reperasjonen på den andre bilen. Men åååååh jeg er sur på meg selv i dag!! :slåss: Det er jo en så unødvendig utgift som det går an... Og egentlig har jeg vel bare lyst til å , men det hjelper jo uansett ikke noe som helst. *kjempe sliten i kveld*
Loevinna Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #1853 Skrevet 28. januar 2008 God morgen! Mornings på etterskudd! Eller burde jeg si god kveld? :klø: 2 er tidlig for ei klokke som går til 24 Det har du jo veldig rett i Alt kan tolkes på mange måter... God morgen Nye uke, nye muligheter. Har du noen store planer for uka? Morn morn! Har egentlig ikke noen planer denne uka jeg... .sjenert: Og egentlig så er det litt deilig! Det er viktig å tolke ting sånn at det blir riktig for en selv Du er inne på noe der ja... Er på :juhu: runde Nei, fy...her kommer jeg med popcorn-figuren! Jeg holder på å lage meg en tekopp jeg skal kose meg med Og så ble det en liten sjokolade som trøst til meg selv før i dag...
Annie Skrevet 28. januar 2008 #1854 Skrevet 28. januar 2008 Æsj for en drit dag Jeg skulle hente en venninne etter jobb idag, og kom da inn mot den siste rundkjøringen før jeg skulle plukke henne opp. Jeg var trøtt, sliten, hadde hodepine og fryktelig uoppmerksom.. Resultatet ble at jeg dultet inn i bilen fremfor meg Jeg hadde ikke stor fart, og det eneste som viste på min bil var en liten skrape.. Men den andre bilen fikk en bulk i støtfangeren. "Oppgjøret" gikk jo greit for seg, og vi skal betale for reperasjonen på den andre bilen. Men åååååh jeg er sur på meg selv i dag!! :slåss: Det er jo en så unødvendig utgift som det går an... Og egentlig har jeg vel bare lyst til å , men det hjelper jo uansett ikke noe som helst. *kjempe sliten i kveld* ÆSJ! Så kjedelig!!
Loevinna Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #1855 Skrevet 28. januar 2008 ÆSJ! Så kjedelig!! Ja, det var ikke noe morro... første gang jeg har vært bort i noe/noen med egen bil... Kjente jeg ble veldig skjelven da jeg sette meg inn i bilen for å kjøre igjen... Men det går vel over regner jeg med. Takk for blomster, trøst og klem! Trengte det nå!
Skravla Skrevet 28. januar 2008 #1856 Skrevet 28. januar 2008 Uff for en kjedelig hendelse. Håper det går bedre med deg nå.
Loevinna Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #1857 Skrevet 28. januar 2008 Uff for en kjedelig hendelse. Håper det går bedre med deg nå. Litt bedre går det jo. Men det hjelper sikkert med ei god natts søvn. For kjenner jeg er sliten opp i topplokket etter idag... Jeg har nok fått meg en liten psykisk knekk, men slike ting skjer, så det går nok over Det er nok bare det at det er første gangen jeg har forårsaket noe slikt..
linky Skrevet 28. januar 2008 #1858 Skrevet 28. januar 2008 Ikke no kjekt når slike ting skjer nei. Typisk at det skjer akkuratt nå da i denne regningstia
Gjest marihan Skrevet 28. januar 2008 #1859 Skrevet 28. januar 2008 Det er så kjedelig nå sånne ting skjer! Jeg husker en gang jeg skulle snu på gårdsplassen hjemme, og kjørte rett inn i garasjen Jeg kan le av det nå, men det var ikke noe moro der og da. Blir litt skjelven etter sånne ting.
Loevinna Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #1860 Skrevet 28. januar 2008 Ikke no kjekt når slike ting skjer nei. Typisk at det skjer akkuratt nå da i denne regningstia Ja, du kan nå si... Damen i den andre bilen skulle få et prisoverslag av et verksted i løpet av de neste dagene.. Er spent på hvor dyrt det blir...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå