Loevinna Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #1821 Skrevet 27. januar 2008 Pølser over bål virket veldig koselig Idag lager jeg noe som vi hjemme kaller for "Fleskeduppe".. Det er noe så enkelt som stekte baconskiver, poteter, hvit saus og kålrabistappe... Enkelt og godt!
Loevinna Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #1822 Skrevet 27. januar 2008 Og det er den eneste retten jeg må mose potetene i sausen på forhånd som til en liten unge....
Loevinna Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #1823 Skrevet 27. januar 2008 (endret) Hvor er alle folkene egentlig..? :klø: Kjeder meg... Endret 27. januar 2008 av Loevinna
Gjest marihan Skrevet 27. januar 2008 #1824 Skrevet 27. januar 2008 Dere har vært kjempeflinke i dag jo
Loevinna Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #1825 Skrevet 27. januar 2008 Takk for det marihan! --- ser deg nok kort innpå siden du lusker rundt her, så kan du jo godt legge igjen noen spor også synes jeg.
Gjest Begonia Skrevet 27. januar 2008 #1826 Skrevet 27. januar 2008 Hvor er alle folkene egentlig..? :klø: Kjeder meg... Kjedet meg alene her før i dag jeg. Så da ga jeg opp og så to filmer istedet.
kort innpå Skrevet 27. januar 2008 #1827 Skrevet 27. januar 2008 Takk for det marihan! --- ser deg nok kort innpå siden du lusker rundt her, så kan du jo godt legge igjen noen spor også synes jeg. Maurspor.................. ......... ................ ................... ------------- ................ Ikke så store men de er der.
Loevinna Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #1828 Skrevet 27. januar 2008 Maurspor.................. ......... ................ ................... ------------- ................ Ikke så store men de er der. Maursporene kan godt bare få ut igjen av dagboken min... Etter å ha bodd 2 år i en leilighet med stokkmaur, så har jeg fått nok av alt som ligner på maur.... Du kan heller komme igjen og legge igjen andre spor
Loevinna Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #1831 Skrevet 27. januar 2008 - betalt regninger - ryddet skrivepulten min (rart hvor mye som samler seg opp der ) - gjøre klar en returpakke med klær til Ellos - få pakket bort juledukene som er ferdig vasket Jeg fikk ikke gjort alt på den lille listen min idag.. Men jeg har da fått malt, og det stod ikke på listen! :juhu:
Gjest Begonia Skrevet 27. januar 2008 #1832 Skrevet 27. januar 2008 Og den malinga har du snakket om lenge nå. Så det er virkelig noe å juble over. De andre småtingene tar du kjapt en annen dag.
Loevinna Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #1833 Skrevet 27. januar 2008 Og den malinga har du snakket om lenge nå. Så det er virkelig noe å juble over. De andre småtingene tar du kjapt en annen dag. Ja off.. har visst snakket lenge om den malingen uten å få gjort det.. men nå er det iallefall gjort! :-D
Skravla Skrevet 27. januar 2008 #1834 Skrevet 27. januar 2008 Endelig oppdatert her også. Har visst vært litt skravling selv om alle påstår at det har vært stille.....
Gjest Begonia Skrevet 27. januar 2008 #1835 Skrevet 27. januar 2008 Ja off.. har visst snakket lenge om den malingen uten å få gjort det.. men nå er det iallefall gjort! :-D Du skal ikke være flau over at det har blitt utsatt (du har bl.a. vært syk). Du skal bare være glad for at det nå er gjort...
Loevinna Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #1836 Skrevet 27. januar 2008 Endelig oppdatert her også. Har visst vært litt skravling selv om alle påstår at det har vært stille..... Jeg har iallefall gjort mitt beste for å skravle!!
Loevinna Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #1837 Skrevet 27. januar 2008 Du skal ikke være flau over at det har blitt utsatt (du har bl.a. vært syk). Du skal bare være glad for at det nå er gjort... Du er så flink til å snu ting til det positive du
Gjest Begonia Skrevet 27. januar 2008 #1838 Skrevet 27. januar 2008 Jeg har iallefall gjort mitt beste for å skravle!! Jeg har også gjort det jeg har kunnet for å holde aktiviteten oppe her. Du er så flink til å snu ting til det positive du Synes livet er for kort til å la bagateller ødelegge det jeg. Skal jeg se det negative i alt, kommer jeg til å ende opp som en sur gammel "tante Pose". Og det har jeg ikke lyst til. l
Loevinna Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #1839 Skrevet 27. januar 2008 Det har du nok veldig rett i Begonia! ---- Men da skal jeg gå å finne senga jeg.. Så jeg kommer meg opp i morgen
Gjest Begonia Skrevet 27. januar 2008 #1840 Skrevet 27. januar 2008 Det har du nok veldig rett i Begonia! ---- Men da skal jeg gå å finne senga jeg.. Så jeg kommer meg opp i morgen Kjenner at jeg snart skal køye jeg også. Håper jeg får sove litt bedre i natt. Været har roet seg litt, så jeg har ikke sånne smerter nå. Så jeg tror det blir lettere å sovne i kveld. Natta Løven. Sov godt og drøm søtt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå