Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Loevinna

Anbefalte innlegg

Gjest Begonia
Da har vi koset oss med innbakt pizza her, og spilt masse guitar hero alle tre :) Kjempe gøy! Og så har jeg koset meg med et glass rødvin ;)

Vurderer å tusle i seng sammen med min kjære nå.. Er trøtt og sliten i kveld jeg.. :sjenert: Og det kommer jo en ny dag i morgen :)

Natta Løven. :klemmer:

Har ingen kjære å tusle i seng med jeg, så jeg blir her litt til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke:

:hallo:

Natta Løven. :klemmer:

Har ingen kjære å tusle i seng med jeg, så jeg blir her litt til...

Den ene kvelden i uka jeg har sjansen til å sove sammen med min kjære, så må jeg jo nesten benytte meg av det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Blir det noe maling i dag? Jeg tenkte å lage brownies i dag :sikle: Ikke det sunneste å lage, men åå så godt :-D

Jeg burde begynt å male idag ja... men så var det den motivasjonen da.. denne helgen har jeg vært skikkelig slapp. Og så er det det at det ikke er så morro å stå der nede helt alene å male... Samboeren min er på fotballtrening nå, men skal se når han kommer hjem hvordan formen hans er da, kanskje jeg får han med meg på en vegg eller to... :) Viss ikke så tar jeg det ut i uka tror jeg.

Brownies er godt ja :sikle: Men hver gang jeg får lyst til å lage det, så tenker jeg på hvor mye sukker jeg bruker i den kaka, og så mister jeg litt lysten på den.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt småplukk jeg må bare få gjort i løpet av dagen:

- betalt regninger

- ryddet skrivepulten min (rart hvor mye som samler seg opp der :roll: )

- gjøre klar en returpakke med klær til Ellos

- få pakket bort juledukene som er ferdig vasket

Og det får holde for idag :-D

Nå skal jeg brodere litt før jeg setter i gang med ting og tang her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Begonia
Litt småplukk jeg må bare få gjort i løpet av dagen:

- betalt regninger

- ryddet skrivepulten min (rart hvor mye som samler seg opp der :roll: )

- gjøre klar en returpakke med klær til Ellos

- få pakket bort juledukene som er ferdig vasket

Og det får holde for idag :-D

Nå skal jeg brodere litt før jeg setter i gang med ting og tang her.

Godt at det er noen som har planlagt noe fornuftig i dag da. Det har ikke jeg gjort. Her blir det kakao og film :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at det er noen som har planlagt noe fornuftig i dag da. Det har ikke jeg gjort. Her blir det kakao og film :fnise:

Veeel.. hittil så har jeg bare fått pakket bort juledukene og brodert :fnise:

Men skal snart ut og gå en tur i fine været :jepp: Men det blir nok ikke så veldig lang tur.. for jeg blir så fort sliten når jeg er så tett i systemet som jeg er nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Begonia
Veeel.. hittil så har jeg bare fått pakket bort juledukene og brodert :fnise:

Men skal snart ut og gå en tur i fine været :jepp: Men det blir nok ikke så veldig lang tur.. for jeg blir så fort sliten når jeg er så tett i systemet som jeg er nå..

Ja, du får nyte finværet du som har det. Jeg nyter inneværet i dag. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi alle tre vært ute og tuslet en liten tur. Var herlig, men jeg ble fort sliten. Nå har jeg laget kakao, varmet skillingsboller og hatt melis på de. Så nå sitter vi bare her i sofaen og koser oss skikkelig :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Begonia
Da har vi alle tre vært ute og tuslet en liten tur. Var herlig, men jeg ble fort sliten. Nå har jeg laget kakao, varmet skillingsboller og hatt melis på de. Så nå sitter vi bare her i sofaen og koser oss skikkelig :-D

Høres herlig ut. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har vi fått malt 2. strøk på soverommet til jentungen, og 1. strøket på boden! :juhu: Og vi er ikke sikre på om det er nødvendig med 2 strøk på en bod, så kanskje vi er ferdig med de to rommene da ;) Hadde vært deilig det. Så blir det å få lagt gulv på begge rommene. Og SÅ kommer det store prosjektet... Nemlig å tømme kjellerstua, male den, legge gulv og så ikke minst rydde... :sukk: Langt igjen til vi er ferdig ser jeg nå.. Men vi er i det minste på vei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg sliten.... :sprettoy: og har litt småvondt i høyre armen min.. Men det går vel over. Skal bare slappe av resten av kvelden nå tror jeg. Jeg synes jeg fortjener det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...