Gjest Begonia Skrevet 26. januar 2008 #1801 Del Skrevet 26. januar 2008 Da har vi koset oss med innbakt pizza her, og spilt masse guitar hero alle tre Kjempe gøy! Og så har jeg koset meg med et glass rødvin Vurderer å tusle i seng sammen med min kjære nå.. Er trøtt og sliten i kveld jeg.. Og det kommer jo en ny dag i morgen Natta Løven. Har ingen kjære å tusle i seng med jeg, så jeg blir her litt til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #1802 Del Skrevet 27. januar 2008 Natta Løven. Har ingen kjære å tusle i seng med jeg, så jeg blir her litt til... Den ene kvelden i uka jeg har sjansen til å sove sammen med min kjære, så må jeg jo nesten benytte meg av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 27. januar 2008 #1803 Del Skrevet 27. januar 2008 Hei hei Blir det noe maling i dag? Jeg tenkte å lage brownies i dag Ikke det sunneste å lage, men åå så godt :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #1804 Del Skrevet 27. januar 2008 Hei hei Blir det noe maling i dag? Jeg tenkte å lage brownies i dag Ikke det sunneste å lage, men åå så godt :-D Jeg burde begynt å male idag ja... men så var det den motivasjonen da.. denne helgen har jeg vært skikkelig slapp. Og så er det det at det ikke er så morro å stå der nede helt alene å male... Samboeren min er på fotballtrening nå, men skal se når han kommer hjem hvordan formen hans er da, kanskje jeg får han med meg på en vegg eller to... Viss ikke så tar jeg det ut i uka tror jeg. Brownies er godt ja Men hver gang jeg får lyst til å lage det, så tenker jeg på hvor mye sukker jeg bruker i den kaka, og så mister jeg litt lysten på den.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 27. januar 2008 #1805 Del Skrevet 27. januar 2008 Ikke si det da!! Jeg vil nyte den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #1806 Del Skrevet 27. januar 2008 Litt småplukk jeg må bare få gjort i løpet av dagen: - betalt regninger - ryddet skrivepulten min (rart hvor mye som samler seg opp der ) - gjøre klar en returpakke med klær til Ellos - få pakket bort juledukene som er ferdig vasket Og det får holde for idag :-D Nå skal jeg brodere litt før jeg setter i gang med ting og tang her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #1807 Del Skrevet 27. januar 2008 Ikke si det da!! Jeg vil nyte den Jeg sier ingenting jeg! Kos deg med den du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 27. januar 2008 #1808 Del Skrevet 27. januar 2008 Litt småplukk jeg må bare få gjort i løpet av dagen: - betalt regninger - ryddet skrivepulten min (rart hvor mye som samler seg opp der ) - gjøre klar en returpakke med klær til Ellos - få pakket bort juledukene som er ferdig vasket Og det får holde for idag :-D Nå skal jeg brodere litt før jeg setter i gang med ting og tang her. Godt at det er noen som har planlagt noe fornuftig i dag da. Det har ikke jeg gjort. Her blir det kakao og film Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #1809 Del Skrevet 27. januar 2008 Godt at det er noen som har planlagt noe fornuftig i dag da. Det har ikke jeg gjort. Her blir det kakao og film Veeel.. hittil så har jeg bare fått pakket bort juledukene og brodert Men skal snart ut og gå en tur i fine været Men det blir nok ikke så veldig lang tur.. for jeg blir så fort sliten når jeg er så tett i systemet som jeg er nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 27. januar 2008 #1810 Del Skrevet 27. januar 2008 Veeel.. hittil så har jeg bare fått pakket bort juledukene og brodert Men skal snart ut og gå en tur i fine været Men det blir nok ikke så veldig lang tur.. for jeg blir så fort sliten når jeg er så tett i systemet som jeg er nå.. Ja, du får nyte finværet du som har det. Jeg nyter inneværet i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #1811 Del Skrevet 27. januar 2008 Da har vi alle tre vært ute og tuslet en liten tur. Var herlig, men jeg ble fort sliten. Nå har jeg laget kakao, varmet skillingsboller og hatt melis på de. Så nå sitter vi bare her i sofaen og koser oss skikkelig :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 27. januar 2008 #1812 Del Skrevet 27. januar 2008 Da har vi alle tre vært ute og tuslet en liten tur. Var herlig, men jeg ble fort sliten. Nå har jeg laget kakao, varmet skillingsboller og hatt melis på de. Så nå sitter vi bare her i sofaen og koser oss skikkelig :-D Høres herlig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #1813 Del Skrevet 27. januar 2008 Og mannen her er i malehumør, så det er kanskje håp om at vi får unna noen vegger idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 27. januar 2008 #1814 Del Skrevet 27. januar 2008 Ingenting er jo bedre enn det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #1815 Del Skrevet 27. januar 2008 Da har vi fått malt 2. strøk på soverommet til jentungen, og 1. strøket på boden! :juhu: Og vi er ikke sikre på om det er nødvendig med 2 strøk på en bod, så kanskje vi er ferdig med de to rommene da Hadde vært deilig det. Så blir det å få lagt gulv på begge rommene. Og SÅ kommer det store prosjektet... Nemlig å tømme kjellerstua, male den, legge gulv og så ikke minst rydde... Langt igjen til vi er ferdig ser jeg nå.. Men vi er i det minste på vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #1816 Del Skrevet 27. januar 2008 Nå er jeg sliten.... og har litt småvondt i høyre armen min.. Men det går vel over. Skal bare slappe av resten av kvelden nå tror jeg. Jeg synes jeg fortjener det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 27. januar 2008 #1817 Del Skrevet 27. januar 2008 Så flinke dere har vært i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #1818 Del Skrevet 27. januar 2008 Så flinke dere har vært i dag Jo takk! Jeg føler igrunnen at vi har vært veldig flinke i dag selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #1819 Del Skrevet 27. januar 2008 Rart med det, men middagen lager seg ikke selv her i huset... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 27. januar 2008 #1820 Del Skrevet 27. januar 2008 I dag ble det pølser stekt på bål her. Utrolig kos og greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå