Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Fremhevede innlegg

Gjest Begonia
Skrevet
Æsj.. jeg får så vondt i lille fingeren min når jeg broderer... den er liksom litt i veien, så da blir det til at jeg har den "stikkende ut".... vet ikke helt hvorfor jeg gjør det men... Irriterendes er det iallefall.

Det er rart alt man skal klage over også da, må le av meg selv :hoho:

Nå fikk du meg til å undres over hvilken teknikk du bruker når du broderer...:klø:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan er formen? Håper du føler deg litt bedre så du får begynt med malinga snart da.... :)

Skrevet
Må le litt jeg også :ler:

;)

Nå fikk du meg til å undres over hvilken teknikk du bruker når du broderer...:klø:

Eh.. jeg holder nåla med tommelen og pekefingeren.. ja og så med lillefingeren sstående rett ut da :ler:

Hvordan er formen? Håper du føler deg litt bedre så du får begynt med malinga snart da.... :)

Formen er grei det, men ble bare så trøtt at nå har jeg hatt meg en liten time på øye her... Men tror jeg dropper malingen i dag jeg... :sjenert:

Gjest Begonia
Skrevet
;)

Eh.. jeg holder nåla med tommelen og pekefingeren.. ja og så med lillefingeren sstående rett ut da :ler:

Formen er grei det, men ble bare så trøtt at nå har jeg hatt meg en liten time på øye her... Men tror jeg dropper malingen i dag jeg... :sjenert:

Nysjerrig som jeg er, så måtte jeg prøve noen sting. Utrolig hva man blir lurt til å prøve du... Og jeg skjønner at du får vondt i lillefingeren ja. Var fryktelig slitsomt å holde den rett ut... :fnise:

Skrevet
Nysjerrig som jeg er, så måtte jeg prøve noen sting. Utrolig hva man blir lurt til å prøve du... Og jeg skjønner at du får vondt i lillefingeren ja. Var fryktelig slitsomt å holde den rett ut... :fnise:

Ja sant! :ler: Men jeg vet liksom ikke helt hvor jeg skal gjøre av lillefingeren min når jeg broderer jeg.. Kan ikke bare legge den ifra meg heller liksom.. :sjenert:

Gjest Begonia
Skrevet
Ja sant! :ler: Men jeg vet liksom ikke helt hvor jeg skal gjøre av lillefingeren min når jeg broderer jeg.. Kan ikke bare legge den ifra meg heller liksom.. :sjenert:

Nei, et sted MÅ du jo ha den. Jeg for min del krøller den liksom inni hånda. Da slapper jeg av i fingeren...

Skrevet
Nei, et sted MÅ du jo ha den. Jeg for min del krøller den liksom inni hånda. Da slapper jeg av i fingeren...

Får prøve det etterpå da :fnise:

Gjest Begonia
Skrevet
Får prøve det etterpå da :fnise:

Ja, det får du gjøre. Venter på rapport :fnise:

Skrevet (endret)
:skratte: Endret av Loevinna
Skrevet

Skrev det i Begonias dagbok, men skriver det også her jeg :)

Har tatt ut skillingsboller ifra fryseren idag. Tenkte å varme de litt i ovnen og ha melis på, og så skal vi kose oss med de i kveld :-D

Gjest Begonia
Skrevet
Skrev det i Begonias dagbok, men skriver det også her jeg :)

Har tatt ut skillingsboller ifra fryseren idag. Tenkte å varme de litt i ovnen og ha melis på, og så skal vi kose oss med de i kveld :-D

Bakte fylte horn i går jeg. Og det har jeg kost meg med tidligere i dag. Varm gjærbakst er bare kjempegodt. Må snart bake skillingsboller jeg også kjenner jeg. Har vært mye prat om det i diverse dagbøker i det siste. Og ja, jeg blir fristet... :sjenert:

Skrevet

Jeg hadde et barn i barnehagen her om dagen så hadde med seg fylte horn. Så veldig fristende ut, så lurte på å prøve det en eller annen gang.. Kanskje lage pizzahorn og ha i fryseren! :idesmil:

Men det blir ikke denne helgen uansett.

Jeg må bake mer skillingboller ut i uka, om jeg ikke gidder gjøre det i morgen.. skal ha med på jobben på fredag tenkte jeg..

Skrevet

Hmm.. nå blåser det skikkelig ute hører jeg.. Og lurer på om jeg ikke må ut på verandaen og redde inn noen plastikkposer med drikke som står der.... Må bare overtale meg selv til å forlate varme teppet mitt og ut i vinden... :fryser:

Åi! kom på at jeg må jo lage en pizzadeig også! Så da har jeg vel ikke noe annet valg enn å forlate teppet mitt og sofaen da.. :sukk:

Den ene pusen ligger godt sammenkrøllet under et annet teppe rett ved siden av meg. Og når jeg titter på henne der hun sover, så kjenner jeg hvor glad jeg er blitt i de to søte pusefrøkenene våre :rødme:

Gjest Begonia
Skrevet

Ja, katter er fine dyr det. Savner de to (og hunden) jeg flyttet fra jeg også. :rødme:

Skrevet

Da står pizzadeigen til heving, og jeg har nettopp snakket med broren min, den nybakte pappaen :) Har ikke lyst til å legge ut for mye her, men uansett så er de ikke kommet hjem fra sykehuset enda.. Bare broren min som var hjemme i kveld for å få ei skikkelig natt med søvn.

Skrevet
Håper alt står bra til med ungen til broren din :klemmer:

Ungen har det bra den :):klem:

Håper ikke det er noe alvorlig galt. :klemmer:

Neida, det er bare noe ting som tar litt tid.. ;)

:klemmer:

Skrevet

Da har vi koset oss med innbakt pizza her, og spilt masse guitar hero alle tre :) Kjempe gøy! Og så har jeg koset meg med et glass rødvin ;)

Vurderer å tusle i seng sammen med min kjære nå.. Er trøtt og sliten i kveld jeg.. :sjenert: Og det kommer jo en ny dag i morgen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...