Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Fremhevede innlegg

Skrevet
Som om vi ikke kan kaste ut medlemmer også.... :fnise:

:overrasket:

Såda, Skravla. Du må være litt snill med henne nå. Husk at hun er jo ikke bare klan-medlem. Hun er en pysjelusk også... :jepp:

:jepp: for i kveld er jeg litt småpjusk også... :sukk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:overrasket:

:jepp: for i kveld er jeg litt småpjusk også... :sukk:

Uffda. :troest:

Skrevet
Uffda. :troest:

Begynner å bli sår i halsen og det føles nesten ut som en bølge med feber kommer snart også.. Men nå har jeg vært nok syk!! :sur: Jeg skal være frisk i helgen for jeg skal maaaale!!!! :jepp:

Skrevet

Men nå må jeg sparke meg bak og komme meg til sengs. Jeg må opp kl. 6.30 i morgen.... :sjenert:

:Gjesp:

:vinke: natta alle mine fans! :fnise:

Gjest Begonia
Skrevet

Hvis du har tenkt å ha helse nok til å male i helgen. Så bør du ihvertfall slutte å fly ute i snøen med slipperser på beina. For det første blir du våt og kald på føttene (og da blir du forkjølet). Og for det andre kan du brekke både lårhals og håndledd neste gang du detter... Så det så!

Skrevet
Hvis du har tenkt å ha helse nok til å male i helgen. Så bør du ihvertfall slutte å fly ute i snøen med slipperser på beina. For det første blir du våt og kald på føttene (og da blir du forkjølet). Og for det andre kan du brekke både lårhals og håndledd neste gang du detter... Så det så!

Du gir deg bare ikke du :ler:

Du er jo god da! :klemmer:

Natta vennen. Og god malehelg. :klemmer:

:klemmer:

Gjest Begonia
Skrevet (endret)
Du gir deg bare ikke du :ler:

Du er jo god da! :klemmer:

Gir meg aldri når jeg VET at jeg har rett... :fnise:

Er ikke bedre enn dere gjør meg til jeg... :klem:

*oppdaget en skrivefeil - rettet den før rødblyanten fant den*

Endret av Begonia
Skrevet

Takk for hilsen, Loevinna! God helg!

Gjest marihan
Skrevet

Stille her i kveld.. Maler du?

Håper du får en kjempefin helg ;)

Skrevet
Gir meg aldri når jeg VET at jeg har rett... :fnise:

Er ikke bedre enn dere gjør meg til jeg... :klem:

*oppdaget en skrivefeil - rettet den før rødblyanten fant den*

:fnise:

Takk for hilsen, Loevinna! God helg!

Takk takk! :-D

Ha en fin helg :klemmer:

Stille her i kveld.. Maler du?

Håper du får en kjempefin helg ;)

Hei hei! Jeg var ikke helt i form i går kveld, så da ble kg nedprioritert.... :sjenert:

Kos deg i helga. :klemmer:

Skrevet

hei og hopp! I går gikk dagen i ett.. Rett etter jobb så reiste vi for å hente jentungen, og der gikk det med noen timer med kjøring.. Så laget vi taco til middag, og jeg sluknet mer eller mindre på sofaen... Er blitt potte tett i nesa om dagen og i går lurer jeg på om jeg hadde et snev av feber. Men nå er jeg så lei av å være syk hele tiden! :sur: virker som jeg jeg skal få alt nå siden jeg klarte å holde meg frisk i hele høst :sprettoy: Men men.. nå er det helg og da er det tid for å slappe av og kose seg. Jentungen storkoste seg med guitar hero i går kveld, og det blir nok ikke siste gangen hun driver med det ;)

Jeg gikk til sengs lit før kl 00 i går kveld, og våknet nå før kl 9 ganske så uthvilt. Deilig! :) Så nå har jeg fått i meg noe mat, og lest litt nyheter. Så da kan jeg kose meg med tekoppen min og oppdatere meg litt på kg nå :) Ja, og så koser jeg meg i pysjbuksa så klart :ler:

Tenkte å få med meg jentungen å hjelpe meg med å male i ettermiddag. Men regner ikke med at hun står opp før i 14-15 tiden. Tenåringer altså :fnise:

Skrevet (endret)

Da har jeg faktisk fått oppdatert meg ganske mye her inne. Og nettopp spist litt omelett (mannen her laget før han gikk for å legge seg). Det er ikke så mye som skjer her inne, så nå skal jeg faktisk dra frem broderiene mine, og nyte at jeg har litt tid for meg selv :)

Og til Begonia: jeg skrev nå broderiene mine, ikke brodder :opplyser:

:skratte:

Endret av Loevinna
Gjest Begonia
Skrevet
Da har jeg faktisk fått oppdatert meg ganske mye her inne. Og nettopp spist litt omelett (mannen her laget før han gikk for å legge seg). Det er ikke så mye som skjer her inne, så nå skal jeg faktisk dra frem broderiene mine, og nyte at jeg har litt tid for meg selv :)

Og til Begonia: jeg skrev nå broderiene mine, ikke brodder :opplyser:

:skratte:

:hoho:

Skrevet

Gidder dere å komme å hjelpe meg å male etterpå? :fnise: har ett rom og en gang jeg skulle ha malt. Men jeg kommer jo ALDRI i gang! Er jo såååå kjedelig. Men kanskje jeg skal prøve å dra med gubben på å gjøre det i morgen så vi får dagen til å gå??!!! Det var luuuurt av meg :)

ha en fin dag

:klem:

Skrevet
:hoho:

:sjenert:

Gidder dere å komme å hjelpe meg å male etterpå? :fnise: har ett rom og en gang jeg skulle ha malt. Men jeg kommer jo ALDRI i gang! Er jo såååå kjedelig. Men kanskje jeg skal prøve å dra med gubben på å gjøre det i morgen så vi får dagen til å gå??!!! Det var luuuurt av meg :)

ha en fin dag

:klem:

Ser det ut som jeg har kommet meg i gang med å male?? :lol: Jeg har da hatt de to rommene maleklart nå i omtrent 2 mnd, hvis det ikke nærmer seg 3... :sjenert: og enda har jeg bare fått malt 1 strøk på det ene rommet.. Venter på at jentungen her skal våkne, så skal jeg dra henne med meg så får vi se hvor langt vi rekker. Kanskje jeg får gubben min også her til å hjelpe meg i morgen med det andre rommet :idesmil: Takk for tipset :ler:

Skrevet

Æsj.. jeg får så vondt i lille fingeren min når jeg broderer... den er liksom litt i veien, så da blir det til at jeg har den "stikkende ut".... vet ikke helt hvorfor jeg gjør det men... Irriterendes er det iallefall.

Det er rart alt man skal klage over også da, må le av meg selv :hoho:

Skrevet
Æsj.. jeg får så vondt i lille fingeren min når jeg broderer... den er liksom litt i veien, så da blir det til at jeg har den "stikkende ut".... vet ikke helt hvorfor jeg gjør det men... Irriterendes er det iallefall.

Det er rart alt man skal klage over også da, må le av meg selv :hoho:

Må le litt jeg også :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...