Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Loevinna

Anbefalte innlegg

Salg liker vi vettu :jepp:

Og gratulerer som tante, så koselig da :)

Takk skal du ha! :)

Jeg har blitt arrestert av Daria tidligere i dag... :sjenert:

Ingen som arresterte meg ;)

Grattis med vellykket salgskupp! Og takk for at du opplyste om at SparKjøp på Ski er nedlagt. Da ser jeg faktisk ingen grunn til å dra til Ski ever again...sorry, eventuelle Ski-borgere! Hehe...de har fint kjøpesenter og bibliotek der, da :)

Bare hyggelig å være til hjelp. :) Jeg brukte selv å dra til Ski på Sparkjøp, men nå blir det vel Hønefoss da istedet for..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, nå skal jeg finne senga jeg.. er stup trøtt.. Men må først bare rydde på plass noe klær først, og tømme kattedoen.

Får oppdatere meg litt bedre her inne i morgen, orker bare ikke i kveld. Håper bare jeg får sove kjapt i kveld, så morgendagen ikke blir så tung.

:Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God natt Leovinna.

Sov godt! Håper du våkner uthvilt i morgen tidlig :klem:

I natt sovnet jeg så og si med en gang, og har sovet godt i hele natt. Herlig! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt om det er jeg som skal ha med pausekosen på fredag (siden jeg var syk sist fredag..), eller om det blir neste fredag igjen... Så jeg tar like godt å baker de skillingsbollene idag slik jeg har tenkt. Så kan jeg bare fryse de ned, for de må jo varmes i ovnen før spising uansett. Håper det funker bra...

Tenkte å lage dobbel posjon med det samme jeg holder på... Så har jeg noe igjen til her hjemme vi kan kose oss med :lur:

Men stikker og lager deig med det samme, så kan den heve seg mens jeg lager meg middag og slapper av med KG :)

Endret av Loevinna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er alltid kjekt med boller i fryseren!

Sånn i fall man får uventet besøk.

Til opplysning ellers, så er det SparKjøp her i Halden. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alltid kjekt med boller i fryseren!

Sånn i fall man får uventet besøk.

Til opplysning ellers, så er det SparKjøp her i Halden. :sjarmor:

alltid kjekt å ha noe liggende i fryseren ja! Jeg har ellerede liggende vanlige boller, wienerbrød og muffinser med sjokoladebiter i :sikle:

Halden blir litt langt unna.. Det er på feil side av fjorden :gjeiper: Men takk for opplysningen likevel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alltid kjekt å ha noe liggende i fryseren ja! Jeg har ellerede liggende vanlige boller, wienerbrød og muffinser med sjokoladebiter i :sikle:

Oj, må være fint å komme på besøk til deg...sånn "tilfeldigvis"... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sendt deg Pm.

Så deilig å ha noe i frysern. Selv tok jeg opp sjokoladekake i stad. Så skal vi kose oss med det etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, må være fint å komme på besøk til deg...sånn "tilfeldigvis"... :)

Bare synd det ikke skjer så veldig ofte... :sjenert:

Men du er velkommen du ;)

Har sendt deg Pm.

Så deilig å ha noe i frysern. Selv tok jeg opp sjokoladekake i stad. Så skal vi kose oss med det etterpå.

Har svart på PM ;)

Sjokoladekake ja... lurer på om ikke jeg har det også i fryseren... :klø: eller så har vi spist den opp :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg :)

Ble rent sulten av å lese her inne, skillingsboller er jo bare yammi. Må ta og bake en dag jeg også :jepp:

Det andre brettet står i ovnen i skrivende stund. De første så faktisk riktig så lekre ut, om jeg skal si det selv :sikle:

Gleder meg til å kose meg med bolle og te litt senere :-D

Etter at jeg fikk meg skikkelig kjøkkenmaskin så har jeg fått skikkelig bakedilla! For det første blir deigen så herlig å jobbe med, og så blir bakverkene så luftige og fine. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
DU HAR PASSERT 6000 INNLEGG!!!

:roser::sjokolade::duskedame::vin::danser::skaal:

Åh dæsken! :hakeslepp: Har jeg virkelig skravlet så mye her inne...? :roll:

Men da er det jo på sin rette plass med en aldri så liten fest da! :fnise:

:juhu:

:skaal:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte nettopp fra tv'en: "Han har nå tatt noen bakfra også"...

Bare jeg som reagerer når det kommer en slik kommentar under en herre håndballkamp.. ?? :sjenert::roll:

Jeg må bare :skratte:

Endret av Loevinna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: De kan få sagt det!

Så flittig du har vært på kjøkkenet i dag da! Selv har jeg vært litt sofasliter, men er jo ikke helt i form, så jeg har en unnskyldning :sjenert: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: De kan få sagt det!

Så flittig du har vært på kjøkkenet i dag da! Selv har jeg vært litt sofasliter, men er jo ikke helt i form, så jeg har en unnskyldning :sjenert: .

Jeg har vært sofasliter lenge.. så nå var det på tide at jeg gjorde noe :fnise:

Skal rydde litt stua og kjøkkenet etterpå også. Skal bare ha med meg håndballkampen først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...