Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Loevinna

Anbefalte innlegg

I kveld har eg vært flink. Istedet for å gå amokk på sjokoladen til min samboer som ligger på bordet.. så har jeg funnet meg en skål med druer som jeg koser meg med :-D

Endret av Loevinna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Isted så fikk jeg en veldig uventet telefonsamtale, men det var også en veldig koselig samtale... :) Men ble litt paff, så sitter egentlig igjen med en "hva-skjedde-nå?" - følelse....

Jeg er ikke kryptisk nå i det hele tatt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg våknet opp til en herlig nyhet på mobilen min :)

:danser: :juhu: Jeg har blitt tante!!!!!!!!!!!!! :juhu: :danser:

Det var en skjønn liten plugg jeg fikk bilde av fra den nybakte far. :rødme:

Gratulerer som tante!! :juhu: :kgbaby::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Isted så fikk jeg en veldig uventet telefonsamtale, men det var også en veldig koselig samtale... :) Men ble litt paff, så sitter egentlig igjen med en "hva-skjedde-nå?" - følelse....

Jeg er ikke kryptisk nå i det hele tatt :fnise:

:klø:

God morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natta, vennen.

Jge skal også sove nå.

:klem:

God natt, Leoninna. Sov godt. :klemmer:

Gratulerer som tante!! :juhu: :kgbaby::klemmer:

takker og bukker! (og skal heller la være å snyte meg i dåsa denne gangen :fnise: )

:klø:

God morgen!

God morgen på etterskudd! :-D

Mårnings :kaffekopp:

Danke! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Offa meg.. har vært på shopping i dag jeg.. :sjenert: Hørte rykte om en butikk som hadde storsalg fordi de skal bygge om... Så regnet nettopp over hva alle klærne ville ha kostet orginalt... rundt 1700 kr! :overrasket:

Og jeg betalte bare 700!!!! :juhu: ble flere genserer, bukser og litt babytøy :fnise:

Rekker ikke oppdatere meg nå, for skal snart ile tilbake til jobb. Vi skal ha personalmøte i kveld. Men kommer sterkere tilbake i kveld eller i morgen :)

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Begonia
Offa meg.. har vært på shopping i dag jeg.. :sjenert: Hørte rykte om en butikk som hadde storsalg fordi de skal bygge om... Så regnet nettopp over hva alle klærne ville ha kostet orginalt... rundt 1700 kr! :overrasket:

Og jeg betalte bare 700!!!! :juhu: ble flere genserer, bukser og litt babytøy :fnise:

Så herlig å fornye garderoben til slike priser da. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rekker ikke oppdatere meg nå, for skal snart ile tilbake til jobb. Vi skal ha personalmøte i kveld. Men kommer sterkere tilbake i kveld eller i morgen :)

:vinke:

Det er alltid gøy når en kan shoppe da. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Salg er genialt! Her jeg bor er det ikke mange butikkene, men et par gensere til halv pris har jeg da fått meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig å fornye garderoben til slike priser da. :jepp:

Det er alltid gøy når en kan shoppe da. :klemmer:

Hei

Så gøy med shopping da! :) Regner med du har blitt frisk nå? Og gratulerer som tante!!!

:klemmer:

Så gøy med shopping og så på salg da.

Salg er genialt! Her jeg bor er det ikke mange butikkene, men et par gensere til halv pris har jeg da fått meg...

Salg er gøy! Og ja jeg er frisk som en fisk igjen! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen som har oppdaget min lille ordblemme tidligere altså ;):fnise:

Det heter vel heller ordinært... :hoho:

Tror jeg... :sjenert::skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Begonia
Ingen som har oppdaget min lille ordblemme tidligere altså ;):fnise:

Det heter vel heller ordinært... :hoho:

Tror jeg... :sjenert::skratte:

Jeg har blitt arrestert av Daria tidligere i dag... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med vellykket salgskupp! Og takk for at du opplyste om at SparKjøp på Ski er nedlagt. Da ser jeg faktisk ingen grunn til å dra til Ski ever again...sorry, eventuelle Ski-borgere! Hehe...de har fint kjøpesenter og bibliotek der, da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...