Loevinna Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #1661 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) I kveld har eg vært flink. Istedet for å gå amokk på sjokoladen til min samboer som ligger på bordet.. så har jeg funnet meg en skål med druer som jeg koser meg med :-D Endret 21. januar 2008 av Loevinna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #1662 Del Skrevet 21. januar 2008 Isted så fikk jeg en veldig uventet telefonsamtale, men det var også en veldig koselig samtale... Men ble litt paff, så sitter egentlig igjen med en "hva-skjedde-nå?" - følelse.... Jeg er ikke kryptisk nå i det hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #1663 Del Skrevet 21. januar 2008 Da tusler jeg til sengs og prøver å få sove litt før det er tidligvakt på meg i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 21. januar 2008 #1664 Del Skrevet 21. januar 2008 Natta, vennen. Jge skal også sove nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 21. januar 2008 #1665 Del Skrevet 21. januar 2008 God natt, Leoninna. Sov godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 22. januar 2008 #1666 Del Skrevet 22. januar 2008 Men jeg våknet opp til en herlig nyhet på mobilen min :juhu: Jeg har blitt tante!!!!!!!!!!!!! :juhu: Det var en skjønn liten plugg jeg fikk bilde av fra den nybakte far. :rødme: Gratulerer som tante!! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 22. januar 2008 #1667 Del Skrevet 22. januar 2008 Isted så fikk jeg en veldig uventet telefonsamtale, men det var også en veldig koselig samtale... Men ble litt paff, så sitter egentlig igjen med en "hva-skjedde-nå?" - følelse.... Jeg er ikke kryptisk nå i det hele tatt :klø: God morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 22. januar 2008 #1668 Del Skrevet 22. januar 2008 Mårnings Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #1669 Del Skrevet 22. januar 2008 Natta, vennen. Jge skal også sove nå. God natt, Leoninna. Sov godt. Gratulerer som tante!! :juhu: takker og bukker! (og skal heller la være å snyte meg i dåsa denne gangen ) :klø: God morgen! God morgen på etterskudd! :-D Mårnings Danke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #1670 Del Skrevet 22. januar 2008 Offa meg.. har vært på shopping i dag jeg.. Hørte rykte om en butikk som hadde storsalg fordi de skal bygge om... Så regnet nettopp over hva alle klærne ville ha kostet orginalt... rundt 1700 kr! Og jeg betalte bare 700!!!! :juhu: ble flere genserer, bukser og litt babytøy Rekker ikke oppdatere meg nå, for skal snart ile tilbake til jobb. Vi skal ha personalmøte i kveld. Men kommer sterkere tilbake i kveld eller i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 22. januar 2008 #1671 Del Skrevet 22. januar 2008 Offa meg.. har vært på shopping i dag jeg.. Hørte rykte om en butikk som hadde storsalg fordi de skal bygge om... Så regnet nettopp over hva alle klærne ville ha kostet orginalt... rundt 1700 kr! Og jeg betalte bare 700!!!! :juhu: ble flere genserer, bukser og litt babytøy Så herlig å fornye garderoben til slike priser da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 22. januar 2008 #1672 Del Skrevet 22. januar 2008 Offa meg.. har vært på shopping i dag jeg.. Hørte rykte om en butikk som hadde storsalg fordi de skal bygge om... Så regnet nettopp over hva alle klærne ville ha kostet orginalt... rundt 1700 kr! Og jeg betalte bare 700!!!! :juhu: ble flere genserer, bukser og litt babytøy Rekker ikke oppdatere meg nå, for skal snart ile tilbake til jobb. Vi skal ha personalmøte i kveld. Men kommer sterkere tilbake i kveld eller i morgen Det er alltid gøy når en kan shoppe da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 22. januar 2008 #1673 Del Skrevet 22. januar 2008 Hei Så gøy med shopping da! Regner med du har blitt frisk nå? Og gratulerer som tante!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 22. januar 2008 #1674 Del Skrevet 22. januar 2008 Så gøy med shopping og så på salg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayli Skrevet 22. januar 2008 #1675 Del Skrevet 22. januar 2008 Salg er genialt! Her jeg bor er det ikke mange butikkene, men et par gensere til halv pris har jeg da fått meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #1676 Del Skrevet 22. januar 2008 Så herlig å fornye garderoben til slike priser da. Det er alltid gøy når en kan shoppe da. Hei Så gøy med shopping da! Regner med du har blitt frisk nå? Og gratulerer som tante!!! Så gøy med shopping og så på salg da. Salg er genialt! Her jeg bor er det ikke mange butikkene, men et par gensere til halv pris har jeg da fått meg... Salg er gøy! Og ja jeg er frisk som en fisk igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #1677 Del Skrevet 22. januar 2008 Ingen som har oppdaget min lille ordblemme tidligere altså Offa meg.. har vært på shopping i dag jeg.. Hørte rykte om en butikk som hadde storsalg fordi de skal bygge om... Så regnet nettopp over hva alle klærne ville ha kostet orginalt... rundt 1700 kr! Og jeg betalte bare 700!!!! :juhu: ble flere genserer, bukser og litt babytøy Det heter vel heller ordinært... Tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 22. januar 2008 #1678 Del Skrevet 22. januar 2008 Salg liker vi vettu Og gratulerer som tante, så koselig da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 22. januar 2008 #1679 Del Skrevet 22. januar 2008 Ingen som har oppdaget min lille ordblemme tidligere altså Det heter vel heller ordinært... Tror jeg... Jeg har blitt arrestert av Daria tidligere i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 22. januar 2008 #1680 Del Skrevet 22. januar 2008 Grattis med vellykket salgskupp! Og takk for at du opplyste om at SparKjøp på Ski er nedlagt. Da ser jeg faktisk ingen grunn til å dra til Ski ever again...sorry, eventuelle Ski-borgere! Hehe...de har fint kjøpesenter og bibliotek der, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå