Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hull i vannseng er no dritt... Er det frem med lappesaker nå da eller blir den bytta ut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg hadde droppet vannsengen. Varm seng kan du får ved hjelp av varmeteppe også. :ler:

:ler: Som sagt, vi vurderer det.

Min tidligere kiropraktor, og min nåværende naprapat, de er ikke akkurat hoppendes glade for at jeg bruker vannseng akkurat.. Med mine plager så er kanskje ikke det så lurt... :sjenert:

Jeg er tante til... må telle... eh... 10 stk, og det er vel bare brodern som er aktuell med en til. Dvs, samboern hans vil ha en til for et år siden, han vil vente.. :fnise:

10 og 13 stk er jo en del... :sjenert: Men det er vel bare koselig regner jeg med :)

Skrevet
Hull i vannseng er no dritt... Er det frem med lappesaker nå da eller blir den bytta ut?

Det blir nok frem med lappesakene i dag.. Kontoene våre er nok litt skrapa etter jula til å skulle punge ut med ny seng...

For jeg ser for meg en kjempe svææær koninentalseng (eller hva det nå heter)... og de er vel ikke akkurat billige.... :sjenert:

Skrevet

Jeg skjønner jeg får en hard dag her inne på KG... Jeg skriver innlegg som en helt her, men har bare kommet meg inn i min egen dagbok! :overrasket: For en skravling! Jeg kommer meg jo ikke rundt i andres dagbøker!! Det spørst om det spøker for malingen min idag..... :sjenert:

:skratte:

Skrevet

Vi har Jensen eller Svane madrasser. DE er gode de!! Mannen kjøpte de for 6 år siden, og da ga han ca 7000 tror jeg.

Vi hadde ramme. Og dere kan vel bruke vannsengramma og bare kjøpe madrasser?

Skrevet

Ellers så har madrassene til Ikea fått god karakter. Men jeg ønsker meg en Hästens madrass jeg....

Skrevet
Jeg skjønner jeg får en hard dag her inne på KG... Jeg skriver innlegg som en helt her, men har bare kommet meg inn i min egen dagbok! :overrasket: For en skravling! Jeg kommer meg jo ikke rundt i andres dagbøker!! Det spørst om det spøker for malingen min idag..... :sjenert:

:skratte:

:hoho:

Skrevet
Vi har Jensen eller Svane madrasser. DE er gode de!! Mannen kjøpte de for 6 år siden, og da ga han ca 7000 tror jeg.

Vi hadde ramme. Og dere kan vel bruke vannsengramma og bare kjøpe madrasser?

Tingen er at da vi flyttet inn i leiligheten så droppet vi å sette sammen hele vannsenga.. altsa vi har rammen, men den står rett på gulvet. Vi er også blitt litt smålei av å ha senga 15 cm over gulvet, og må omtrent krype ut av den.. Hadde vært deilig med skikkelig høyde på senga..

Men som sagt, den blir ikke skiftet ut helt med det samme, for det har lommebøkene våre bestemt.. :sjenert:

Ellers så har madrassene til Ikea fått god karakter. Men jeg ønsker meg en Hästens madrass jeg....

Det kommer til å bli vanskelig å velge ny seng.. Det er jo et hav å velge mellom! :overrasket:

Skrevet

hmm.. så stille det ble her plutselig... Jeg er ferdig med å oppdatere meg nå, så det er bare å begynne å skravle igjen... :sjenert:

Skrevet
hmm.. så stille det ble her plutselig... Jeg er ferdig med å oppdatere meg nå, så det er bare å begynne å skravle igjen... :sjenert:

Alle er opptatt med oppdatering. :ler:

Skrevet
Alle er opptatt med oppdatering. :ler:

Kan du skjønne det? :fnise:

:ler: Vi bare venta på deg vi ;)

Så snille dere er :kose:

Skrevet

Dessuten synes jeg det blir stadig flere steder man må oppdatere seg. :ler: Rekker snart ikke noe annet enn mine innlegg jeg.

Men nå skal jeg henge opp våte klær og sette i gang en maskin til.

Skrevet

Har ikke rukket annet enn mine innlegg på leeeenge jeg..

Skrevet
Dessuten synes jeg det blir stadig flere steder man må oppdatere seg. :ler: Rekker snart ikke noe annet enn mine innlegg jeg.

Men nå skal jeg henge opp våte klær og sette i gang en maskin til.

KG blir snart en dagsjobb det.... :sjenert:

Men så artig det er! :-D

Skrevet
Har ikke rukket annet enn mine innlegg på leeeenge jeg..

Samma her....

Skrevet

Rekker jeg å lage meg frukost mon tro? :klø:

:hoho:

Skrevet

Gjest -- 0 528 18.31%

Loevinna 24.07.2006 5.584 131 4.54%

Skravla 01.01.1970 8.688 131 4.54%

Begonia 15.09.2007 1.833 111 3.85%

Annie 05.07.2002 29.971 75 2.60%

:dåne: og klokken er ikke 13 en gang! :overrasket:

Skrevet

Nei, nå skal jeg få gjort noe her :)

skal

- sette på en maskin med kle

- brette sammen to maskiner med kle

- rydde stuebordet og kjøkkenet

- sette deig til rundstykker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...