Loevinna Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #1241 Del Skrevet 12. januar 2008 Vel, da har jeg - småryddet litt på stua - vasket en maskin med klær - sett på en maskin med juleduker og julegardinene mine Jentungen skal tømme oppvaskaskinen, så skal jeg rydde kjøkkenet. Deretter..... Tadaaaa!!: så skal vi gå å begynne å male det nye rommet til jentungen! Er på tide jeg får det unna.. skulle jo få gjort det i jula, men det gikk jo rett i vasken. Og ute snør det skikkelig!! :juhu: Og jeg har absolutt ingen planer om å rikke meg ut for døra idag! Vel.. må vel ut med den store kassa med papirsøppel.. men utenom det: bare kose meg inne :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayli Skrevet 12. januar 2008 #1242 Del Skrevet 12. januar 2008 Effektiv i dag, du da! Godt å få gjort unna litt i helgene! Heldige dere er som har snø! Ungenes ski og akebrett er temmelig ubrukte så langt i år.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #1243 Del Skrevet 12. januar 2008 Mine planer for helgen: - lage taco til middag fredag - slappe av - kose meg - kg - spille playstation - slappe av - kg - male rommet til jentungen Iallefall 1 strøk er ferdig! :juhu: Ble så fint atte! - slappe av - kg - lage hjemmelaget pizza - kose meg - male boden? - slappe av - rydde skrivebordet mitt - slappe av - kg - spille playstation - sløve - bake rundstykker? - kose meg - kg *fornøyd* :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #1244 Del Skrevet 12. januar 2008 Effektiv i dag, du da! Godt å få gjort unna litt i helgene! Heldige dere er som har snø! Ungenes ski og akebrett er temmelig ubrukte så langt i år.... Ja, når jeg først har energien her, så må jeg jo begynne meg av den! Ja, det har snødd ganske bra her idag. Bare det ikke regner bort igjen så fort... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 12. januar 2008 #1245 Del Skrevet 12. januar 2008 Du har fått gjort masse jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #1246 Del Skrevet 12. januar 2008 Okay.. jeg har en sak som jeg ikke har sagt noe om her på kg enda..tror jeg da.. og nå er jeg så sprekkferdig at jeg tror jeg skal røpe den.. Altså... :juhu: Jeg skal bli tante!!!!!!!!!!!!!!!!!! :juhu: Og det skjer i månedskiftet januar - februar. Og det er ventet en liten guttebaby!! :-D *gleder seg stort til å endelig bli tante* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 12. januar 2008 #1247 Del Skrevet 12. januar 2008 Så koselig, Loevinna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 12. januar 2008 #1248 Del Skrevet 12. januar 2008 Grattis. Det er så herlig med små tantebarn. Må nok hekle i en fart du nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #1249 Del Skrevet 12. januar 2008 Så koselig, Loevinna! Du visste det vel..? Grattis. Det er så herlig med små tantebarn. Må nok hekle i en fart du nå. Takker og bukker! Vet ikke om jeg rekker å bli ferdig jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #1250 Del Skrevet 12. januar 2008 Hjelp!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 12. januar 2008 #1251 Del Skrevet 12. januar 2008 Hjelp!! Hva har du drevet med i det siste da.... skrevet som en gal på KG? Limer det inn som et bevis jeg. Loevinna 24.07.2006 5.501 80 3.15% Annie 05.07.2002 29.921 76 2.99% Joker'n 06.07.2005 10.073 63 2.48% Skravla 01.01.1970 8.583 60 2.36% Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #1252 Del Skrevet 12. januar 2008 Vet ikke hva som har skjedd jeg.. Jeg har jo fått gjort mye husarbeid i dag også.. Må være at Annie er opptatt med selskap Og Joker'n sikler på de mannfolka på tv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 12. januar 2008 #1253 Del Skrevet 12. januar 2008 Så herlig at du skal bli tante da. Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #1254 Del Skrevet 12. januar 2008 Så herlig at du skal bli tante da. Gratulerer! Takk for det! :-D Trenger jeg å si at jeg gleder meg? Og nå klarte jeg å lure deg inn i dagboken min også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 12. januar 2008 #1255 Del Skrevet 12. januar 2008 Takk for det! :-D Trenger jeg å si at jeg gleder meg? Og nå klarte jeg å lure deg inn i dagboken min også... Nei, du trenger ikke si at du gleder deg. Jeg vet nemlig hvordan det er å vente nye tantebarn til verden. Det er bare så herlig og spennende og nerveslitende... Og når mirakelet endelig er født, får du ikke nok av det... :rødme: Ja, det var egentlig på tide at jeg kom meg inn til deg en tur ja. Det er en skam at jeg ikke har vært her før. Skal skjerpe meg, og komme jevnlig på besøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #1256 Del Skrevet 12. januar 2008 Nei, du trenger ikke si at du gleder deg. Jeg vet nemlig hvordan det er å vente nye tantebarn til verden. Det er bare så herlig og spennende og nerveslitende... Og når mirakelet endelig er født, får du ikke nok av det... :rødme: Ja, det var egentlig på tide at jeg kom meg inn til deg en tur ja. Det er en skam at jeg ikke har vært her før. Skal skjerpe meg, og komme jevnlig på besøk Jeg synes barn er veldig koselig å ha med å gjøre, men spebarn har jeg null erfaring med.. og de aller fleste babyer begynner å hylskrike når de kommer i mine armer.. og da får jeg helt panikk og sender de som regel ifra meg igjen.. så dette kan bli spennende... Hvorfor er det en skam at du ikke har vært her inne før..? Jeg har ikke vært i din dagbok heller.. Er det en skam også? Men uansett er du velkommen tilbake her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kort innpå Skrevet 12. januar 2008 #1257 Del Skrevet 12. januar 2008 Gratulerer med snart tante da, det er altid stas med tante\ onkel barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #1258 Del Skrevet 12. januar 2008 Gratulerer med snart tante da, det er altid stas med tante\ onkel barn. du rotet deg også inn her ja. Takker for gratulasjoner. Det blir mitt første tantebarn, så det er uansett stor stas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kort innpå Skrevet 12. januar 2008 #1259 Del Skrevet 12. januar 2008 du rotet deg også inn her ja. Takker for gratulasjoner. Det blir mitt første tantebarn, så det er uansett stor stas JAAA, ble veldig nyskjerrig jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #1260 Del Skrevet 12. januar 2008 Hmm.. det er ikke så enkelt å rive seg løs her inne for å lage middag.. Burde ha kommet meg ut på kjøkkenet og laget pizzadeig nå.. Kanskje jeg bare må ta med meg pcen på kjøkkenet?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå