Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Loevinna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jentungen storkoser seg med den nye play stationen, og pappaen følger ivrig med og prøver å lære seg mer selv :ler: Og jeg sitter godt under pleddet i sofaen, nydusjet, med kosesokkert og pysjbukse, en varm kopp te og KG :fnise: Herlig med helg!! :juhu:

Og i kveld er jeg stolt over meg selv. Istedet for å sette potetgull på bordet (selv om det fristet..), så har jeg laget til et fat med oppkuttet frukt (eple, pære og mango). Og folka spiser her og koser seg, og har enda ikke gitt noe uttrykk for at de savner fredagssnopet :-D

Nå skal jeg luske rundt her på kg og se om jeg finner noe liv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marihan
Og i kveld er jeg stolt over meg selv. Istedet for å sette potetgull på bordet (selv om det fristet..), så har jeg laget til et fat med oppkuttet frukt (eple, pære og mango). Og folka spiser her og koser seg, og har enda ikke gitt noe uttrykk for at de savner fredagssnopet :-D

Må ut å kjøpe frukt i morgen! :-D Perfekt erstatter for snop!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg lyst til spille Playstation gitt ;)

Jeg også... :sjenert: men jentungen skal få lov å kose seg med å spille en stund først.. hun har helt dilla på fifa 08 eller hva det nå heter... Og pappaen hennes er omtrent like ivrig :ler:

Må ut å kjøpe frukt i morgen! :-D Perfekt erstatter for snop!

Jeg kjøpte mye godis-frukt i dag! :-D Og så smaker frukten på en eller annen måte bedre når det er oppkuttet.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beklager at jeg smittet deg. Klikket på en link jeg fikk - før jeg tenkte meg om og så levde msn sitt eget liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager at jeg smittet deg. Klikket på en link jeg fikk - før jeg tenkte meg om og så levde msn sitt eget liv.

Det er heilt i orden! Jeg også klikket på linken uten å tenke meg om.. Så jeg har smittet iallefall 2 andre.. :tunge1:

Kom du forresten inn på spacet mitt i dag?

Ja, det gjorde jeg :) Takk for tilgangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen. Hvordan er formen i dag? Kjipt vær gjør at jeg blir hjemme. Hadde tenkt meg en tur til byen, men drøyer det til neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. Hvordan er formen i dag? Kjipt vær gjør at jeg blir hjemme. Hadde tenkt meg en tur til byen, men drøyer det til neste uke.

:hallo: mornings! Formen er super idag! :-D

Været er kjipt her også.. Sludder. Håper det går over til snø jeg :-D mye gøyere på jobb med snø enn skøytebaner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sovet leeeenge! Og mye!! :juhu: Sovnet 1.30 i natt, og stod opp for en halv time siden ;) Våknet egentlig kl 10, men ble liggende og kose med pusejentene, og døse frem til jeg orket å stå opp. Denne natta har gjort underverker! Frisk og rask idag. Så idag blir det maling av jenterommet, og da kjenner jeg noen som blir glad :-D

Så nå sitter jeg med KG, frukost og tekoppen min.

Livet er herlig! :-D :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor sitter jeg og ser på mekking av biler på Discovery nå mon tro...? :klø: *skifte kanal*

Endret av Loevinna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ene pusen min har lagt seg på bordet og titter på tv... :dåne:

Rampe jenta! Hun lever virkelig opp til navnet sitt til tider - Bølla! :tunge1:

Nei, kanskje jeg skal begynne å rydde litt og komme i gang her.. Er nok å ta tak i uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens topp 20 postere

Gjest -- 0 623 22.81%

Annie 05.07.2002 29.911 93 3.41%

Joker'n 06.07.2005 10.063 83 3.04%

Loevinna 24.07.2006 5.474 59 2.16%

:dåne: Og det tror jeg er hintet jeg må ha for å sette igang med husarbeidet!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...