aprikos Skrevet 10. januar 2008 #1201 Del Skrevet 10. januar 2008 Litt oppdatert nå iallefall Litt misunnelig på deg som har vært på Island! ...og som har kattepuser Har ikke plass til det i lille leiligheten min. Kanskje det blir når jeg flytter? Åh, det hadde vært kos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #1202 Del Skrevet 10. januar 2008 Litt oppdatert nå iallefall Litt misunnelig på deg som har vært på Island! ...og som har kattepuser Har ikke plass til det i lille leiligheten min. Kanskje det blir når jeg flytter? Åh, det hadde vært kos Island var helt supert! Vi har allerede bestemt oss for at vi skal tilbake dit en gang Mine kattepuser er både mye kos, men også mye frustrasjon Men vi har god plass i leiligheten så kunne igrunnen tenkt meg flere katter jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 10. januar 2008 #1203 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg savner "mine" allerede jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aprikos Skrevet 10. januar 2008 #1204 Del Skrevet 10. januar 2008 Mm.. Kjenner flere som har vært på Island i år, og alle sier at de hadde det fantastisk og har lyst til å dra tilbake Misunnelig Mm.. Jeg har vokst opp sammen med katter, og har hatt dem rundt med siden jeg var to år, så det er egentlig kjemperart å ikke ha katt nå. Hvilken type katter er det du har? (ehm... strihåret (huskatt?) eller fluffy (skogkatt?)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #1205 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg savner "mine" allerede jeg.. Rart hvor fort man blir glad i de små nurkene... Mm.. Kjenner flere som har vært på Island i år, og alle sier at de hadde det fantastisk og har lyst til å dra tilbake Misunnelig Mm.. Jeg har vokst opp sammen med katter, og har hatt dem rundt med siden jeg var to år, så det er egentlig kjemperart å ikke ha katt nå. Hvilken type katter er det du har? (ehm... strihåret (huskatt?) eller fluffy (skogkatt?)) Mine katter er to søstre fra samme kullet, men de er som dag og natt.. Den ene er hvit, med sorte sokker og sorte flekker. Den er smidig i kroppen, korthåret og slekter sikkert på pappaen sin (men jeg vet ikke hvordan han er..). Den andre katten er sort, med hvite sokker og hvitt skjegg. Den er litt mer tregere i kroppen, skikkelig langhåret, og er prikk lik sin mor som er en skogskatt... Og de har bare noen herlige personligheter! Babyene mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aprikos Skrevet 10. januar 2008 #1206 Del Skrevet 10. januar 2008 Åh De hørtes nydelige ut! *misunnelig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #1207 Del Skrevet 10. januar 2008 Du kan få låne de når de går meg på nervene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aprikos Skrevet 10. januar 2008 #1208 Del Skrevet 10. januar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #1209 Del Skrevet 10. januar 2008 Nei, da skal jeg logge meg av her, og prøve å finne senga mi.. Kanskje jeg får til å sovne relativt tidlig i kveld.. *drømmer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 10. januar 2008 #1210 Del Skrevet 10. januar 2008 God natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 10. januar 2008 #1211 Del Skrevet 10. januar 2008 God natt schnuppa. Sov godt. :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 11. januar 2008 #1212 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg har to pusekatter som ligner på neties avatar! (ikke på min). Herlige dyr. Ha en god helg, Loevinna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 11. januar 2008 #1213 Del Skrevet 11. januar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #1214 Del Skrevet 11. januar 2008 God natt God natt schnuppa. Sov godt. :søvn: Jeg klarte faktisk å sovne før kl 23 i går kveld! :juhu: Og da jeg våknet av klokka 6.30, så følte jeg meg relativt uthvilt! Og nå er det helg!! Heeerlig! Jeg har to pusekatter som ligner på neties avatar! (ikke på min). Herlige dyr. Ha en god helg, Loevinna! De høres søte ut! Har de ulike øyenfarger slik som neties avatar? Er de helt hvite forresten? Ikke døve vel..? Ser du er på innleggs-innsamlingsrunde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aprikos Skrevet 11. januar 2008 #1215 Del Skrevet 11. januar 2008 God helg!! Huff...06:30 er tidlig, men så bra du følte deg uthvilt! Trodde avataren min var photoshopet jeg Kos deg i helga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 11. januar 2008 #1216 Del Skrevet 11. januar 2008 Håper du får en kjempefin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #1217 Del Skrevet 11. januar 2008 God helg!! Huff...06:30 er tidlig, men så bra du følte deg uthvilt! Trodde avataren min var photoshopet jeg Kos deg i helga Godt mulig den er photoshopet.. men det finnes jo katter med to forskjellige øyenfarger.. mennesker også.. Har store planer om å slappe av og kose meg i helga ja Håper du får en kjempefin helg! takker og bukker! Håper jeg også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #1218 Del Skrevet 11. januar 2008 Mine planer for helgen: - lage taco til middag - slappe av - kose meg - kg - spille playstation - slappe av - kg - male rommet til jentungen - slappe av - kg - kose meg - male boden? - slappe av - rydde skrivebordet mitt - slappe av - kg - spille playstation - sløve - kose meg - kg Hmm.... dette ser jo ut som ei bra helg! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #1219 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Aah... taco er godt altså! *mett* Men har vært flink idag. Klarte å stoppe etter lefse nr 2... for vet at etter nr 3 så får jeg bare mageknip... men det er jo så godt..!! :gjeiper: Nå titter jeg og jentungen på Deal or no deal, samboeren sover, og pusefrøkenene ligger rundtomkring og slapper av. Skal snart tusle gjennom dusjen, kanskje finne ei pysjamasbukse og kosegenser, og nyte fredagskvelden i sofaen. Jeg innbiller meg at jeg er blitt flinkere, det siste halvåret, til å klare å slappe mer av og nyte det når jeg har fri... Endret 11. januar 2008 av Loevinna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #1220 Del Skrevet 11. januar 2008 Så stille og kjedelig det er i dagboka mi idag da... :snufs: Jaja.. får tusle meg i dusjen jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå