Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:hoppe: :juhu: Fest!!!!!!!!!!!!!! :juhu: :hoppe:

Setter frem

:ol::sjokolade::is::vin::kaffekopp:

:skaal::danser::popcorn:

Skrevet
:hoho:

Hva ler du av..? :klø: *falt litt ut her*...

Skrevet

Er jeg noe å le av da..? :sjenert:

Jeg spurte forresten om et råd i et innlegg isted... :sjenert:

Skrevet
Ååååh!!!!!!!!!!!!!!!! :hoppe: Jeg har nettopp fått en super flott nyhet av en venninne!! Så nå er jeg bare så glad!! :juhu:

Vil ikke si noe mer om den saken enn det ;)

Hmmmm synes du det er så snilt å komme med noe sånn, og ikke noe mer liksom? :tunge1:

Skrevet

Hej loevinna

Sniker innom og leser litt... Har tidligere vært innom dagboka di i en annen drakt, men det var sommeren 2007. Hvordang går det med deg?

Gjest marihan
Skrevet
Hmm... finner så mye klær på salg som jeg vil ha meg... Vurderer å kjøpe meg en del nye topper.. Mangler litt tynne topper som er behagelige å ha på seg... :sjenert:

Ja, og så har jeg funnet noen gardiner som jeg vil ha i kjellerstua, og dei er også på salg :hoppe:

Vurderer seriøst å bestille i løpet av helgen altså... :sjenert:

Er det noen som har en god grunn til at jeg ikke skal gjøre det..? :ler:

Jeg synes du skal kjøpe det! Det er så gøy når man finner noe man liker på salg :) Det er ikke noe grunn til å ikke gjøre det ;)

Skrevet
Hmmmm synes du det er så snilt å komme med noe sånn, og ikke noe mer liksom? :tunge1:

Synes det er veldig snilt jeg ;)

Hej loevinna

Sniker innom og leser litt... Har tidligere vært innom dagboka di i en annen drakt, men det var sommeren 2007. Hvordang går det med deg?

Åh! nå ble jeg nysgjerrig på hvem du har vært.. lyst å sende pm og fortelle det? :) Men det er bare å snike så mye man vil her inne.

Med meg går det bare bra om dagen :) Og med deg?

Jeg synes du skal kjøpe det! Det er så gøy når man finner noe man liker på salg :) Det er ikke noe grunn til å ikke gjøre det ;)

Trur jeg kommer til å shoppe litt ja... :)

Grattis med 60 sider. :danser:

:hoppe:

Skrevet
Synes det er veldig snilt jeg ;)

Dumming :tunge1:

Skrevet

Har sendt deg en PM ;)

Jeg har det veldig fint om dagen, godt å høre at du også har det bra. Skal prøve å oppdatere meg på dagboka di igjen, men det er en del å oppdatere seg på ser jeg ;)

Skrevet
Jeg hadde shoppet for harde livet. DO IT!

Ønskelisten min er allerede kommet opp i 900kr.. og kan vel fort komme over 1000-lappen.... :sjenert:

Men jeg er jo blitt litt rikere i det siste da... :lur:

Får se hvor mye jeg går amok... :sjenert:

Dumming :tunge1:

Så så.. :troest:

Skrevet
Har sendt deg en PM ;)

Jeg har det veldig fint om dagen, godt å høre at du også har det bra. Skal prøve å oppdatere meg på dagboka di igjen, men det er en del å oppdatere seg på ser jeg ;)

:hoppe:

Du har da vel ikke tenkt å rote deg igjennom hele denne dagboken vel?!?! :overrasket: da er du iallefall gala! :ler:

Jeg vil også bli rikere. :sjenert:

:danser:

Skrevet

Tjo..kanskje jeg må nøye meg med de 20 siste da :ler:

...må passe på så man er oppdatert ;)

Skrevet
Tjo..kanskje jeg må nøye meg med de 20 siste da :ler:

...må passe på så man er oppdatert ;)

Veeel... lykke til sier jeg bare! :ler:

Skrevet

Nei, nå er det på tide at jeg gidder å starte med middagen.. blir sent dette her, men men.. :) bbl om jeg kjenner meg selv rett :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...