Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Loevinna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ååååh!!!!!!!!!!!!!!!! :hoppe: Jeg har nettopp fått en super flott nyhet av en venninne!! Så nå er jeg bare så glad!! :juhu:

Vil ikke si noe mer om den saken enn det ;)

Hmmmm synes du det er så snilt å komme med noe sånn, og ikke noe mer liksom? :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hej loevinna

Sniker innom og leser litt... Har tidligere vært innom dagboka di i en annen drakt, men det var sommeren 2007. Hvordang går det med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marihan
Hmm... finner så mye klær på salg som jeg vil ha meg... Vurderer å kjøpe meg en del nye topper.. Mangler litt tynne topper som er behagelige å ha på seg... :sjenert:

Ja, og så har jeg funnet noen gardiner som jeg vil ha i kjellerstua, og dei er også på salg :hoppe:

Vurderer seriøst å bestille i løpet av helgen altså... :sjenert:

Er det noen som har en god grunn til at jeg ikke skal gjøre det..? :ler:

Jeg synes du skal kjøpe det! Det er så gøy når man finner noe man liker på salg :) Det er ikke noe grunn til å ikke gjøre det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm synes du det er så snilt å komme med noe sånn, og ikke noe mer liksom? :tunge1:

Synes det er veldig snilt jeg ;)

Hej loevinna

Sniker innom og leser litt... Har tidligere vært innom dagboka di i en annen drakt, men det var sommeren 2007. Hvordang går det med deg?

Åh! nå ble jeg nysgjerrig på hvem du har vært.. lyst å sende pm og fortelle det? :) Men det er bare å snike så mye man vil her inne.

Med meg går det bare bra om dagen :) Og med deg?

Jeg synes du skal kjøpe det! Det er så gøy når man finner noe man liker på salg :) Det er ikke noe grunn til å ikke gjøre det ;)

Trur jeg kommer til å shoppe litt ja... :)

Grattis med 60 sider. :danser:

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sendt deg en PM ;)

Jeg har det veldig fint om dagen, godt å høre at du også har det bra. Skal prøve å oppdatere meg på dagboka di igjen, men det er en del å oppdatere seg på ser jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde shoppet for harde livet. DO IT!

Ønskelisten min er allerede kommet opp i 900kr.. og kan vel fort komme over 1000-lappen.... :sjenert:

Men jeg er jo blitt litt rikere i det siste da... :lur:

Får se hvor mye jeg går amok... :sjenert:

Dumming :tunge1:

Så så.. :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sendt deg en PM ;)

Jeg har det veldig fint om dagen, godt å høre at du også har det bra. Skal prøve å oppdatere meg på dagboka di igjen, men det er en del å oppdatere seg på ser jeg ;)

:hoppe:

Du har da vel ikke tenkt å rote deg igjennom hele denne dagboken vel?!?! :overrasket: da er du iallefall gala! :ler:

Jeg vil også bli rikere. :sjenert:

:danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Tjo..kanskje jeg må nøye meg med de 20 siste da :ler:

...må passe på så man er oppdatert ;)

Veeel... lykke til sier jeg bare! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nå er det på tide at jeg gidder å starte med middagen.. blir sent dette her, men men.. :) bbl om jeg kjenner meg selv rett :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...