Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skulle trykke snooze-knappen og slo like gjerne av klokken, sov 1 1/2 time til. :sjokk: Burde vært på vei til jobben, men må jo ha frokost. :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg skulle trykke snooze-knappen og slo like gjerne av klokken, sov 1 1/2 time til. :sjokk: Burde vært på vei til jobben, men må jo ha frokost. :jepp:

OI! sånt er kjedelig... Men kanskje du hadde behov for den 1,5 timen... :sjenert:

:vinke:

:hallo:

Skrevet

Har vært hos naprapaten min idag, og da blir jeg alltid så trøtt ette behandlingen. Så har ligget og døset på sofaen siden kl 18 idag.. *trøtt enda* :Gjesp: Og så merker jeg at jeg har stivnet litt i kroppen etter behandlingen.. men får håpe det er bedre i morgen :)

Hvem kan jeg finne å skravle med her inne i kveld mon tro..? :ler:

Skrevet
Har vært hos naprapaten min idag, og da blir jeg alltid så trøtt ette behandlingen. Så har ligget og døset på sofaen siden kl 18 idag.. *trøtt enda* :Gjesp: Og så merker jeg at jeg har stivnet litt i kroppen etter behandlingen.. men får håpe det er bedre i morgen :)

Hvem kan jeg finne å skravle med her inne i kveld mon tro..? :ler:

Blir neppe meg. Er så utrolig trøtt i kveld, så jeg skal legge meg om ikke lenge. :Gjesp: :søvn:

Skrevet
Blir neppe meg. Er så utrolig trøtt i kveld, så jeg skal legge meg om ikke lenge. :Gjesp: :søvn:

Vi får ta det igjen en annen dag da :klemmer:

Skrevet
:hallo:

:vinke:

Hei hei.

Er inne og sniker litt :)

Bare å snike i vei ;)

:klemmer:

:klem:

Skrevet

Ååååh!!!!!!!!!!!!!!!! :hoppe: Jeg har nettopp fått en super flott nyhet av en venninne!! Så nå er jeg bare så glad!! :juhu:

Vil ikke si noe mer om den saken enn det ;)

Skrevet

:Gjesp:

Jeg er skikkelig trøtt idag også... har sovet veldig dårlig de siste nettene, men er stuptrøtt på kveldene.. Lurer på å sove bittelitt på sofaen nå.. men er redd jeg da ikke kommer til å få sove igjen når jeg skal legge meg i kveld... :sukk:

What to do...? What to do... :sjenert:

Gjest Joker'n
Skrevet

Av en eller annen grunn fikk jeg akutt lyst på godis når jeg tuslet innom her :overrasket:

Skrevet
Av en eller annen grunn fikk jeg akutt lyst på godis når jeg tuslet innom her :overrasket:

:overrasket: er jeg så "yammy"???? :hoho:

Skrevet

Hmm... finner så mye klær på salg som jeg vil ha meg... Vurderer å kjøpe meg en del nye topper.. Mangler litt tynne topper som er behagelige å ha på seg... :sjenert:

Ja, og så har jeg funnet noen gardiner som jeg vil ha i kjellerstua, og dei er også på salg :hoppe:

Vurderer seriøst å bestille i løpet av helgen altså... :sjenert:

Er det noen som har en god grunn til at jeg ikke skal gjøre det..? :ler:

Skrevet (endret)
Åh bejbi :kline:

Åja!!!!! :sengekos:

:fnise:

Endret av Loevinna

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...