Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Loevinna

Anbefalte innlegg

Jeg skulle trykke snooze-knappen og slo like gjerne av klokken, sov 1 1/2 time til. :sjokk: Burde vært på vei til jobben, men må jo ha frokost. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skulle trykke snooze-knappen og slo like gjerne av klokken, sov 1 1/2 time til. :sjokk: Burde vært på vei til jobben, men må jo ha frokost. :jepp:

OI! sånt er kjedelig... Men kanskje du hadde behov for den 1,5 timen... :sjenert:

:vinke:

:hallo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært hos naprapaten min idag, og da blir jeg alltid så trøtt ette behandlingen. Så har ligget og døset på sofaen siden kl 18 idag.. *trøtt enda* :Gjesp: Og så merker jeg at jeg har stivnet litt i kroppen etter behandlingen.. men får håpe det er bedre i morgen :)

Hvem kan jeg finne å skravle med her inne i kveld mon tro..? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært hos naprapaten min idag, og da blir jeg alltid så trøtt ette behandlingen. Så har ligget og døset på sofaen siden kl 18 idag.. *trøtt enda* :Gjesp: Og så merker jeg at jeg har stivnet litt i kroppen etter behandlingen.. men får håpe det er bedre i morgen :)

Hvem kan jeg finne å skravle med her inne i kveld mon tro..? :ler:

Blir neppe meg. Er så utrolig trøtt i kveld, så jeg skal legge meg om ikke lenge. :Gjesp: :søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir neppe meg. Er så utrolig trøtt i kveld, så jeg skal legge meg om ikke lenge. :Gjesp: :søvn:

Vi får ta det igjen en annen dag da :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååååh!!!!!!!!!!!!!!!! :hoppe: Jeg har nettopp fått en super flott nyhet av en venninne!! Så nå er jeg bare så glad!! :juhu:

Vil ikke si noe mer om den saken enn det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp:

Jeg er skikkelig trøtt idag også... har sovet veldig dårlig de siste nettene, men er stuptrøtt på kveldene.. Lurer på å sove bittelitt på sofaen nå.. men er redd jeg da ikke kommer til å få sove igjen når jeg skal legge meg i kveld... :sukk:

What to do...? What to do... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Hmm... finner så mye klær på salg som jeg vil ha meg... Vurderer å kjøpe meg en del nye topper.. Mangler litt tynne topper som er behagelige å ha på seg... :sjenert:

Ja, og så har jeg funnet noen gardiner som jeg vil ha i kjellerstua, og dei er også på salg :hoppe:

Vurderer seriøst å bestille i løpet av helgen altså... :sjenert:

Er det noen som har en god grunn til at jeg ikke skal gjøre det..? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...