Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Loevinna

Anbefalte innlegg

Og min kjære har da fått koblet til PS3'en allerede.. Og sitter hele tiden og spørr meg om hvordan han skal gjøre ditt, og hvordan skal han gjøre datt.. Og ikke minst, "hva gjør jeg nå?".... Som om jeg vet noe mer enn han... :skratte:

Og dette var vel det jeg så til han resten av helgen... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han har vel innsett at du er en skikkelig datanerd, med tanke på oppkoblingen av den bærbare. :skratte:

Yppa du eller?!? :slåss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, sida du da ikke ypper, så får jeg vel stikke og lage middag da.. :tunge1: Kommer nok tilbake senere om jeg kjenner meg selv rett :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, sida du da ikke ypper, så får jeg vel stikke og lage middag da.. :tunge1: Kommer nok tilbake senere om jeg kjenner meg selv rett :roll:

Betyr det at hvis jeg hadde yppet, så hadde du droppet middagen? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Betyr det at hvis jeg hadde yppet, så hadde du droppet middagen? :ler:

Fordi det gikk opp for meg at du egentlig yppet, så ble det ikke til at jeg startet på middagen før nå, så det tenk! :tunge1:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det gikk opp for meg at du egentlig yppet, så ble det ikke til at jeg startet på middagen før nå, så det tenk! :tunge1:

:fnise:

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjenert:

Hvor lenge må jeg steke frosset laks mon tro...? :klø:

Vil tippe at du må steke den til den er ferdig. :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil tippe at du må steke den til den er ferdig. :tunge1:

:idesmil: at jeg ikke tenkte på det!

Fra spøk til revolver... jeg aner ikke. Legg inn spørsmålet under Mat og drikke.

For sent, for laksen er spist ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare lage meg en liten huskeliste over hva jeg bør få unnagjort i morgen.. Er jo en fare for at PS3 dillaen smitter over på meg.. så må gjøre noe for å huske å få unna noe husarbeid.. :tunge1:

- vaske en maskin med hvite klær

- vaske en maskin med "ull"

- henge opp den maskinen med "ull"

- pakke ned juletrepynten

Og hvis jeg orker noe mer enn det der...

- rydde ned resten av julepynten

- vaske juledukene mine

Og noe mer enn dette er det urealistisk å tenke at jeg har energi til... :sukk: Men får vel være fornøyd om jeg får unna et par av de tingene på listen min... :)

Nei, nå skal jeg ta med meg en bok, og så joine min samboer i sengen for å lese litt. Fikk en bok til jul som jeg hadde ønsket meg, nemlig "Menn som hater kvinner" av Stieg Larsson. Har hørt at den boken er bra, men gurimalla så jeg sliter med å komme meg forbi begynnelsen!! :roll: Når blir den spennende mon tro...?

*tusle til sengs*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den boken har jeg lest. Den blir ganske spennende etterhvert, men ikke nervepirrende. Men jeg likte den mye bedre enn Flaggermusmannen av Nesbø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- vaske juledukene mine

Har da fått gjort et par ting da... :sjenert:

Tenkte å iallefall få pakket bort juletrepynten i dag, om det blir noe mer enn det, det får vi bare se på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk jeg endelig sparket meg bak til å rydde bort både juletre og juletrepynt!! :juhu: Har kjøpt meg slike "sette-sammen-selv-esker" fra Jernia (selvsagt ventet jeg til etter jul, så jeg fikk eskene til halv pris :lur: ).. slike esker med kan lage bur i til f.eks julekuler og div. Ser egentlig litt småstilige ut. Så nå har jeg fått ryddet skikkelig i juletrepynt-esken min, så skal kaste gamle juletrelys som ikke funker.. (Og som jeg ikke har tålmodighet til å prøve å få til å virke igjen.. :sjenert: )

Har bare to ting igjen på listen min, og det tror jeg at jeg venter med til i morgen.. Er helt skutt nå... :sukk:

- vaske juledukene mine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jøss så utrolig flink du er. Trenger masse arbeidslyst til å morgen også jeg.....

Takk... men føler meg igrunnen ikke så veldig flink når jeg tenker på alt jeg burde få unna... Men er man ikke i form, så er man ikke i form.. da får jeg heller prøve å være fornøyd med det jeg faktisk har klart å gjøre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...