Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Loevinna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men da blir jeg borte igjen en stund jeg.. skal prøve å få ryddet litt på stua og kjøkkenet.. kanskje pakke inn noen julegaver og pynte litt.. Får se hvor langt jeg kommer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å høre fra deg igjen!

Så deilig med så lang juleferie da!! Den må du nyte for alt den er verdt!! :)

Ønsker deg en fin førjulstid :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her var det party party :skaal::danser:

Håper du har det bra :)

:skaal::tommelsmil:

Koselig å høre fra deg igjen!

Så deilig med så lang juleferie da!! Den må du nyte for alt den er verdt!! :)

Ønsker deg en fin førjulstid :klemmer:

Ja, gjett om jeg skal nyte juleferien!! Og så prøver jeg å slappe av og nyte førjulstiden også, men det er jo en del ting som skal bli ferdig til jul så.. ikke helt enkelt det.. :)

:klem:

Takk for hilsen i Ny-Bordellet, godt å se at du fortsatt kommer innom :fnise:

Nå er det snart jul, Loevis! :lur:

:nisse::tree::kalle: :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: Takker og bukker for julehilsninger. Jeg har vært fraværende nå i julen av den enkle grunn at jeg har ligget til sengs med feber i maange dager. Nå er jeg heldigvis mye bedre, men nå har min samboer fått feber... Kommer innom igjen i helgen og oppdaterer meg bedre her inne. :)

:klemmer: på dere alle :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God nytt år til alle som stikker innom :)

Og da jeg trodde at jeg var blitt frisk, så er jeg det absolutt ikke. Både jeg og min samboer har ligget flatet ut pga ett eller annet virus.. Blææ.. Vi skulle ha gjester på nyttårsaften, men vi måtte bare avlyse fordi vi rett og slett ikke orket. Ble en rolig kveld på oss her hjemme istedet. Egentlig greit at vi begge er syke, for det hadde ikke vært noe morro hvis den ene var syk og den andre "måtte" bare sitte der... :sjenert:

Men nå håper jeg at jeg er på bedringens vei. Gleder meg faktisk til å begynne på jobb igjen på torsdag, så håper jeg bare er frisk nok til det.

Nei, jeg får prøve å ta meg en liten dagbokrunde nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:sukk: da måtte jeg bare gi meg, og gå en tur til legen. Legen mente det bare var snakk om et virus, så var bare å gå hjem og pleie seg selv litt til.. Og så ble jeg sykmeldt ut uka.. Flott start på det nye året gitt... :sukk:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjeder meg... :sjenert: og så burde jeg prøve å få min nye pc opp og gå på nettverket her.. og ikke minst få den på internett.. men spørsmålet er jo hvordan... Skulle ønske jeg var datanerd :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...