linky Skrevet 9. november 2007 #961 Del Skrevet 9. november 2007 Håper dere får en kjempefin tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 12. november 2007 #962 Del Skrevet 12. november 2007 Håper dere har det kjempefint og koooooser dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 15. november 2007 #963 Del Skrevet 15. november 2007 Når kommer dere hjem? Jeg er ikke utålmodig, nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 15. november 2007 Forfatter #964 Del Skrevet 15. november 2007 Så hyggelig at noen har tatt turen innom her selv om jeg ikke er her... på Svimle og linky. Og så en liten oppdatering fra Island Jeg koser meg på ferie!! Vi ligger på et av de fineste hotellene i Reykjavik, og føler oss nesten som kjendiser. Deilig å bli litt skjemt bort... Her er det egentlig skikkelig Vestlandsk vær, med masse vind, regn og overskyet/tåkete. Men det stopper selvsagt ikke oss. Vi har kjørt mye rundt og fått oppleve forskjellige ting. F.eks Thingvellir, The great Geysir og Gullfoss. Og ikke minst den Blå Lagune!!! Herlig å plaske rundt i det varme vannet, mens det regner og blåser skikkelig rundt oss. Og med røyken fra vannet, så er det nesten trollsk på kveldstid... Vi har også kjørt rundt i området rundt vulkanen Hekla. Det er en fantastisk natur her! Jeg skjønner veldig godt at Island blir kallet for Sagaøya.. For det henger en slags mystikk over hele naturen.. Ofte så venter vi bare på at de mange ulike steinformasjonane i naturen, plutselig skal våkne til live så fort det blir mørkt... Litt trist å skal reise her ifrå på lørdag, men det skal også bli godt å komme seg hjem igjen.. For ikke å snakke om å få hentet hjem pusejentene. Man merker fort at det er noe som manger rundt en... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 15. november 2007 #965 Del Skrevet 15. november 2007 Åh, høres helt fantastisk ut *drømmer meg bort* Vi skal til Island neste år så gleder meg til det. Kos dere videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 15. november 2007 Forfatter #966 Del Skrevet 15. november 2007 Bare gled deg!!! Jeg stor koser meg med gammel islandsk historie, den fantastiske naturen, mystikken, luksusen ved å bo på hotell, og ikke minst ferie sammen med kjæresten Hvor på Island er det dere planlegger å reise? Hit til Reykjavik eller? Bare minner deg på at det er dyrt her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 15. november 2007 #967 Del Skrevet 15. november 2007 Vi skal til Reykjavik ja. Har hørt rykter om det er dyrt ja:( Men er alt dyrt? Hørte av en kamerat at det var helst drikke (alkohol) som var dyrt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 17. november 2007 Forfatter #968 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Wow! Det er det jeg har å si om dagen i går. Den var fullpakket med fart og spenning fra morgen til kveld. Vi hadde booket oss på en guiding tur, og fikk en tur på ca 10 timer som vi sent kommer til å glemme. Vi kjørte opp til Islands nest største isbre i noe jeg vil kalle for et monster av en bil. Og det siden bare dekkene nådde meg godt over magen... Og på turen frem ble det mye guiding og informasjon om ditt og datt. Fremme på isbreen var det bare å forberede seg til en tur på isbreen. Men med snøscooter'e!!!! Jeg turte ikke å kjøre selv, så jeg satt bak på med kjæresten min hele turen. Og vi var et godt stykke innover på isbreen etter det jeg kunne skjønne. Etterpå ble det en liten kjøretur med "monsterbilen" på isbreen, og der måtte vi til og med hjelpe løs noen som hadde kjørt seg fast. Tilbaketuren ble ganske humpete.. Vi kjørte på veien som knapt kan kalles veier, og vi kjørte gjennom elver hvor vannet nådde godt opp etter bildøra. Så stoppet vi ved noen lavagrotter hvor vi gikk et stykke ned i og innover. Og hvem klarte da ikke å tryne skikkelig der inne? Jo, det var meg det. Og jeg skal love dere at å falle på lavasteiner er ikke noe godt. Jeg skrapet meg skikkelig opp på ene foten, og begynner å få noen gedigne blåmerker både her og der.. Det går helt fint når jeg ligger og sitter.. men med en gang jeg reiser meg, så er bena mine så mørbanket og stive, at jeg føler meg som en 90 år gammel kjerring.. Men dagen i går kan oppsummeres i to ord: vanvittig og fantastisk! :juhu: Kom hjem igjen i dag rundt kl 13, og fikk hentet hjem pusejentene og handlet inn til helgen. Så hentet vi jentungen på togstasjonen og tok henne med ut på middag i by'n. Hun ble nemlig 13 år denne uken. Tenke seg til å ha en tenåring i huset! Men nå er det deilig å komme hjem til seg selv.. Og vi er egentlig litt lei av å spise på restaurant, noe vi har gjort hele uken, så i morgen blir det god, norsk middag: kjøttkaker og poteter Skal bli deilig å legge seg i sin egen seng igjen i kveld... Borte bra, men hjemme mest Endret 17. november 2007 av Loevinna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 17. november 2007 Forfatter #969 Del Skrevet 17. november 2007 Vi skal til Reykjavik ja. Har hørt rykter om det er dyrt ja:( Men er alt dyrt? Hørte av en kamerat at det var helst drikke (alkohol) som var dyrt.... Jeg synes det meste der var dyrt jeg.. av alkohol, mat og klær... Vi var ute på middag på Steakers i Oslo i kveld.. Og etter å ha vært på Island, så ble jeg overrasket over prisene her hjemme.. Da ble en biffmiddag + forrett til 3 personer for under 1200kr billig... Men det er jo også en mulighet for at jeg ikke var så flink til å finne de billige stedene i Reykjavik... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 18. november 2007 #970 Del Skrevet 18. november 2007 Høres ut som en fin tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 20. november 2007 #971 Del Skrevet 20. november 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 20. november 2007 Forfatter #972 Del Skrevet 20. november 2007 Høres ut som en fin tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 20. november 2007 Forfatter #973 Del Skrevet 20. november 2007 og det er alt jeg har å si idag.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 29. november 2007 #974 Del Skrevet 29. november 2007 Hei, lenge siden jeg var innom her! Islandsturen hørtes vellykket ut! Og ellers står det bra til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 29. november 2007 #975 Del Skrevet 29. november 2007 Håper du har det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 3. desember 2007 #976 Del Skrevet 3. desember 2007 Like fraværende som meg for tiden du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 7. desember 2007 #977 Del Skrevet 7. desember 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 9. desember 2007 #978 Del Skrevet 9. desember 2007 *joiner* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #979 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Hei og hopp! Nå er det kjempe lenge siden jeg har skrevet noe som helst her inne. Jeg har rett og slett ikke orket. For å si det rett ut så har jeg hatt en personlig knekk, og det er igrunnen alt jeg vil si om den saken. Nå går ting mye bedre, og jeg tar ett steg av gangen, sakte men sikkert i riktig retning. Nå følte jeg endelig lyst til å rable ned litt ting og tang her inne. Kanskje jeg skal komme med et par oppdateringer som faktisk er nærliggende i tiden... Jeg har fått meg ny bærbar pc!! Benyttet meg like godt av et hjemmepc tilbud jeg fikk fra jobben. Har ikke hatt tid til å sette meg så godt inn i den nye pcen enda, siden jeg fikk den på onsdag.. Men får ta det igjen i juleferien. For i år har jeg skikkelig juleferie!! Når jeg får ifra jobb på fredag 21. desember, så skal jeg ikke på jobb igjen før 3. januar! :juhu: Herlig! Og det som er det beste med det hele, min samboer har også ferie like lenge som meg. Han har jobbet som en helt de siste månedene, så det har ikke blitt til at vi har fått sett hverandre så mye den siste tiden. Blir koselig å få nesten 1,5 uke hvor begge har ferie. Angående min kjære... Jeg er så heldig!! På fredag hadde han vært ute og shoppet noe til seg selv, og så kom han hjem med 20 røde roser til meg!! Det var en koselig start på helgen. Og i går fikk jeg klar beskjed om at jeg skulle bli med han inn til Oslo så han fikk kjøpe en finkåpe til meg. Og jeg fikk så absolutt ikke lov til å protestere på det. Som sagt så gjort. Etter en del leting så fant jeg endelig en kåpe som jeg var fornøyd med. Jeg tør ikke fortelle prisen, for den var helt vanvittig.. Men det var omtrent en halv månedslønn for meg.. Så jeg har en fantastisk samboer!!! :rødme: Så jeg med ny kåpe, og han i ny frakk, så var vi ute på Latter i går kveld (vi såg ganske stilige ut sammen syns jeg.. vi matchet hverandre i klesveien iallefall) . Vi var først på middag sammen med et vennepar av oss, og så var vi på show med Ingrid Bjørnov. Var bra show det, men tidvis så følte jeg meg veldig ung i forhold til reportoaret hennes... Så var nok ikke alle morropoengene hennes jeg tok nei.. Men kjekt var det. Når det kommer til juleforberedelsene så er ting litt opp og ned.. Gavene er jeg nesten ferdig med, har bare til min samboer og min stedatter igjen å kjøpe til. Og jeg har fått sendt av sted så og si alle gavene som skal rundt om kring i landet. Har bare en igjen, og den må jeg få fikset i kveld, så jeg får den avsted i morgen. Når det gjelder pyntingen her hjemme så har jeg vært lat.. Har bare funnet frem noen adventlys, adventstaken, adventstjerne og et par duker.. men idag fikk jeg sparket meg bak og har nå fått opp julegardinene mine på kjøkkenet. Skal prøve å få pyntet og vasket litt mer idag, og kanskje bake mine første julekaker.. Men først må det ryddes litt her, og jeg må vaske noe klær også. I år har både min kjære og jeg hver vår julekalender. Jeg har laget en pakkekalender til min søster i år, og fikk da en tilbake fra henne. Når det gjelder jul så er både jeg og min søster veldig barnslige.. Og så laget jeg en kalender til min samboer. Og den kalenderen er todelt. Han får både en liten pakke hver dag, + jeg har laget små konvolutter med 24 "ting/punkter" som gjør at jeg er glad i han. Han har iallefall blitt kjempe glad for kalenderen sin, og det gleder meg enormt også. Så på en måte så har jeg to julekalendere Nei nå får jeg gi meg.. Må få begynt å gjøre noe her.. Men nå håper jeg at det ikke blir så alt for lenge til jeg kommer innom her igjen.. Endret 16. desember 2007 av Loevinna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 16. desember 2007 #980 Del Skrevet 16. desember 2007 *slafse påLoevinna mi* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå