Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Wrææl! Idag klarte jeg å vrikke foten min på jobb... :sur: Tror den på et visst tidspunkt faktisk stod i en 90 graders vinkel.. Gikk greit å gå på den etter et par minutter.. men i kveld kjenner jeg at den er litt øm. Men kan ikke se at den er hoven eller noe.. Håper bare den ikke blir verre... :sukk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Wrææl! Idag klarte jeg å vrikke foten min på jobb... :sur: Tror den på et visst tidspunkt faktisk stod i en 90 graders vinkel.. Gikk greit å gå på den etter et par minutter.. men i kveld kjenner jeg at den er litt øm. Men kan ikke se at den er hoven eller noe.. Håper bare den ikke blir verre... :sukk:

:troest:

*gir livstegn*

Skrevet (endret)
:troest:

*gir livstegn*

Der det er liv, er der håp ;):klemmer:

Endret av Loevinna
Skrevet

Ååh.. i kveld er det enda en slik teit kveld med ekle tanker... :tristbla: Lurer på om jeg bare skal prøve å finne senga snart, og håpe på å få sovne fort.. for når jeg sover, så er jeg ikke bevisst på hva jeg tenker... :sjenert:

Gjest Joker'n
Skrevet

Innom med god :klem: ! MSN-en min er litt klikk, så det virka ikke som om du fikk det jeg prøvde å svare til deg i stad :roll: Tenker på deg :kyss:

Skrevet

Innom å gir deg en :klem:

Ser du trenger det :tristbla:

:klem:

Skrevet
Innom med god :klem: ! MSN-en min er litt klikk, så det virka ikke som om du fikk det jeg prøvde å svare til deg i stad :roll: Tenker på deg :kyss:

Fikk ikke noe svar nei, så gikk ut ifra du var opptatt. Men takk for klem og tanker. :klem:

Innom å gir deg en :klem:

Ser du trenger det :tristbla:

:klem:

Takk for det. :klem: Trengte det nå ja...

Skrevet

Hei,

bare innom med en hilsen! Ingen ekle tanker i helgen, vel?

Skrevet

Næmen, du kan jo ikke være på side 2! *dytte*

Hei schnuppa mi! :kyss:

Skrevet
Hei,

bare innom med en hilsen! Ingen ekle tanker i helgen, vel?

Dessverre er det mange av de om dagen.... :sjenert:

Næmen, du kan jo ikke være på side 2! *dytte*

Hei schnuppa mi! :kyss:

Takk.. :klem:

Skrevet

Tusen takk for klemmene Amalie_85, Svimle og linky. Har trengt de i det siste.. Er innom her av og til, men orker ikke skrive så veldig mye her for tiden.. men kommer sterkere tilbake!

Skrevet

Er jo ikke alltid det passer å blottlegge seg ;)

Så kan være godt med litt KG fri innimellom :)

En en fin dag da løvepusen :klem:

Skrevet

Jeg er fortsatt veldig fraværende for tiden.. Er innom og titter litt i dagbøker, men orker ikke skrive noe særlig.. Ting ordner seg etterhvert, men akkurat nå trenger jeg å distandsere (eller hva det nå heter..) meg litt fra KG.. Men jeg blir aldri helt borte ;)

På lørdag reiser jeg og kjæresten en uke på ferie til Island. Skal bli deilig å komme seg bort litt, og bare kose oss vi to alene. :rødme:

Så da kommer det iallefall å bli en ukes stillhet ifra meg.

Skrevet

I kveld har vi levert kattene på kattepensjonatet.. :grine: jeg hater det like mye hver gang jeg "må" levere ifra meg babyane mine... :sukk: Jeg vet jo at de har det bra, og at det blir kjeeeempe koselig å hente de hjem igjen neste lørdag. Men jeg er blitt så vant med å ha de rundt meg, og nå er det bare tomt her... :gråte:

Men egentlig så burde jeg begynne å pakke nå... har enda ikke åpnet kofferten enda.. Og i morgen tidlig reiser vi.. :sukk:

Akkurat nå er alt bare stress, men det blir nok bedre når vi har kommet oss tilrette på hotellet i morgen ettermiddag... Det skal iallefall bli deilig med en ukes ferie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...