Gjest Joker'n Skrevet 8. oktober 2007 #841 Del Skrevet 8. oktober 2007 Det funker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #842 Del Skrevet 8. oktober 2007 Da hjelper det å dunke seg på venstre side av hode. Så få r du likevekt Fra spøk til revolver, det ligger et punkt i muskelen mellom tommelen og pekefingeren som du kan massere. Du vil etter litt trening kjenne at det er ømt der når du har hodepine. Har du vondt i høyre side av hodet, så skal du massere på den venstre hånda. Det funker Javel... :klø: vel... vi lar ingenting være uprøvd... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #843 Del Skrevet 8. oktober 2007 Nå har jeg tatt meg en laaaaang og skikkelig varm dusj... gjorde virkelig godt... *kle masse på seg med en gang så hun ikke fryser* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayli Skrevet 8. oktober 2007 #844 Del Skrevet 8. oktober 2007 Innom og hilser på! Håper du har det fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #845 Del Skrevet 8. oktober 2007 Innom og hilser på! Håper du har det fint! Jeg har det bare bra jeg. er bare litt småpjusk i kroppen, men har spist godt med hvitløk i dag, så håper det hjelper.. viss ikke så får jeg kanskje være litt fred på jobben i morgen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 8. oktober 2007 #846 Del Skrevet 8. oktober 2007 Hvitløk er bra for kroppen ja, pleier selv å trykke nedpå med det når jeg er syk og det har som regel veeldig god effekt God bedring da :kaffe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #847 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hvitløk er bra for kroppen ja, pleier selv å trykke nedpå med det når jeg er syk og det har som regel veeldig god effekt God bedring da :kaffe: Jeg har følt meg litt bedre idag da! så om det var de 9 timane med søvn som hjalp.... eller hvitløken... eller begge deler.. det får vi aldri vite Men jeg skal prøve å legge meg litt tidlig i kveld også tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 9. oktober 2007 #848 Del Skrevet 9. oktober 2007 Er på en og runde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 10. oktober 2007 #849 Del Skrevet 10. oktober 2007 *dumpe ned i sofaen til Loevinna* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #850 Del Skrevet 10. oktober 2007 Er på en og runde. :juhu: *dumpe ned i sofaen til Loevinna* Så bra timing da. *spanderer muffins* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #851 Del Skrevet 10. oktober 2007 I kveld har jeg bakt stoooore muffinser med smil-sjokoladebiter i Jeg legger nok noen i fryseren tenker jeg.. men må jo smake et par stykker Regner med min samboer blir glad for å få muffins når han kommer hjem fra fotballtreninga. I kveld har jeg sittet å sett på det programmet om jordmødrer på nrk. Og hva skal jeg si... vet ikke helt hva jeg hadde innbilt meg.. men de nyfødte ungane var jo steikje gråblå!!! Og så DEN behandlingen de barna fikk da.. holdt de omtrent bare i bena og det var iallefall ikke snakk om å støtte hodet under fødselen nei.... Skjønner at jeg vet aaaaalt for lite om nyfødte barn ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #852 Del Skrevet 10. oktober 2007 Åååh! Jeg har rundet 5000 innlegg her inne! bør jeg ta hintet eller..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 10. oktober 2007 #853 Del Skrevet 10. oktober 2007 Åååh! Jeg har rundet 5000 innlegg her inne! bør jeg ta hintet eller..? Ja! :skravle: Hva hadde vel KG vært uten Loevinna!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 10. oktober 2007 #854 Del Skrevet 10. oktober 2007 Takk for muffins forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 10. oktober 2007 #855 Del Skrevet 10. oktober 2007 Åh, de muffinsene hørtes jo bare herlige ut, send gjerne over noen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #856 Del Skrevet 10. oktober 2007 Ja! :skravle: Hva hadde vel KG vært uten Loevinna!? det samme seier jeg om Svimlemor også Takk for muffins forresten :-D Åh, de muffinsene hørtes jo bare herlige ut, send gjerne over noen *pakker og sender i posten til linky* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 12. oktober 2007 #857 Del Skrevet 12. oktober 2007 Fikk muffinsene i posten i dag, de smakte herlig God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 12. oktober 2007 #858 Del Skrevet 12. oktober 2007 5000 innlegg skal du være stolt over! Ønsker deg god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 12. oktober 2007 #859 Del Skrevet 12. oktober 2007 Grattis med 5000 innlegg :blåse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #860 Del Skrevet 12. oktober 2007 Fikk muffinsene i posten i dag, de smakte herlig God helg 5000 innlegg skal du være stolt over! Ønsker deg god helg! Takk skal du ha! God helg til deg også Grattis med 5000 innlegg :blåse: Takker og bukker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå