Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Loevinna

Anbefalte innlegg

Takk for positive tanker!! :klem:

Endelig er denne dagen over! :hoppe:

Vi får prates på msn snart Joker'n. Jeg vil nemlig ikke skrive for mye her... :sjenert::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi får prates på msn snart Joker'n. Jeg vil nemlig ikke skrive for mye her... :sjenert::)

Så bra at dagen er over og at du er her igjen. Håper det gikk bra. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt at den er over :klem:

Jeg sitter på msn og venter til jeg får besøk jeg.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så innmari trøtt jeg er! :Gjesp:

Denne "tenkehelgen" har virkelig tatt mye av energien min, mer enn jeg hadde trodd.. Så er helt skutt jeg.. :sprettoy: nesten så jeg vurderer senga allerede nå... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig som det enn høres ut, så har jeg faktisk shoppa litt idag.... :shoppe:

Og jeg hater igrunnen å shoppe for det ender som regel opp med å gå derifra uten noe som helst. Ja, jeg er kresen... :sjenert: Men nå fant jeg så mange fine tunikaer på kappahl, at jeg bare måtte ha meg et par stykker. og 350 kr for 2 stk var igrunnen ikke så ille... Kunne gjerne kjøpt flere, men hadde liten tid + at lommeboka mi egentlig sier stopp... :sur:

Ja, og så endte det med at jeg kjøpte noen stempler på panduro som var på salg... :sjenert:

Jeg skal ut i morgen kveld, og i middagselskap på søndag, men nå har jeg iallefall noe å ha på meg!! :hoppe: :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut på en TORSDAG?!? :hakeslepp: Fydda!

:skratte:

:kose:

Ja, vi skal ha en avsluttningsfest for 3-4 stk som skal slutte på jobben... :) Men det blir nok ikke noe drikking på meg i morgen nei.. Senvakt og er ferdig kl 17, så hjem og styre, og så begynner "festen" kl. 19, og så opp og på tidligvakt på fredag kl. 7.30 :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg bestilt noen dvd'er på nett. Noen blir nok julegaver, og så har jeg vært så innmari barnslig å bestillt Bamse-dvd pakke til meg selv :skratte: Jeg så mye på det da jeg var liten, og leste bladene.. så fikk lyst til å se det igjen og mimre ;) Hvem vet, kanskje jeg en dag får noen barn jeg kan vise filmene til :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, det rasler i eggstokkene dine! ;)

Jeg har aldri likt Bamse noe særlig. Og Bamse er vel omtrent det eneste vi IKKE har snakket om, så det var jo nesten litt gøy å finne ut at vi var litt forskjellige når det gjelder Barne-tv :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det rasler i eggstokkene dine! ;)

Jeg har aldri likt Bamse noe særlig. Og Bamse er vel omtrent det eneste vi IKKE har snakket om, så det var jo nesten litt gøy å finne ut at vi var litt forskjellige når det gjelder Barne-tv :fnise:

Du hører raslingen helt over fjellet og til deg ja? :hoho:

Nei, jeg har god tid jeg. Men jeg har en del gode minner fra barndommen så jeg er redd for å glemme.... :sjenert: Så jeg "griper" liksom tak i de minnene jeg kan...

Ellers skulle jeg gjerne likt å sett portveien 2 igjen også.. :sjenert: Har hørt noen rykter om at nrk3 skal begynne å sende det igjen, så jeg krysser det som er å krysse for at de gjør det en gang :fnise:

Og forresten så syntes jeg "redda Joppe" var utrolig skummelt!!! :overrasket:

*mimrer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du hører raslingen helt over fjellet og til deg ja? :hoho:

Nei, jeg har god tid jeg. Men jeg har en del gode minner fra barndommen så jeg er redd for å glemme.... :sjenert: Så jeg "griper" liksom tak i de minnene jeg kan...

Ellers skulle jeg gjerne likt å sett portveien 2 igjen også.. :sjenert: Har hørt noen rykter om at nrk3 skal begynne å sende det igjen, så jeg krysser det som er å krysse for at de gjør det en gang :fnise:

Og forresten så syntes jeg "redda Joppe" var utrolig skummelt!!! :overrasket:

*mimrer*

Søk på Portveien på youtube! :-D

Redda Joppe ja, ulidelig spennende, men jeg husker jeg syntes gutten var så utrolig og vanvittig teit som la igjen Joppe på de mest teite plassene! Dustegutt! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...