Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Loevinna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God morgen!

Så spennendes med Islands tur da :) Vi skal der neste år i bryllup kanskje.

Ha en fin dag :klemmer:

Har lenge drømt om å reise til Island, så håper vi får det til! :hoppe:

Dagen min ble akkurat slik jeg hadde regnet med... :sjenert: så nå skal jeg finne meg noe middag og hvile meg litt på sofaen. Må klare å sparke meg bak så jeg får lest litt fag i kveld...

:klem:

Synes du ga masse av deg selv ved å svare i min bok, Loevinna! Takk for hilsen! Island høres spennende ut...

Jeg skrev jo bare hva jeg tenkte jeg... :fnise: Men koselig å høre at du syntes det var kloke ord :sjenert:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg tatt enda et bittelite steg med arbeidet i kjellerstua. Så nå håper jeg å få grunna veggen på fredag (tviler jeg rekker det i morgen, for jeg må på et personalmøte... men hvem vet ;) ). Og så kan jeg kanskje få til å legge tapet på lørdag... og da blir det malings neste uke, om jeg ikke begynner allerede på søndag ;):hoppe:

Fyttirakkaren hvor jeg gledere meg til den kjellerstua er fiks ferdig!! :tunge1:

Endret av Loevinna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sprettoy: <-- slik føler jeg meg nå etter 3 timer med personalmøte, og har akkurat kommet inn døra... Vurderer å finne senga med en gang jeg... :sjenert:

Jeg er så utrolig sliten i hodet etter en del vanskelige tanker som har kretset der oppe i det siste... *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare idag og så er det helg!!!! :hoppe:

Kanskje jeg kan få til å puste litt i helgen også.... :sjenert: For tiden føles det nesten ut som om jeg bare holder pusten... *sliten*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

...Bare bort til det fiolilla heplikopteret mitt med gusjegrønne flekker...

Vær glad det ikke er røde prikker... for da kunne det ha vært vannkopper!!! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det helt stille.. alle sover unntatt meg. Skulle gjerne ha sovet litt lenger selv, men.. Det er hull i vannsenga vår!! Og det er på min side av senga.. Ikke noe gøy å sove under våt dyne... :trist:

Det er heldigvis ikke ofte det skjer at det blir hull, og det er jo fort gjort å lappe. Men gurimalla så irriterendes når det først skjer da! :frustrert::sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...