Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Loevinna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Håper du har kommet deg ut av sengen. :jepp:

Kom meg ut av senga ja! :) er heldigvis litt mindre støl i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er det veldig vanskelig å komme i gang med noe som helst. Det ble kanskje litt sent i natt før jeg kom meg i seng, etter en veldig hyggelig skravle- og brettspill kveld med noen kollegaer. Men idag har jeg bare fått sortert litt klesvask og sett på en maskin. Må ut og gjøre et par ærend straks, men først :kaffekopp:

Etterpå venter en spennende trekantdate med støvsugeren og oppvaskkosten :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok veldig treg av meg på bokfronten. Men har lenge utsatt å lese en bok jeg egentlig har villet lese, men ikke helt fått til å lese..

Men nå har jeg lest meg gjennom boken "Jeg tenker nok du skjønner det sjølv - historien om Christoffer"......

Og jeg sitter igjen med følelsen av å ikke ha ord for det jeg har lest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er det veldig vanskelig å komme i gang med noe som helst. Det ble kanskje litt sent i natt før jeg kom meg i seng, etter en veldig hyggelig skravle- og brettspill kveld med noen kollegaer. Men idag har jeg bare fått sortert litt klesvask og sett på en maskin. Må ut og gjøre et par ærend straks, men først :kaffekopp: Etterpå venter en spennende trekantdate med støvsugeren og oppvaskkosten :fnise:

Åh, jeg leste litt fort for å oppdatere meg her og det ble litt feil oppe i hodet med en gang ja. .. :gjeiper:

:fnise:

Er nok veldig treg av meg på bokfronten. Men har lenge utsatt å lese en bok jeg egentlig har villet lese, men ikke helt fått til å lese..Men nå har jeg lest meg gjennom boken "Jeg tenker nok du skjønner det sjølv - historien om Christoffer"......Og jeg sitter igjen med følelsen av å ikke ha ord for det jeg har lest.

Den kommer jeg ikke til å klare å lese. :tristbla:

Endret av loffen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den boka kommer ikke jeg til å lese heller. Noen ganger er det greit å innse på forhånd at jeg ikke klarer å takle det boka inneholder. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste den boken sammenhengende. Jeg var sint, trist og rasende mens jeg leste. Etterpå var jeg nesten litt utmattet. Men jeg jobber med barn og er glad jeg leste den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg leste litt fort for å oppdatere meg her og det ble litt feil oppe i hodet med en gang ja. .. :gjeiper:

Den kommer jeg ikke til å klare å lese. :tristbla:

Hvorfor forundret det meg ikke at du fikk feil bilder i hodet?? :skratte: egentlig så var det der en "felle" med vilje :fnise:

Boken var egentlig ikkje så gale skrevet som jeg hadde trodd. Men så klart at temaet er tøft...

Den boka kommer ikke jeg til å lese heller. Noen ganger er det greit å innse på forhånd at jeg ikke klarer å takle det boka inneholder. :(

Det var vanskelig å begynne på den boken, men det var "noe" i meg som sa at jeg burde lese den....

Jeg leste den boken sammenhengende. Jeg var sint, trist og rasende mens jeg leste. Etterpå var jeg nesten litt utmattet. Men jeg jobber med barn og er glad jeg leste den.

Det var igrunnen veldig bra forklart den berg-og-dalbane-turen av følelser jeg også hadde da jeg leste den boken. Det stod så godt i boken: "han var ingen usynlig gutt som ingen så. Men en gutt som alle så og som ingen gjorde noe med." (Eller i den duren..) Jeg jobber også med barn. Og noe teori/erfaringer/etc er tungt å ta inn over seg, men er likevel viktig ha med seg i "bagasjen" for å kunne hjelpe barn som er i vanskelige situasjoner. Det er noe med å faktisk se og forstå hva man ser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitter og leser tråden her inne om "Ting du har vært litt treig med å skjønne? Fortell!". Tror jeg flirer meg i hel!!!! Jeg får både aha opplevelser og "er det mulig???"-tanker. :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fant du noen kaniner? :gjeiper:

Jeg har to katter, så her er alltid kaniner, og tidvis store mammuter!! :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det virkelig reklamer for å ha en affære hvis forholdet er tamt?!?!?! :hakeslepp:

Gjør det? Hvor? :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...