Sauen Shaun Skrevet 9. mars 2012 #6901 Del Skrevet 9. mars 2012 Håper du har kommet deg ut av sengen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 9. mars 2012 Forfatter #6902 Del Skrevet 9. mars 2012 Håper du har kommet deg ut av sengen. Kom meg ut av senga ja! er heldigvis litt mindre støl i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 10. mars 2012 Forfatter #6903 Del Skrevet 10. mars 2012 Idag er det veldig vanskelig å komme i gang med noe som helst. Det ble kanskje litt sent i natt før jeg kom meg i seng, etter en veldig hyggelig skravle- og brettspill kveld med noen kollegaer. Men idag har jeg bare fått sortert litt klesvask og sett på en maskin. Må ut og gjøre et par ærend straks, men først Etterpå venter en spennende trekantdate med støvsugeren og oppvaskkosten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 11. mars 2012 Forfatter #6904 Del Skrevet 11. mars 2012 Er nok veldig treg av meg på bokfronten. Men har lenge utsatt å lese en bok jeg egentlig har villet lese, men ikke helt fått til å lese.. Men nå har jeg lest meg gjennom boken "Jeg tenker nok du skjønner det sjølv - historien om Christoffer"...... Og jeg sitter igjen med følelsen av å ikke ha ord for det jeg har lest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 12. mars 2012 Forfatter #6905 Del Skrevet 12. mars 2012 Kyllingwok med eggnuddler står på menyen idag. Det er utrolig godt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 13. mars 2012 #6906 Del Skrevet 13. mars 2012 (endret) Idag er det veldig vanskelig å komme i gang med noe som helst. Det ble kanskje litt sent i natt før jeg kom meg i seng, etter en veldig hyggelig skravle- og brettspill kveld med noen kollegaer. Men idag har jeg bare fått sortert litt klesvask og sett på en maskin. Må ut og gjøre et par ærend straks, men først Etterpå venter en spennende trekantdate med støvsugeren og oppvaskkosten Åh, jeg leste litt fort for å oppdatere meg her og det ble litt feil oppe i hodet med en gang ja. .. :gjeiper: Er nok veldig treg av meg på bokfronten. Men har lenge utsatt å lese en bok jeg egentlig har villet lese, men ikke helt fått til å lese..Men nå har jeg lest meg gjennom boken "Jeg tenker nok du skjønner det sjølv - historien om Christoffer"......Og jeg sitter igjen med følelsen av å ikke ha ord for det jeg har lest. Den kommer jeg ikke til å klare å lese. Endret 13. mars 2012 av loffen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 13. mars 2012 #6907 Del Skrevet 13. mars 2012 Den boka kommer ikke jeg til å lese heller. Noen ganger er det greit å innse på forhånd at jeg ikke klarer å takle det boka inneholder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 14. mars 2012 #6908 Del Skrevet 14. mars 2012 Jeg leste den boken sammenhengende. Jeg var sint, trist og rasende mens jeg leste. Etterpå var jeg nesten litt utmattet. Men jeg jobber med barn og er glad jeg leste den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 14. mars 2012 Forfatter #6909 Del Skrevet 14. mars 2012 Åh, jeg leste litt fort for å oppdatere meg her og det ble litt feil oppe i hodet med en gang ja. .. :gjeiper: Den kommer jeg ikke til å klare å lese. Hvorfor forundret det meg ikke at du fikk feil bilder i hodet?? egentlig så var det der en "felle" med vilje Boken var egentlig ikkje så gale skrevet som jeg hadde trodd. Men så klart at temaet er tøft... Den boka kommer ikke jeg til å lese heller. Noen ganger er det greit å innse på forhånd at jeg ikke klarer å takle det boka inneholder. Det var vanskelig å begynne på den boken, men det var "noe" i meg som sa at jeg burde lese den.... Jeg leste den boken sammenhengende. Jeg var sint, trist og rasende mens jeg leste. Etterpå var jeg nesten litt utmattet. Men jeg jobber med barn og er glad jeg leste den. Det var igrunnen veldig bra forklart den berg-og-dalbane-turen av følelser jeg også hadde da jeg leste den boken. Det stod så godt i boken: "han var ingen usynlig gutt som ingen så. Men en gutt som alle så og som ingen gjorde noe med." (Eller i den duren..) Jeg jobber også med barn. Og noe teori/erfaringer/etc er tungt å ta inn over seg, men er likevel viktig ha med seg i "bagasjen" for å kunne hjelpe barn som er i vanskelige situasjoner. Det er noe med å faktisk se og forstå hva man ser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 16. mars 2012 #6910 Del Skrevet 16. mars 2012 God fredag og god helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 16. mars 2012 Forfatter #6911 Del Skrevet 16. mars 2012 God fredag og god helg. Takk for det! Spesielt den klemmen trengte jeg nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 16. mars 2012 #6912 Del Skrevet 16. mars 2012 God helg fineste Løven!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 16. mars 2012 Forfatter #6913 Del Skrevet 16. mars 2012 God helg fineste Løven!! Skjønne loffen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 16. mars 2012 Forfatter #6914 Del Skrevet 16. mars 2012 Sitter og leser tråden her inne om "Ting du har vært litt treig med å skjønne? Fortell!". Tror jeg flirer meg i hel!!!! Jeg får både aha opplevelser og "er det mulig???"-tanker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 17. mars 2012 Forfatter #6915 Del Skrevet 17. mars 2012 Tid for ukens hybelkanin-/hybelmammutjakt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 17. mars 2012 #6916 Del Skrevet 17. mars 2012 Fant du noen kaniner? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 17. mars 2012 Forfatter #6917 Del Skrevet 17. mars 2012 Fant du noen kaniner? :gjeiper: Jeg har to katter, så her er alltid kaniner, og tidvis store mammuter!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 19. mars 2012 #6918 Del Skrevet 19. mars 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 19. mars 2012 Forfatter #6919 Del Skrevet 19. mars 2012 Finnes det virkelig reklamer for å ha en affære hvis forholdet er tamt?!?!?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 19. mars 2012 #6920 Del Skrevet 19. mars 2012 Finnes det virkelig reklamer for å ha en affære hvis forholdet er tamt?!?!?! Gjør det? Hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå