Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Loevinna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Overlater til de mer erfarne å gi deg oppskrift på det!

Hyggelig at du er innom igjen!

Takk for det kamela, men ingen som vil svare meg :(:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Klikk på navnet ditt øverst til venstre. Velg kontrollpanel, velg innstillinger, velg blogger.

Da får du opp en oversikt over de bloggene du har tilgang til. Til hver blogg finner du en blå rute det står options på. Velg den ruten i din egen blogg.

I den rullegardin-menyen velger du manage settings.

Litt nede på den siden du får opp da, kan du legge inn tilganger i private club.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Skravla! Da tro jeg at jeg faktisk har fått det til.. :)

---

Har hatt meg en liten opprydding i bloggen min. I utgangspunktet har jeg gitt tilgang til de som jeg har blog-tilganger hos. Men det er fordi jeg ikke har peiling på hvem som har interesse av å ha tilgang hos meg :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

Mett på taco, kg, the voice på tv, strikketøy og et par kattepuser som sløver rundt omkring.. det er stikkordene for denne fredagen. Heeelg!! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt en stille og rolig søndag med en hals som har kranglet skikkelig. Har pleiet meg selv med ørten kopper honning/sitron-te og har bestemt meg for å ikke bli noe sykere. det passer aldri å bli syk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg slutter aldri å forundre meg over kattepusene mine. De skal alltid være i samme rom som meg, sjelden de er langt unna egentlig. Men hver gang jeg skifter på senga så går det ikke lenge før den ene er å finne godt sammenkrøllet i senga. Og ofte kommer det en koselig mjauelyd, samme lyd som når hun kommer med lekemusene sine og slipper ned fremfor meg. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...