Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Takker for påminnelse....

3100 for briller er ikke ille. Hvor har du kjøpt dem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:hallo:

Idag hentet jeg de to nye brillene mine! :bolledeig: kjekt med nye briller, og de er litt kule faktisk - synes jeg da :fnise:

BILDE!!! :regler:

Skrevet
Takker for påminnelse....

3100 for briller er ikke ille. Hvor har du kjøpt dem?

Specsavers reklamerer for "ta to, betalt for 1" - så jeg valgte to briller til 1750 per stykk... :lur: og så la jeg ut en tusenlapp ekstra for å få de ripebeskyttet + 400kr for en synstest..

Skal ta og legge ut i morgen i bloggen :)

Gjest marihan
Skrevet

Grattis med nye briller!

Håper du koser deg i helga :)

Skrevet
Grattis med nye briller!

Håper du koser deg i helga :)

Takk for det!

Slapper av i kveld ja, og gleder meg allerede over at jeg slipper å våkne til en vekkerklokke i morgen ;)

:klem:

Skrevet
Skal ta og legge ut i morgen i bloggen :)

:hug:

Skrevet

Innom å legger igjen spor. Det er lenge siden jeg skulle ha gjort det, men det har ikke blitt noe av. Det har vært en hektisk tid. Håper det roer seg snart.

Håper du har det bra.

Skrevet

Så klart er det helt dødt på kg den ene kvelden jeg sitter her utover natten... :sukk:

Jaja.. får bare tusle til sengs jeg da.. :Gjesp:

Skrevet

Nå ligger det iallefall 1 bilde i bloggen min... :)

Skrevet
:hallo:

Idag hentet jeg de to nye brillene mine! :bolledeig: kjekt med nye briller, og de er litt kule faktisk - synes jeg da :fnise:

Du får være forsiktig med dem!

• 2 uker senere...
Skrevet

Uff, denne dagboken har jeg virkelig forsømt i det siste... :sjenert:

Men jeg har igrunnen forsømt hele KG om dagen.. Jeg pleier mitt sosiale nettverk istedet for tiden. Sist helg var jeg på besøk hos en venninne, søndagen stakk jeg innom Annie, torsdag var det hobbykveld hos en kollega, i går ble det filmkveld hos en annen kollega og idag har jeg vært på shopping med en venninne. Ble ikke så mye på meg, en bukse og mat til helgen, men var koselig likevel.

Egentlig så tenkte jeg å bare slappe av i kveld, men så ble det til at jeg inviterte en venninne på taco og vin i kveld (hun sliter litt i forholdet sitt om dagen, så tenkte det kunne være koselig for henne å komme seg litt bort..).

Forresten så har jeg hele leiligheten til eksen for meg selv en hel uke!!! :bolledeig: Han er nemlig i Syden med en kompis :)

Nei, jeg får vel rydde litt her og dusje tenker jeg..

Skrevet

Så deilig at du sosialiserer så mye, og :bolledeig: for bortreist eks!

Skrevet

:danser:

Høres helt toppers ut! Kos dere i kveld! :klemmer:

Skrevet (endret)

Men jeg har igrunnen forsømt hele KG om dagen.. Jeg pleier mitt sosiale nettverk istedet for tiden.

Men assa.. Skal vi bli litt :snurt: her?

:fnise:

Endret av loffen
Skrevet
Men jeg har igrunnen forsømt hele KG om dagen.. Jeg pleier mitt sosiale nettverk istedet for tiden.

Men assa.. Skal vi bli litt :snurt: her?

:fnise:

:hoho: trur jeg skrev det innlegget litt for fort uten å lese ordentlig igjennom det :fnise:

:kose:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...