Skravla Skrevet 6. mars 2009 #6781 Skrevet 6. mars 2009 Takker for påminnelse.... 3100 for briller er ikke ille. Hvor har du kjøpt dem?
Annie Skrevet 6. mars 2009 #6782 Skrevet 6. mars 2009 Idag hentet jeg de to nye brillene mine! kjekt med nye briller, og de er litt kule faktisk - synes jeg da BILDE!!!
Loevinna Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #6783 Skrevet 6. mars 2009 Takker for påminnelse.... 3100 for briller er ikke ille. Hvor har du kjøpt dem? Specsavers reklamerer for "ta to, betalt for 1" - så jeg valgte to briller til 1750 per stykk... og så la jeg ut en tusenlapp ekstra for å få de ripebeskyttet + 400kr for en synstest.. BILDE!!! Skal ta og legge ut i morgen i bloggen
Gjest marihan Skrevet 6. mars 2009 #6784 Skrevet 6. mars 2009 Grattis med nye briller! Håper du koser deg i helga
Loevinna Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #6785 Skrevet 6. mars 2009 Grattis med nye briller! Håper du koser deg i helga Takk for det! Slapper av i kveld ja, og gleder meg allerede over at jeg slipper å våkne til en vekkerklokke i morgen
*Heart* Skrevet 7. mars 2009 #6788 Skrevet 7. mars 2009 Innom å legger igjen spor. Det er lenge siden jeg skulle ha gjort det, men det har ikke blitt noe av. Det har vært en hektisk tid. Håper det roer seg snart. Håper du har det bra.
Loevinna Skrevet 8. mars 2009 Forfatter #6790 Skrevet 8. mars 2009 Så klart er det helt dødt på kg den ene kvelden jeg sitter her utover natten... Jaja.. får bare tusle til sengs jeg da..
Loevinna Skrevet 8. mars 2009 Forfatter #6791 Skrevet 8. mars 2009 BILDE!!! Nå ligger det iallefall 1 bilde i bloggen min...
kamela Skrevet 9. mars 2009 #6793 Skrevet 9. mars 2009 Idag hentet jeg de to nye brillene mine! kjekt med nye briller, og de er litt kule faktisk - synes jeg da Du får være forsiktig med dem!
Loevinna Skrevet 21. mars 2009 Forfatter #6794 Skrevet 21. mars 2009 Uff, denne dagboken har jeg virkelig forsømt i det siste... Men jeg har igrunnen forsømt hele KG om dagen.. Jeg pleier mitt sosiale nettverk istedet for tiden. Sist helg var jeg på besøk hos en venninne, søndagen stakk jeg innom Annie, torsdag var det hobbykveld hos en kollega, i går ble det filmkveld hos en annen kollega og idag har jeg vært på shopping med en venninne. Ble ikke så mye på meg, en bukse og mat til helgen, men var koselig likevel. Egentlig så tenkte jeg å bare slappe av i kveld, men så ble det til at jeg inviterte en venninne på taco og vin i kveld (hun sliter litt i forholdet sitt om dagen, så tenkte det kunne være koselig for henne å komme seg litt bort..). Forresten så har jeg hele leiligheten til eksen for meg selv en hel uke!!! Han er nemlig i Syden med en kompis Nei, jeg får vel rydde litt her og dusje tenker jeg..
Rosalie Skrevet 21. mars 2009 #6795 Skrevet 21. mars 2009 Så deilig at du sosialiserer så mye, og for bortreist eks!
loffen Skrevet 21. mars 2009 #6798 Skrevet 21. mars 2009 (endret) Men jeg har igrunnen forsømt hele KG om dagen.. Jeg pleier mitt sosiale nettverk istedet for tiden. Men assa.. Skal vi bli litt her? Endret 21. mars 2009 av loffen
Loevinna Skrevet 21. mars 2009 Forfatter #6799 Skrevet 21. mars 2009 Men jeg har igrunnen forsømt hele KG om dagen.. Jeg pleier mitt sosiale nettverk istedet for tiden. Men assa.. Skal vi bli litt her? trur jeg skrev det innlegget litt for fort uten å lese ordentlig igjennom det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå