MissLille Skrevet 20. februar 2009 #6742 Skrevet 20. februar 2009 Så bra at formen er mye bedre - håper du får en fin helg!
Loevinna Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #6743 Skrevet 20. februar 2009 Godt å lese! Går det bra med deg der du er nå? Det går veldig bra med meg om dagen Håper godt å høre at du har det bedre nå, tross alt! Gamle damer som meg bekymrer oss, vet du... Gammal dame du liksom Fint å se deg tilbake Så bra at formen er mye bedre - håper du får en fin helg! Har tenkt å ha en fin helg ja
Loevinna Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #6744 Skrevet 20. februar 2009 (endret) I går følte jeg at jeg hadde litt vel uflaks med det meste på jobben. Først så ble det hull på bh'en min slik at ene spilen stakk ut og irriterte meg. Så da jeg begynte å makke med bh'en så rivnet den helt av midt imellom cupene! Og jeg synes ikke det er noe morro å gå uten bh på jobb liksom.. Så resten av dagen "gjemte" jeg meg i en stor fleecejakke.. Og som om det ikke var nok, så knakk den ene bøylen av brillene mine. Greit de er gamle og var slarkete, og jeg hadde lenge tenkt å kjøpe meg nye.. men at de måtte bukke under i går da.. Så jeg har jo tuslet rundt i går og idag med solbrillene mine, for de er med styrke. så har følte meg veeeeldig lur Men idag har jeg da fått en midlertidig bøyle, + jeg har faktisk funnet meg to nye stilige briller som jeg skal kjøpe! (sånn tilbud: ta to betalt for 1) Så igrunnen var det jo greit at brillene ble ødelagde, så jeg fikk sparket meg bak til å finne nye Skal ha synstest neste uke, så det går vel et par uker før jeg får ta i bruk de nye brillene *gleder meg* Og utgiftsmessig så passet det også bra at jeg fikk den utgiften akkurat denne måneden. For jeg oppdaget plutselig i går at jeg har fått nesten 3500kr mer i lønn denne måneden trodde først den var en feil, men etter å ha undersøkt saken så er det noe etterbetaling fra i fjor jeg har fått, som jeg hadde glemt Denne uka har jeg virkelig pleiet mine vennskap føler jeg. Tirsdag hadde jeg en venninne på besøk, onsdag besøkte jeg en annen venninne, i går var jeg med en kollega hjem etter jobben og vi storkoset oss og skravlet i mange timer, og idag ble en annen kollega med meg på brilleshopping og kafeskravling etterpå Så denne helgen skal jeg slappe av og pleie litt meg selv. Endret 20. februar 2009 av Loevinna
Loevinna Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #6747 Skrevet 22. februar 2009 i går ble det en sløvekveld med rødvin, hjemmelaget pizza og film. Gjorde godt å bare slappe av. Og så bakte jeg en kjapp ostekake i går, for det er så lenge siden jeg har spist. Prøvde også ut en ny gele med kiwismak. Kjempe godt! I dag er jeg blitt invitert på fastelavensboller hos en venninne, så det blir nok koselig. Men nå skal jeg gjøre et lite forsøk i å oppdatere meg i bloggene... Og det kommer til å bli litt av en jobb..
Lucky? Skrevet 22. februar 2009 #6748 Skrevet 22. februar 2009 Høres ut som om du har hatt en innholdsrik uke ja Deilig å ha en sløvekveld i går da tenker jeg Kos deg på fastelavensbollebesøk
kamela Skrevet 22. februar 2009 #6749 Skrevet 22. februar 2009 Koser meg med å lese om alt det positive som du forteller om av bh-spiler (kjenner det alt for godt igjen), brillene høres ikke fullt så festlig ut!
Loevinna Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #6750 Skrevet 22. februar 2009 Høres ut som om du har hatt en innholdsrik uke ja Deilig å ha en sløvekveld i går da tenker jeg Kos deg på fastelavensbollebesøk Har koset meg skikkelig på besøk, og det ble skravling i over 5 timer Koser meg med å lese om alt det positive som du forteller om av bh-spiler (kjenner det alt for godt igjen), brillene høres ikke fullt så festlig ut! Ja, akkurat nå skjer det mye positivt på den sosiale fronten. Så får jeg bare håpe at andre ting også ordner seg etterhvert Tar en dag av gangen.
kamela Skrevet 22. februar 2009 #6751 Skrevet 22. februar 2009 (endret) Alt løser seg for snille jenter, Loevinna! Endret 22. februar 2009 av kamela
Loevinna Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #6753 Skrevet 24. februar 2009 Kanskje jeg skal få betalt litt regninger før jeg bruker opp hele lønningen min denne måneden...
Loevinna Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #6756 Skrevet 24. februar 2009 Der sa du noe.. Det er noe herk ... Regninger er noe dritt! Jeg hadde nesten ikke regninger denne måneden!?!?! Lurer på om det er mange regninger som har forsvunnet i posten...
loffen Skrevet 24. februar 2009 #6757 Skrevet 24. februar 2009 Det kommer masse ekle regninger i mars også. I dag var Skorpa inne for å stramme tannreguleringen. Jeg rakk å ta av meg jakka, løfte opp et blad, også var hun ferdig. 2200kr takk. Helt vilt!
Loevinna Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #6758 Skrevet 24. februar 2009 Det kommer masse ekle regninger i mars også. I dag var Skorpa inne for å stramme tannreguleringen. Jeg rakk å ta av meg jakka, løfte opp et blad, også var hun ferdig. 2200kr takk. Helt vilt! Trodde tannlegebehandling var gratis for barn jeg.. Men kanskje ikke for reguleringer..? :klø:
Lucky? Skrevet 24. februar 2009 #6759 Skrevet 24. februar 2009 *oppdatert* Enig at regninger er noe dritt ja
Loevinna Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #6760 Skrevet 24. februar 2009 Det var vel ikke så mye jobb å oppdatere seg på Lucky??
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå