Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Loevinna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:hallo: jeg lever. Så vidt :tunge1: har klart å få bihulebetennelse, så ligger ganske så flatet ut om dagen. Kommer nok sterkere tilbake en gang.

:klem: på alle som har vært innom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Loevinna skrev:
:hallo: jeg lever. Så vidt :tunge1: har klart å få bihulebetennelse, så ligger ganske så flatet ut om dagen. Kommer nok sterkere tilbake en gang.

:klem: på alle som har vært innom!

Stakkars Loevinna vår, nå ble det mye på en gang for deg :klemmer:

God bedring :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: siste dagen med medisiner, og jeg føler meg ganske så mye bedre! :) Jeg kan puste skikkelig med nesen igjen, og har bare litt vondt akkurat over høyre øye. Men det slipper nok taket ganske snart kjennes det ut som.

Skal nyte denne søndagen og samle mest mulig energi før det er tilbake på jobb igjen i morgen. Har hørt at det er ganske tøft på jobb for tiden, uten å vite alle detaljene.. Så da er det bare å stupe i det. Ute :snø: det lett. Tror jeg skal slappe av litt fremfor tven nå og strikke litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra formen din er bedre :klemmer: Nyt søndagen og bare kos deg, trenger masse energi før jobbingen begynner igjen ;)

Hva strikker du nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lucky? skrev:
Så bra formen din er bedre :klemmer: Nyt søndagen og bare kos deg, trenger masse energi før jobbingen begynner igjen ;)

Hva strikker du nå?

:klem:

Strikker fortsatt skjerf jeg da.. En venninne bestilte et av meg før jul, men det har blitt lite strikking etter jul egentlig.. Men det er fort gjort når jeg først setter meg ned med det. Så nå er det nesten ferdig :)

Wadjet skrev:
:klemmer:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kamela skrev:
Så godt å se deg her igjen, Loevinna :klemmer:

Kamela :klem:

skal prøve å være her litt mer nå fremover, men kommer jo til å bruke en eeeevighet på å oppdatere meg... :dåne: viss ikke jeg tar en Annie her og der da.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Loevinna skrev:

skal prøve å være her litt mer nå fremover, men kommer jo til å bruke en eeeevighet på å oppdatere meg... :dåne: viss ikke jeg tar en Annie her og der da.. :sjenert:

Neppe noe uoverkommelig prosjekt å oppdatere seg her, har vært ganske stille i det siste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Loevinna skrev:

Ta en annie du. Bare ikke inne hos meg... :ler:

Håper formen er superduper nå! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Formen er mye bedre nå! :Nikke: så nå er det full fart igjen ;) hadde besøk av en venninne i går, og i kveld skal jeg besøke en annen venninne av meg. Koselig å skravle slik igjen :) Men først lage meg en kjapp middag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...