Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Loevinna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God mat som komper og sånt er aldri kjedelig å prate om. :ler:

God bedring! Du får holde sofaen og tv'n (det er masse spennende sport) med selskap resten av helga. :klem:

Takker for det du! Blir nok for det meste sofaen i dag/kveld også regner jeg med. Hadde det bare vært noe spennende å se på tv i kveld da.. :roll:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neiiii!! ..... :sukk: Der ble maten brent og alt..

God bedring videre vennen! :kose:

:hoho: du loffen du loffen :klemmer:

Farlig, farlig spill...

:vinke: Loevinna!

Å, der finnes andre mer farlige spill der ute... ;)

:hallo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest marihan

Ble litt hekta på det spillet jeg og :sjenert:

Håper du blir frisk snart, det er jo såå kjedelig å være syk. Og hvorfor får man lyst til å rydde når man er syk? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt hekta på det spillet jeg og :sjenert:

Håper du blir frisk snart, det er jo såå kjedelig å være syk. Og hvorfor får man lyst til å rydde når man er syk? :fnise:

Ja, hva er det med at man har hundre og ørten planer om ting man kunne tenkt å gjøre når man er syk... Akkurat som at har man det travelt på jobb så er det av og til at det passer å bli syk for å få hente krefter.. men når man først er syk så passer det egentlig ikke :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marihan
Ja, hva er det med at man har hundre og ørten planer om ting man kunne tenkt å gjøre når man er syk... Akkurat som at har man det travelt på jobb så er det av og til at det passer å bli syk for å få hente krefter.. men når man først er syk så passer det egentlig ikke :ler:

Nemlig! :ler:

Hvordan er formen i dag da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for tilgangen til bloggen din :klem:

Bare hyggelig. :klem: har jo hatt tilgang til din lenge så skulle igrunnen bare mangle.. :)

Nemlig! :ler:

Hvordan er formen i dag da?

Tror den er bedre. Men må bare få ut alt gørret som småhindrer meg i å puste skikkelig :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planer for dagen.. tja..Har allerede hengt opp to laken til tørk, sett på en maskin med klær, sett på oppvaskmaskina (den var klar fra i går), og fått i meg en kopp kaffe. Og det beste av alt så er jeg ikke fullstendig utslitt av den jobben :hoppe: det er nok et godt tegn.

Tror ikke jeg skal gjøre så veldig mye idag. Men skal

- brette sammen og legge på plass det som er på tørkestativet

- henge opp vasken når den blir ferdig

- vaske opp noen duker (som bare tar plass i skittentøyskurven..)

- Må bare vaske over gulvet på badet idag. Heldigvis er ikke det store gulvflaten det er snakk om

Og så skal jeg bare slappe av med litt tv-titting, strikking og sløving i sofaen. Vurderer nesten å fortsette med et scrappealbum som har blitt liggende halvferdig en stund.. Det er jo ikke noe å se på tv i helgene egentlig.

Endret av Loevinna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Du trenger sikkert en liten :kaffekopp: pause nå. :)

Hvordan luktet du det? :fnise:

Har sittet og scrappet litt i albumet mitt. Og følte virkelig for en pause nå. Så nå sitter jeg her med en kopp kakao og skal til å putte et brød i ovnen (sånn halvstekt). Det er sikkert ikke dumt å få i seg litt "frokost".. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neiiii!! ..... :sukk: Der ble maten brent og alt..

God bedring videre vennen! :kose:

:hoho:

Hvordan luktet du det? :fnise:

Har sittet og scrappet litt i albumet mitt. Og følte virkelig for en pause nå. Så nå sitter jeg her med en kopp kakao og skal til å putte et brød i ovnen (sånn halvstekt). Det er sikkert ikke dumt å få i seg litt "frokost".. :sjenert:

Frokost? :overrasket:

Du må ikke glemme å spise! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inspirerende? det var jo en måte å se på.. man kan også si at det er så kjedelig her inne at middager er det mest spennende å snakke om :fnise:

:vinke: her går det i feber om dagen.. er i relativt grei form på dagen etter en lang og god natt søvn, så jeg er på jobb. men når jeg kommer hjem så kommer feberen og jeg er helt skutt... :sukk:

Huffda, du slapp ikke unna influensaen, du heller :klem:

Det er spesielt hyggelig at folk stikker innom her når man er syk.. For da er man ekstra mye på kg :fnise:

Jeg var nettopp litt overmodig.. Følte meg igrunnen i god form idag, så tenkte å rusle en tur på butikken for å kjøpe inn noe småtterier til helgen. Det er ikke lange turen, under 50 meter til nærbutikken her. Men jeg var jo utslitt bare av å komme opp til butikken :overrasket: For ikke å snakke om hvor sliten jeg var etter å ha bært varene mine med meg ned att. Jeg klarer nok ikke lure meg unna den feberen nei... :sukk:

Jeg har bare et mål idag. Og det er å få ryddet kjøkkenbenken her.. Etter flere kvelder med feber og latskap, så er det ikke så veldig ryddig her akkurat.. Kanskje skal jeg driste meg til å gå ut med en pose med søppel senere i kveld. jaja.. håper det går fort over :)

Ekstra mye på KG :klø: - har ikke orket tanken på å sitte noe foran maskina i det hele tatt.

Jeg er lei av å være syk... Det er jo ingenting å se på tv heller. :sukk: sytesytesyte... :sjenert:

Har ryddet halve kjøkkenbenken, og middagen står i ovnen. Blir noe så enkelt som koteletter og grønsaker som steker seg selv.. Lager vel en saus til etterhvert også.

Jeg kjeeeeeeeeder meg!!!! :sjenert:

Melder meg inn i hylekoret om at det er kjedelig å være syk. Har dusjet, sett på tv, gått bort til veien for å kjøre bilen når mannen hadde gravd den frem (50 meter tilsammen) og det holder lenge for meg!

God bedring, Loevinna :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda, du slapp ikke unna influensaen, du heller :klem:

Ekstra mye på KG :klø: - har ikke orket tanken på å sitte noe foran maskina i det hele tatt.

Melder meg inn i hylekoret om at det er kjedelig å være syk. Har dusjet, sett på tv, gått bort til veien for å kjøre bilen når mannen hadde gravd den frem (50 meter tilsammen) og det holder lenge for meg!

God bedring, Loevinna :klemmer:

Kamela! :klemmer:

Slapp nok ikke unna nei.. Håper bare den slipper taket snart..

Har blitt en del mer kg no de siste dagene ja.. Men det har blitt mest lesing, og lite skriving.. Dårlig med gode tvpgrogrammer i helgene gitt.

Tenkte meg egentlig på jobb igjen i morgen. Men nå har jeg hatt feber igjen i kveld, og er sliten etter en dusj.. Så tror jeg må revurdere den jobbingen i morgen ja.. :sukk:

God bedring til deg også Kamela! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...